The_Saint Zgłoś #21 Napisano 30 Października 2010 masz zestaw i nie masz się nad czym zastanawiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antek1717 Zgłoś #22 Napisano 31 Października 2010 dzięki panowie za rade,jak tylko będę miał wolną chwile to biorę się za to.nie ma na co czekać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #23 Napisano 30 Października 2016 W styczniu wymieniłem pompę hamulcową,tzn.warsztat wymienił.Kilka dni temu przy sprawdzaniu poziomu oleju w silniku zauważyłem że ubyło mi płynu hamulcowego jakieś 10 mm,.Wjazd na kanał -wszędzie sucho ,ściągnięte bębny -cylinderki suche .Dolałem płynu ,rano patrzę a cała guma osłaniająca kolumnę kierowniczą pod serwem mokra.Przyświeciłem lepiej lampą nacisnąłem lekko na zbiorniczek a tam między pompą a gumowymi oringami pompa -zbiorniczek mokro .Czyli pompa do wymiany,Poszukałem paragon u i okazało się że wstawili mi pompę TOPRAN. Po niedzieli będę ją reklamował ale nową chcę wstawić TRW co o tej firmie sądzicie jeśli chodzi o produkcję pomp hamulcowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chrobry Zgłoś #24 Napisano 31 Października 2016 (edytowane) Ja tez przeszedlem ten problem. Jakiesz bylo moje zdziwko jak sie w drodze sprzeglo skonczylo na miescie. Ale udalo sie wrucic przy pomocy drugiego biegu. Na te bolaczki jest rada taka zekupujemy kit naprawczy autofren-a do pompy i do wysprzeglika. Razem to wyniesie jakies 30-40zl. Jesli tylko powiezchnie tloczyska i tloka nie sa zniszczone lub skorodowane wyminiamy wszystkie elementy ktore dostalismy w kicie. Wszystkie bez wyjatku zeby potem juz drugi raz niezagladac. U mnie pomoglo. Na koniec rada zeby sie ktos nie meczyl jak ja , trzeba zwrucic uwage na uszczelke tloczyska w pompie bo jak sie ja zamontuje odwrotnie to ani sie nieda odpowietrzyc ani sprzeglo nie zadziala Edytowane 31 Października 2016 przez Chrobry Brak spacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #25 Napisano 5 Listopada 2016 Pompa wymieniona LUCASA,na starej pompie oringi w które wchodzi zbiorniczek płynu można było wkoło obracać lekko palcem,na nowej wszystko siedzi mocno.Wszędzie sucho tylko zastanawia mnie ,że jak postoi przez noc auto na zewnątrz to w miejscu gdzie było mokro od płynu hamulcowego na osłonie od kolumny kierowniczej pod serwem to miejsce wygląda jakby było mokre,a jak przeciągnę tam ręką to dłoń sucha .Zastanawia mnie to czy może być to pozostałość po płynie jak się tam sączył ,i od zimna to miejsce już inaczej wygląda ,jakby było mokre.Co o tym sądzicie?,Płynu nie ubywa na razie,wymieniłem dopiero dwa dni temu ,trochę pojeżdżę to będę widział czy widać ubytek w zbiorniczku ,czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #26 Napisano 6 Listopada 2016 Co jest grane ,przy pompie hamulcowej,przewodach ,serwie - wszędzie sucho a po nocy guma osłaniająca kolumnę kierowniczą jakieś 15cm pod serwem mokra.Nigdzie się nie sączy wszędzie sucho tylko to miejsce mokre i to tylko po nocy.Ma ktoś może jakieś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach