Skocz do zawartości
ubi_26

Tarcie po hamowaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ja dodam że miałem identyczne objawy jak kolega Slawekdg (stukanie po mocnym hamowaniu słyszalne w prawym przodzie) i postanowiłem wymienić oba zaciski lewy i prawy (NTY) wraz z tarczami i klockami (Bosch). 

I niestety po wymianie nadal to samo- nawet tarcie jest bardziej słyszalne. Zwróciłem uwagę że stary prawy zacisk miał mocno wytarte dwa paski od tarczy a lewa strona bez najmniejszego śladu. 

Szybka analiza - Nie wymieniałem jarzma więc na niego stawiam- może wygiety? Bo co innego może mieć wpływ na ustawienie tarczy względem zacisku?

Czekam na opinie.

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności