Krynio Zgłoś #41 Napisano 8 Marca 2013 pytam o te bo na te mam dorbą cenę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #42 Napisano 8 Marca 2013 pytam o te bo na te mam dorbą cenę Też kupowałem kiedyś bo cena była "dobra" i co...po jakimś czasie przy hamowaniu chciało mi kierownicę wyrwać....winą było wykonanie i kiepski materiał, co jakiś czas trzeba było przetaczać bo się non stop wichrowały.... Wygląd to nie wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #43 Napisano 8 Marca 2013 Ja ATE juz nie kupie bo po pół roku wyglądaja jak moje stare 8 letnie,natomiast na przód kupiłem boscha i jestem z nich zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #44 Napisano 9 Marca 2013 (edytowane) Też kupowałem kiedyś bo cena była "dobra" i co...po jakimś czasie przy hamowaniu chciało mi kierownicę wyrwać....winą było wykonanie i kiepski materiał, co jakiś czas trzeba było przetaczać bo się non stop wichrowały....Wygląd to nie wszystko... mnie wyglada nie interesuje bo i tak ich nie widać pytam co najlepiej wychodzi, jeżeli te nie to poszukam na przód lepszych;) pytanko, potrzebuje numerka z etki do tylnych łożysk, i pytanko czy jest jakies zalecenie co do wymiany płynu hamulcowego? Edytowane 9 Marca 2013 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #45 Napisano 9 Marca 2013 czy jest jakies zalecenie co do wymiany płynu hamulcowego?Co 3 lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #46 Napisano 9 Marca 2013 no właśnie to musze wymienić płyn również a to już więcej zabawy;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 9 Marca 2013 no właśnie to musze wymienić płyn również a to już więcej zabawy Wymiana płynu to najprostsza sprawa, odkręcasz wszystkie zaciski i sobie spłynie....najgorsze jest to że w każdym zacisku zebrał się przez lata osad....samo wylanie z nich płynu nie usunie zabrudzeń...jeśli ich nie rozbierzemy to musimy zdemontować i płukać przez odpowietrznik i otwór po wężu świeżym płynem. W samej pompie też jest ten osad ale rozbierania pompy nie zalecam, przewentyluje się sama. W sumie faktycznie ...jest trochę dłubania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #48 Napisano 9 Marca 2013 a nie powinno się wymieniać płynu w ten sposób że wyciąga się go strzykawką ze zbiorniczka ile się da, poźniej odkręca się lewy tylny odpowietrznik, dolewajac przy tym świeżego płynu, spuszcza się stary do momentu pojawienia nowego i tak poźniej prawe tylne, prawe przednie i lewe przednie? nie ma za bardzo czasu na bawienie się w płukanie zacisków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #49 Napisano 9 Marca 2013 nie ma za bardzo czasu na bawienie się w płukanie zacisków... To ty pierwszy wspomniałeś o zabawie. a nie powinno się wymieniać płynu w ten sposób że.... Oczywiście ze można, i jest to szybki sposób... jak odpowietrzanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #50 Napisano 10 Marca 2013 no właśnie;) to tak też zrobię z 1,5litra powinno podobno wejsc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #51 Napisano 10 Marca 2013 z 1,5litra powinno podobno wejsc podobno 0,9 litra... ale jak się to ma w praktyce to nie pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #52 Napisano 30 Marca 2013 wymieniłem narazie tarcze z przódu masakra... O ile zacisk i jarzmo poszły wmiare ok, penetrator szybko zadziałał to żeby odkrecic tarcze od piasty (przeje****) nie wiem co za idiota wymyślił żeby śrubką na krzyżak dokręcać tarcze. Obie śruby zapieczone i z jeden i drugiej strony, trzeba było je rozwiercać i przegwintowywać dziury w piastach bo inaczej ani rusz;p a tarcze i klocki były dziwnie zużyte, o ile ta strona od zewnątrz całkiem normalnie się zużywała tak ta od wewnątrz o wiele bardziej i to była wytarta tak na środku a nie na całej długości;/ poźniej dam zdjęcia. Za tył to chyba pojade do mechanika bo coś czuje że tam to dopiero będzie męka pańska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #53 Napisano 30 Marca 2013 Jeśli śrubka w tarczy nie była dawno odkręcana, i przy dokręcaniu nie była odpowiednio zabezpieczona antykorozyjnie to takie problemy mogą być. Moim zdaniem to bardzo przydatny patent, bo podczas zmiany kół tarcza sztywno się trzyma piasty. To że od wewnątrz jest bardziej wytarta jest normą, działa tam większa siła bo z tej strony jest tłoczek. Z tyłu wymiana tarcz to bajka, nie ma tam już tych "upierdliwych" śrub, dochodzi tylko łożysko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #54 Napisano 30 Marca 2013 no a śruba od jarzma?;p jak wymienialiśmy klocki to z ceglarzem ciężko było ją ruszyć;p a i cylinderek się wkręca nie wcika;D p.s. może jesteś chętny pomoc przy wymienie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #55 Napisano 30 Marca 2013 może jesteś chętny pomoc przy wymienie Czemu nie! Najlepszy jestem w staniu, nadzorowaniu i picu piwa :wojak Jak śruba od jarzma była jakiś czas temu ruszana to teraz powinna pójść bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #56 Napisano 30 Marca 2013 No ta byla ale druga nie;D no to wiesz dobre towarzystwo i pojdzie szybko;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #57 Napisano 30 Marca 2013 Wymiana tarcz z tylu jest troszke bardziej pracochlonne ale komplet porzadnych kluczy, penetrator i wszystko pojdzie jak splatka:) Ja jak wymieniam tarcze z tylu, wymieniam razem z lozyskami wiec wybijanie starych odpada:) Dobrze jest sprawdzic czop piasty i jej loza lozysk. Zurzyte wymienic oczywiscie. Do wkrecenia tloczka mozesz uzyc scisk stolarski i kleszcze nastawne. Uwazaj jak bedziesz krecil tloczkiem tymi kleszczemi zebys nie uszkodzil gumki:P No i to tyle chyba. Do odkrecania srub lepiej uzywac przedluzacza (rurka czy drugi klucz) niz mloteka:) Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #58 Napisano 30 Marca 2013 Do kręcenia tłoczkiem najlepszy jest klucz od kątówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #59 Napisano 27 Maja 2013 jutro zabieram sie z rana za wymiane tarcz, kupiłem wszystko tylko trzeba mi wiedzieć jakich kluczy potrzebuje żeby poźniej jaj nie było jak sie zabiore a zbraknie mi np jednego;) wiem ze 13,15,22, no i imbusa do jarzma ale jaki rozmiar, i imbus czy torx? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #60 Napisano 27 Maja 2013 Imbus, chyba 8mm. Ale weź 6, 8 i 10 Weź też coś do wbicia bierzni łożysk i zbicia pierścienia ABSu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach