Krynio Zgłoś #81 Napisano 28 Maja 2013 miałem zajebisty klucz i się poszedł jebać, z ramieniem metrowym pękł, a miał już tyle lat klucze są poprostu nie do za*****ia a jednak jeden pękł. Pamietam kiedyś sciągalismy jarzmo z drugiej strony to poszły 2 klucze i dopiero nasadka torx wbita w tą śrubę i pneumat i dopiero ruszyło ale męka niesamowita. A wszystko przez to że jakieś osły kiedyś to wymieniały i zero smaru, zapiekło się jak nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #82 Napisano 28 Maja 2013 Nic na siłę tylko młotkiem... wystarczy aby tylko jedna śruba puściła, drugą zruszymy obracając lekko jarzmem. Uderzenia w śrubę i w jarzmo w okolicach śruby musi pomóc....oczywiście do momentu póki nie przekręci się imbus. Czasem warto spróbować ją przykręcić aby zruszyć śrubę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #83 Napisano 28 Maja 2013 imbus sie nie przekrecił imbus się złamał, a sztuką było go złamac naprawde;p wbiłem go w śrube dzieki czemu środek śruby caly;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #84 Napisano 28 Maja 2013 imbus się złamał, Też tak miałem, imbus i grzechotka połamane dopiero zestaw kluczy Covala okazał sie mocniejszy...albo to że się śruba domoczyła w WD...ale bardziej stawiam na to że z czułością potraktowałem śrubę młotkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #85 Napisano 28 Maja 2013 jutro jade na geometrię i wymiane tulei wachacza do takiego warsztatu to zagadam żeby mi to pneumatykiem ruszyli to wtedy sobie z reszą poradzę bo tulei wachacza bez podnośnika to nie ma co próbować zmieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #86 Napisano 28 Maja 2013 tulei wachacza bez podnośnika to nie ma co próbować zmieniać Nie jest tak fajnie jak na podnosniku ale bez tez sie da. Ja bez podnsnika wymienilem u siebie caly przod i gumy w tylnej belce. A jesli chodzi o sruby jarzm to tak jak pisalem jak imbus nie daje rade to tylko pozadny mloteczek i dobry torx i zawsze idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #87 Napisano 28 Maja 2013 właśnie problem w tym że torxów jako takich żeby poźniej na nasadkę nałożyć nie posiadam:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #88 Napisano 29 Maja 2013 byłem w warsztacie i ruszyli mi śruby od jarzma zaraz zabieram się za wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach