kaper65 Zgłoś #21 Napisano 17 Marca 2015 Kolego Radosławie,aby zweryfikować ciśnienie oleju w silniku najlepiej jest się posłużyć zegarowym manometrem do mierzenia ciśnienia i wtedy można podjąć konstruktywną decyzję co dalej.Czy ściąganie miski i czyszczenie smoka i całego układu?:ocochodzi Jeśli chodzi o Twoje drugie pytanie to śmiem przypuszczać ,iż panewki już byś słyszał,a pozostałe element;;;pożyjemy zobaczymy.Najlepiej nie martwić się na zapas tylko cieszyć się autkiem.:ok:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
electric000 Zgłoś #22 Napisano 30 Marca 2015 Witam Podłączam się pod temat. W ostatnim czasie w moim aucie była wymieniona pompa oleju z powodu zapalającej ie kontrolki cisnienia. Po wymianie sprawdzane bylo cisnienie i było OK. Od tej wymiany zrobiłem ok 500km jezdząć na dosyc krótkich odcinkach ok 20km i kontrolka juz nie zapalała się Jednak wczoraj jechałem w dłuższą trasę 100km i kontrolka raz mi zapaliła się. Silnik w tym czasie chodził cichutko więc chyba cisnienie bylo dobre. Wiec co moze byc przyczyną ? czujnik cisnienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekMarecki Zgłoś #23 Napisano 31 Marca 2015 Witam. Ja też się podłącze :-) Wymieniłem ostatnio oleje, filtry i teraz czxujnik ciśnienia bo zaczęła migać na czerowonio kontrolka. Pomogło na jeden dzień. Teraz jak motor jest zimny to przy zapalaniu włącza się ta sama kontrolka z sygnałem dzwiękowym ale jak auto wyłączę i zapalę jeszcze raz to już jest spokój. I tak już trzeci dzień. Na kompie nic nie pokazuje, żadnych błędów. Ma ktoś jakieś pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #24 Napisano 31 Marca 2015 (edytowane) Witam. Ja też się podłącze :-) Wymieniłem ostatnio oleje, filtry i teraz czxujnik ciśnienia bo zaczęła migać na czerowonio kontrolka. Pomogło na jeden dzień. Teraz jak motor jest zimny to przy zapalaniu włącza się ta sama kontrolka z sygnałem dzwiękowym ale jak auto wyłączę i zapalę jeszcze raz to już jest spokój. I tak już trzeci dzień. Na kompie nic nie pokazuje, żadnych błędów. Ma ktoś jakieś pomysły Zakładam że silnik czysty, smok itd. Jeżeli czujnik ciśnienia oleju jest nieoryginalny to będzie piszczeć. Przerabiałem to u siebie. ( U mnie komputer nie pokazywał błędów) Wstawiono mi nieoryginalny czujnik bez mojej wiedzy stary fabryczny przeciekał i pochodził tylko około 1000 km. Później już tylko piiik podczas zwalniania najczęściej ze 140 do 100 km/h Edytowane 31 Marca 2015 przez piotrek24dm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekMarecki Zgłoś #25 Napisano 31 Marca 2015 Szczerze powiem to nie wiem czy smok i silnik czyste. Czujnik podobno założony oryginalny. W czwartek do innego mechanika go oddaję to może to sprawdzą. A myślisz że to przez to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #26 Napisano 1 Kwietnia 2015 Szczerze powiem to nie wiem czy smok i silnik czyste. Czujnik podobno założony oryginalny. W czwartek do innego mechanika go oddaję to może to sprawdzą. A myślisz że to przez to? Jeżeli czujnik jest na 100% oryginalny z ASO to można szukać zwarcia do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekMarecki Zgłoś #27 Napisano 3 Kwietnia 2015 Problemem był czujnik. Nowy z FEBI był wadliwy i wymiana na FAE pomogła :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #28 Napisano 12 Grudnia 2020 Witam, Przeczytałem ten temat cały i teraz moja kolej ? przed chwilą miałem tą samą sytuację co we wszystkich tych postach tutaj czyli na ok sekundę zapaliła się kontrolka oleju czerwona napis STOP i pisk i zgasło. Było to na zimnym silniku powiem szczerze że zdążyło się to pierwszy raz a olej był zmieniany w wakacje jeszcze go dziś nie sprawdzałem bo teraz silnik jest ciepły. Wiem że u poprzedniego właściciela ze dwa lata temu samochód miał urwaną miskę olejową i było to wymianiane na nową i jak by to miało jakiś wpływ ubywa mi płyn do wspomagania obstawiam maglownice. Jest to B5 fl 2.8V6 amx Sam sobie odpowiem ? po sprawdzeniu brakowało 2,5l oleju w silniku uzupełniłem i teraz to będę musiał obserwować czy tak bierze czy gdzieś cieknie czy mi za mało wlali. Ale najpierw zmienię z 5w30 na 5w50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach