Gość Mad_Mac Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2008 Panowie. Jako ze bylem zapalonym tuningowcem a teraz przesiadlem sie na paska w wersji sport comfort to jednak czuje niedosyt. Czesto jezdze z wylaczonym radiem bo dzwiek silnika V5 to dla mnie jak orkiestra. Jednak przyznam ze widzialem sporo filmikow na necie ze standardowym wydechem i stozkiem i silnik brzmi jeszcze lepiej. Poprzednio w aucie po zalozeniu stozka K&N stilo 1,4 silnik przy docisnietym gazie brzmial przepieknie. Rasowy warkot. W V5 bylo by pewnie jeszcze lepiej. Tu pytanie. Cos mi sie obylo o uszy ze po zalozeniu storka czujnik przeplywu powietrza moze padac itp Czy ktos z was moze udzielic mi fachowej wypowiedzi opartej na faktach ze zalozenie dobrego stozka z dolotem moze miec negatywny wpylw na podzespoly silnika? Nie jestem glupi. Nie licze na zadne wymyslane 2 konie i lepsza elastyke bo do tego trzeba bylo by zmienic tez wydech. Mnie poprostu zalezy na bardziej rasowym brzeminiu jak wcisne mocniej pedal gazu. Z gory dzieki za wypowiedzi. Pozdrowienia z wyspy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hrabja Miły III Zgłoś #2 Napisano 5 Kwietnia 2008 Osobiscie olałbym stożek, nie bawiłbym sie w takie cos. Przelotowy układ i po problemie, i jak miło akustycznie bedzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2008 Ale ja nie chce zeby mi wydech buczal. Na wydechu mi nie zalezy. Tzn z checia bym zalozyl cos sportowego ale jedynie supersprinta bo jest praktycznie tak samo cichy jak seria tylko dzwiek jest przyjemniejszy. Niestety tyle kasy juz nie wydam. Bardziej zalezy mi tu na dzwieku silnika przy przyspieszaniu. Ten wspanialy warkot. Jak w zalozylem stozek k&n w stilo to nie moglem sie powstrzymac od dociskania pedalu. Nawet moj ojciec jak wsiadl do mojego auta po zmianie byl zachwycony dzwiekiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2008 No i sie zdecydowalem. Dowiedzialem sie co i jak kupilem mate termiczna(taka gruba) rure elastyczna tasme zaroodporna. Dzis wyciagnolem cala oryginalna puszke z filtrem posprawdzalem srednice rury wiec jestem gotowy do zakupu stozka. Jesli sie uda to moze bede walczyl w przyszly weekend. Zrobie fotorelacje i filmiki porownawcze. Odpalilem dzis autko bez filtra na pare sekund. Normalnie orgia juz sie nie moge doczekac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2008 .... umiesz liczyć, licz na siebie....dziwiek zmieni się napewno,będzie fajnie- powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #6 Napisano 16 Lipca 2008 Dzis odebralem stozek Juz zalozony ale puki co wisi luzem bo nie mialem czasu robic calej komory. Do tego okazalo sie ze filterek na odme nie pasuje wiec jade jutro wymienic. Pewnie zaczne zabawe jutro po pracy i zrobie fotorelacje. Postaram sie tez dac jakis filmik z jazdy jak to brzmi. ps w filtrze od spodu w plastiku jest dziora na prawie centymetr wyglada to jak by na wezyk z odmy czy ktos kiedys widzial cos takiego? W poprzednim k&n tego nie mialem. Puki co zalepilem tasma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 17 Lipca 2008 Puki co zalepilem tasma. zeby tylko tej tasmy potem nie zassalo :634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #8 Napisano 17 Lipca 2008 zeby tylko tej tasmy potem nie zassalo :634: Tez o tym pomyslalem wiec przykleilem kilka paskow grubej tasmy izolacyjnej. Nie ma bata zeby ja zassalo:D Zastanawiam sie jednak czym to na stale zalepic? Moze sprobuje to zalepic jakims elastycznym klejem, albo myslalem o srobie z nakretka ktore dobrze to zatkaja jak sie je skreci.:634: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 17 Lipca 2008 Mad_Mac, pokaż fotki. Jak rozwiązałeś temat odmy? Masz catch tank-a czy tylko filterek na końcu i odma jest w całości odłączona od dolotu? Gdzie masz teraz przepływomierz? Bardzo to rzyga olejem w trakcie jazdy ta odma? Co do dziury w filterku, to proponuję ją po prostu czymś zakręcić. Wprawdzie ciśnienia tam żadnego nie będzie (w porywach do atmosferycznego przy n/a), ale lepiej, żeby to się nie rozszczelniło i nie zasysało brudnego powietrza (ani tymbardziej, żeby ta taśma nie poleciała do przepustnicy!!). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #10 Napisano 21 Lipca 2008 No to projekt zakonczony sukcesem. Dzis wszystko skonczylem. Ogolnie cala instalacja zajela mi jakies 3h z przygotowaniem maty termicznej montazem rury dolotowej itp. Dzies wieczorkiem powrzucam fotki z opisem krok po kroku. Na odme zalozylem filterek. Odma jest czysciutka. Nic nie zygalo olejem itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GranuL Zgłoś #11 Napisano 1 Lutego 2013 kolego gdzie dałeś fotki z isntalacji przydały by mi się bo sam też przymierzam się do zakupu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach