Gość skrzypek Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2008 mala prosba czy ktos wie gdzie znajduje sie ten slniczek krokowy w B5 1,6 ahl 97r oczywiscie benzyna mile widziane zdjecie jest na forum wiele informacji o problemach z obrotami miedzy innymi czyszczenie tego silniczka tylko niewiem gdzie go znalezc z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2008 Kolego, przeniosłem Twój temat do odpowiedniego działu. Nie masz ostrzeżenia tylko dlatego, że jesteś nowy ale pilnuj się Regulamin się kłania! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2008 Ten model nie ma silniczka krokowego tylko regulator przepustnicy,reguluje tą samą przepustnicą którą normalnie używasz . Patrząc na silnik jest po prawej stronie blisko podszybia (patrz gdzie biegnie linka od gazu) Wyczyścić przepustnicę można w taki sposób zdejmujesz węża pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem ręcznie otwierasz przepustnicę i czystą szmatką nasączoną w benzynie czyścisz korpus przepustnicy wewnątrz z czarnej mazi . Tak to mniej więcej wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2008 :DDZIEKI KAMIL 100_2005 bede go rozbieral i czyscil o ile dam rade zrobine ale nic sie nie zmienilo nadal przytrzymuje obroty w czasie zmiany biegow spawdzilem przeplywomierz jest dobry lewego powietrza nie ciagnie i na komputerze niewykazuje bledow jestem bezradny pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2008 z gazem?jak nie to silniczek krokowy uchyla przepustnice za bardzo.za duzy przeplyw powietrza i dawka paliwa podwiesza sie zamiast spadac do poziomu biegu jalowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2008 bez gazu i niema silniczka krokowego wiec co uchyla przepustnice co nia steruje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil100_2005 Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2008 '' nadal przytrzymuje obroty w czasie zmiany biegow ''nie bardzo rozumiem twoje wyjaśnienia .Zabrudzona przepustnica objawia się niestabilnością i nie trzymaniem obrotów biegu jałowego. Natomiast zawieszanie się obrotów na wyższym poziomie ( chyba o to ci chodzi) może być spowodowane zakleszczaniem się przepustnicy lub samej linki-pomijam nieszczelności których jak piszesz nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2008 Zanim wyczyscilem przepustnice czasami zawieszal mi sie na 3tys czasami wyzej i strasznie pomalu spadal z 1500obr w dol. Tak ze wyjmij przepustnice(nie zadne mizianie szmatka!!!!!!!!!!), wymyj porzadnie, mi po czyms takim pomoglo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vavano Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2008 Skrzypek i co było bo ja mam ttakie same objawy? mosze mi powiesz.Co było. Skrzypek i co było bo ja mam ttakie same objawy?mosze mi powiesz.Co było. Chodzi o wysokie obroty biegu jałowego mimo czyszczeniu przepustnicy i programowaniu. Ja mam to samo podobno przepustnica do wymiany. // edytuj posty // kazio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2008 pod koniec tygodnia jestem umówiony z mechanikiem napisze o efektach jego działania mechanik stwierdził że przepustnica do wymiany będe szukał gdzieś używki bo nowa podobno jest droga a niema 100% pewności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek Zgłoś #11 Napisano 17 Kwietnia 2008 mechanik stwierdził że przepustnica do wymiany będe szukał gdzieś używki bo nowa podobno jest droga a niema 100% pewności przepustnica jest nowa i niema żadnej zmiany nadal obroty są wysokie może ktoś mi powie ile powinien mieć obrotów na wolnych i czy przy 100h ma miec 3000obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2008 skrzypek AHL powinien mieć wolne obroty w granicach 760-880 obr/min:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszprus Zgłoś #13 Napisano 6 Listopada 2014 (edytowane) Męczą mnie zawieszające obroty Problem znów się pojawił (w zeszłym roku miałem ten sam problem z zawieszającymi się obrotami i ... przeszedł sam) po zmianie biegu i wrzuceniu na luz podczas jazdy obroty zawieszają się na 2 000 obrotów, czym wolniej jadą tym bardziej spadają, jeśli zacznę hamować to spadają szybciej. zdjąłem wszystkie przewody z przepustnicy i założyłem je jeszcze raz dokładnie dokręcając. co może się dziać? jak to możliwe że w tamtym roku przeszło samo? Edytowane 6 Listopada 2014 przez mariuszprus dodanie textu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dori Zgłoś #14 Napisano 1 Maja 2015 Trochę z innej bajki ale liczę na pomoc Witam Mam Passata B5 1.6 AHL + gaz Od kilku dni zauważyłem że dzieje się coś nie tak. Podczas jazdy spadają mi obroty i samochód potrafi nawet zgasnąć, po czym potrafi przejechać 300 km bez problemów . Problem pojawia się zarówno na gazie jaki i na benzynie . Czasami zdarza się że przy jeździe na autostradzie przy 140km/h potrafi walnąć coś z rury i huk jakby coś wybuchło. . Co może być przyczyną tych wachań obrotów??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #15 Napisano 1 Maja 2015 Co może być przyczyną tych wachań obrotów Najlepiej to sprawdź błędy , a na szybko -odepnij wtyczkę przepływki i pojeździj ,jeśli będzie lepiej t.z.n. prawie dobrze to przepływka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dori Zgłoś #16 Napisano 2 Maja 2015 Zrobiłem tak i nie pomogło . Jakieś inne sugestie? Świece są półroczne,sonda działa,cewka i kable nowe aczkolwiek widać lekkie przebicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #17 Napisano 2 Maja 2015 Jesli sa przebicia na kablach to juz masz jedna usterke. Wyeleminuj ja i dalej jazda. Spawdz bledy, zerknij do przepustnicy,umyj ja i przeprowac adaptacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HERSY Zgłoś #18 Napisano 13 Czerwca 2020 Witam serdecznie. Temat widze z przed paru lat. Ale może ktoś jest jeszcze. Mam 1.6ahl b5, nowa przepustnica zamiennik na pierwszy montaż one szły. Nowa przepływaka. Zero nieszczelnosci czy lewego powietrza. Czujnik położenia wału nowy. A nadal przytrzymuje obroty... Może miał by ktoś z was jakieś sugestie? Na kompie zero błędów. Powiem tylko że pod vcds sprawdzałem przepustnice i wszystkie parametry ma dobre. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach