Skocz do zawartości
Preziu

dodatkowe zegary (temp oleju, boost etc)

Rekomendowane odpowiedzi

w TDI tez bym tak chcial

jak w podstawie oleju masz wkręconą zaślepkę to nie masz problemu z zamontowaniem czujnika temp oleju :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie da się wykorzystać sygnału z ecu? Na vagu mamy temperaturę oleju z fabrycznego czujnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na vagu mamy temperaturę oleju z fabrycznego czujnika.

mamy tylko jakoś pod żadnym pinem nie pokazywało temp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i jakie warto założyć ?? ja mysle nad boost temp oleju oraz cisnienie

ciśnienie i temperatura oleju to trochę nadmiar wskazówek... generalnie to jak poznasz swoje auto, to ciśnienie oleju pozwoli Ci ocenić jaka jest temperatura oleju (tzn. kiedy jest już rozgrzany, a kiedy dać sobie chwilę spokoju bo już za bardzo szalejemy). Natomiast to, co Ci się jeszcze przyda to boost, jak zamierzasz się bawić w tuning/diagnostykę... Więcej do TDI raczej nie ma potrzeby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AFR albo temp spalin jako trzeci - kwestja jst do czego ci bedzie potrzebny, bo i kompas tez mozna :P wstawic jak duzo jezdzisz i gubisz sie w terenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżę powiedzcie mi gdzie najlepiej wpiąć sie z wskaźnikiem do temperatury oleju ? zamierzam zakupić ale w podstawce filtra oleju nie widzę zaślepki myślałem na śrubą w misce ale tam temperatura jest już mniejsza więc gra wara świeczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odświeżę powiedzcie mi gdzie najlepiej wpiąć sie z wskaźnikiem do temperatury oleju ? zamierzam zakupić ale w podstawce filtra oleju nie widzę zaślepki myślałem na śrubą w misce ale tam temperatura jest już mniejsza więc gra wara świeczki

 

Jak dajesz gtb to pomysl o lepszej chlodnicy oleju a jak juz dasz nowa chlodnice oleju to nie bedziesz sie musial martwic o temp oleju ;) a w podstawke dasz tylko cisnienie oleju . dzieki ktoremu jak marecek napisal jestes w stanie ustalic wzrastajaca temp.

czym olej cieplejszy tym rzadszy a co za tym idzie wieksze cisnienie silnik potrafi wytworzyc takim olejem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam! zakupiłem ostatnio dwa dodatkowe wskaźniki: temp. oleju i turbo boost.

 

 

hjjhbhjbk_raxhrxp.jpg

 

hjjhbkjhj_raxhrep.jpg

 

i mam parę pytań. przypomne: mój silnik to 1.9 tdi AFN.

 

gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju?

w którym miejscu zainstalować trójnik z wężykiem do czujnika od turbo?

kwestia estetyczna...co proponujecie zrobić z słupkiem gdzie będą zegary? zamontować ten uchwyt z zegrami i później całośc obszyć jakims materiałem? bo średnio mi się widzi jasny słupek i czarny plastik.

 

:) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju?

 

w miske olejowa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam! zakupiłem ostatnio dwa dodatkowe wskaźniki: temp. oleju i turbo boost.

 

 

hjjhbhjbk_raxhrxp.jpg

 

hjjhbkjhj_raxhrep.jpg

 

i mam parę pytań. przypomne: mój silnik to 1.9 tdi AFN.

 

gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju?

w którym miejscu zainstalować trójnik z wężykiem do czujnika od turbo?

kwestia estetyczna...co proponujecie zrobić z słupkiem gdzie będą zegary? zamontować ten uchwyt z zegrami i później całośc obszyć jakims materiałem? bo średnio mi się widzi jasny słupek i czarny plastik.

 

:) pozdrawiam

 

Ja mam czujnik w podstawie filtra oleju, wykrecilem zaslepke. A żeby podłączyć sie do turbo to nypel w kolektor albo wentyl od opony zamontować na przewodzie od powietrza. W Afn nie ma takiego cienkiego wezyka żeby sie nim tak po prostu wpiac tym co masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie w podstawie filtru jest jakaś zaślepka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie w podstawie filtru jest jakaś zaślepka??

 

no właśnie w TDI nie ma takiej zaślepki jedyna opcja to przy wymianie oleju odkręcić podstawkę od filtra oleju i nawiercić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie w TDI nie ma takiej zaślepki jedyna opcja to przy wymianie oleju odkręcić podstawkę od filtra oleju i nawiercić

 

Hmm, moje tdi miało zaslepke, kolega Pablo_720 tez ma Afn także jak u mnie jest to i u niego powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy do temp oleju musi być czujnik dla danego typu wskaźników czy standardowy styknie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany a gdzie kupie , zaznaczam w Polsce , ta obudowę kolumny kierownicy z miejscem na zegar/y?

o dokładnie takie cuś

pod009dual.jpg

Edytowane przez szkapek28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobre to myslalem samemu cos takiego zrobic ale duzo zachodu, jakby ktos cos wiedzial to tez bym cos podobnego zanabył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam nabyłem właśnie zestaw podciśnienia, woltomierza i ciśnienia oleju z adapterem na słupek i teraz pytanie jak ktoś już montował u siebie w pasku b5 na czym adapter najlepiej przymocować i drugie pytanie jak to podłączyć w 2.8 v6 :):) podciśnienie wiem chyba bo zlokalizowałem wężyk chodzi o zasilanie samo (od stacyjki) i gdzie jest jakies przejscie do komory silnika z środka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najszybciej i najlatwiej zrobisz to przez puszke od ECU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobilem wkoncu zegary ale zrezygnowalem z slupka i zrobilem w srodkowej konsoli narazie 2 woltomierz i podcisnienie bo temp oleju byla uszkodzona

 

SAM_9418.jpg

SAM_9417.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności