Majcin Zgłoś #41 Napisano 18 Lutego 2011 w TDI tez bym tak chcial jak w podstawie oleju masz wkręconą zaślepkę to nie masz problemu z zamontowaniem czujnika temp oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #42 Napisano 18 Lutego 2011 A nie da się wykorzystać sygnału z ecu? Na vagu mamy temperaturę oleju z fabrycznego czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #43 Napisano 22 Lutego 2011 Na vagu mamy temperaturę oleju z fabrycznego czujnika. mamy tylko jakoś pod żadnym pinem nie pokazywało temp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #44 Napisano 3 Marca 2012 no i jakie warto założyć ?? ja mysle nad boost temp oleju oraz cisnienie ciśnienie i temperatura oleju to trochę nadmiar wskazówek... generalnie to jak poznasz swoje auto, to ciśnienie oleju pozwoli Ci ocenić jaka jest temperatura oleju (tzn. kiedy jest już rozgrzany, a kiedy dać sobie chwilę spokoju bo już za bardzo szalejemy). Natomiast to, co Ci się jeszcze przyda to boost, jak zamierzasz się bawić w tuning/diagnostykę... Więcej do TDI raczej nie ma potrzeby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #45 Napisano 5 Marca 2012 AFR albo temp spalin jako trzeci - kwestja jst do czego ci bedzie potrzebny, bo i kompas tez mozna wstawic jak duzo jezdzisz i gubisz sie w terenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #46 Napisano 3 Lipca 2012 odświeżę powiedzcie mi gdzie najlepiej wpiąć sie z wskaźnikiem do temperatury oleju ? zamierzam zakupić ale w podstawce filtra oleju nie widzę zaślepki myślałem na śrubą w misce ale tam temperatura jest już mniejsza więc gra wara świeczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #47 Napisano 3 Lipca 2012 odświeżę powiedzcie mi gdzie najlepiej wpiąć sie z wskaźnikiem do temperatury oleju ? zamierzam zakupić ale w podstawce filtra oleju nie widzę zaślepki myślałem na śrubą w misce ale tam temperatura jest już mniejsza więc gra wara świeczki Jak dajesz gtb to pomysl o lepszej chlodnicy oleju a jak juz dasz nowa chlodnice oleju to nie bedziesz sie musial martwic o temp oleju a w podstawke dasz tylko cisnienie oleju . dzieki ktoremu jak marecek napisal jestes w stanie ustalic wzrastajaca temp. czym olej cieplejszy tym rzadszy a co za tym idzie wieksze cisnienie silnik potrafi wytworzyc takim olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_720 Zgłoś #48 Napisano 11 Lipca 2012 witam! zakupiłem ostatnio dwa dodatkowe wskaźniki: temp. oleju i turbo boost. i mam parę pytań. przypomne: mój silnik to 1.9 tdi AFN. gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju? w którym miejscu zainstalować trójnik z wężykiem do czujnika od turbo? kwestia estetyczna...co proponujecie zrobić z słupkiem gdzie będą zegary? zamontować ten uchwyt z zegrami i później całośc obszyć jakims materiałem? bo średnio mi się widzi jasny słupek i czarny plastik. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #49 Napisano 11 Lipca 2012 gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju? w miske olejowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #50 Napisano 3 Sierpnia 2012 witam! zakupiłem ostatnio dwa dodatkowe wskaźniki: temp. oleju i turbo boost. i mam parę pytań. przypomne: mój silnik to 1.9 tdi AFN. gdzie najlepiej wpiąć czujnik od temp. oleju? w którym miejscu zainstalować trójnik z wężykiem do czujnika od turbo? kwestia estetyczna...co proponujecie zrobić z słupkiem gdzie będą zegary? zamontować ten uchwyt z zegrami i później całośc obszyć jakims materiałem? bo średnio mi się widzi jasny słupek i czarny plastik. pozdrawiam Ja mam czujnik w podstawie filtra oleju, wykrecilem zaslepke. A żeby podłączyć sie do turbo to nypel w kolektor albo wentyl od opony zamontować na przewodzie od powietrza. W Afn nie ma takiego cienkiego wezyka żeby sie nim tak po prostu wpiac tym co masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_720 Zgłoś #51 Napisano 3 Sierpnia 2012 gdzie w podstawie filtru jest jakaś zaślepka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #52 Napisano 6 Sierpnia 2012 gdzie w podstawie filtru jest jakaś zaślepka?? no właśnie w TDI nie ma takiej zaślepki jedyna opcja to przy wymianie oleju odkręcić podstawkę od filtra oleju i nawiercić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #53 Napisano 6 Sierpnia 2012 no właśnie w TDI nie ma takiej zaślepki jedyna opcja to przy wymianie oleju odkręcić podstawkę od filtra oleju i nawiercić Hmm, moje tdi miało zaslepke, kolega Pablo_720 tez ma Afn także jak u mnie jest to i u niego powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #54 Napisano 1 Września 2012 a czy do temp oleju musi być czujnik dla danego typu wskaźników czy standardowy styknie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #55 Napisano 7 Września 2012 (edytowane) Pany a gdzie kupie , zaznaczam w Polsce , ta obudowę kolumny kierownicy z miejscem na zegar/y? o dokładnie takie cuś Edytowane 7 Września 2012 przez szkapek28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambus1987 Zgłoś #56 Napisano 7 Września 2012 dobre to myslalem samemu cos takiego zrobic ale duzo zachodu, jakby ktos cos wiedzial to tez bym cos podobnego zanabył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #57 Napisano 7 Września 2012 (edytowane) nie wiem czy od MK4 przypasuje ale jest tylko cena powala na kolana http://www.topendpower.pl/p/pl/ati-mk3-epod-52/mocowanie+zegarów+ati+-+volkswagen+golfjetta+1999-2005-+epod.html a tutaj za granica duzo tansze do passata http://www.newsouthperformance.com/passatpod.htm http://throwdownperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=219_99_150_152_218&products_id=582 do MK4 http://www.newsouthperformance.com/Mk4pod.htm Edytowane 8 Września 2012 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #58 Napisano 2 Października 2012 witam nabyłem właśnie zestaw podciśnienia, woltomierza i ciśnienia oleju z adapterem na słupek i teraz pytanie jak ktoś już montował u siebie w pasku b5 na czym adapter najlepiej przymocować i drugie pytanie jak to podłączyć w 2.8 v6 ) podciśnienie wiem chyba bo zlokalizowałem wężyk chodzi o zasilanie samo (od stacyjki) i gdzie jest jakies przejscie do komory silnika z środka?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #59 Napisano 6 Października 2012 najszybciej i najlatwiej zrobisz to przez puszke od ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #60 Napisano 21 Października 2012 zrobilem wkoncu zegary ale zrezygnowalem z slupka i zrobilem w srodkowej konsoli narazie 2 woltomierz i podcisnienie bo temp oleju byla uszkodzona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach