Kuczi Zgłoś #1 Napisano 21 Maja 2006 Demontaż 1.Zdjąć koło 2.Odkręcić nakrętkę górnego mocowania kolumny ( unieruchomić trzpień amortyzatora za pomocą sześciokątnego klucza trzpieniowego ) 3.Oznaczyć położenie śrub mocowania kolumny do zwrotnicy ( regulacja pochylenia koła ), a następnie odkręcić je. 4.Wyjąć kolumnę zawieszenia. 5.Umieścić kolumnę w imadle 6.Poluzować nakrętkę na trzpieniu amortyzatora. 7.Za pomocą ściskacza do sprężyn ścisnąć sprężynę a następnie odkręcić górną nakrętkę. 8.Zdjąć umieszczone na trzpieniu amortyzatora łożysko, miskę i podkładkę. 9.Zdjąć sprężynę. 10.Wyjąć umieszczony na trzpieniu amortyzator gumowy i tuleję. Montaż 1.Umieścić na trzpieniu tuleję i gumowy zderzak. 2.Ścisnąć sprężynę i umieścić ja na kolumnie zawieszenia. 3.Umieścić na trzpieniu podkładkę, miskę i łożysko. 4.Nakręcić na trzpień amortyzatora nakrętkę i dokręcić ja właściwym momentem. 5.Zdjąć ściskacz sprawdzając czy sprężyna właściwie wchodzi w miejsce oparcia. 6.Umieścić kolumnę na właściwym miejscu. 7.Zamontować śruby mocowania kolumny do zwrotnicy wg znaków wykonanych przy demontażu. 8.Po wymianie należy sprawdzić zbieżność kół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kimilii Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2010 Przede wszystkim sprawdzamy kąty a nie zbieznosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2010 Jak zmienia się nam kąt, zmienia się zbieżność, trzeba zrobić całą geometrię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach