Skocz do zawartości
Gość skrzypek

za wysokie obroty b5 1,6 ahl

Rekomendowane odpowiedzi

Gość skrzypek

mala prosba czy ktos wie gdzie znajduje sie ten slniczek krokowy w B5 1,6 ahl 97r oczywiscie benzyna mile widziane zdjecie jest na forum wiele informacji o problemach z obrotami miedzy innymi czyszczenie tego silniczka tylko niewiem gdzie go znalezc z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przeniosłem Twój temat do odpowiedniego działu. Nie masz ostrzeżenia tylko dlatego, że jesteś nowy ale pilnuj się :> Regulamin się kłania!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten model nie ma silniczka krokowego tylko regulator przepustnicy,reguluje tą samą przepustnicą którą normalnie używasz . Patrząc na silnik jest po prawej stronie blisko podszybia (patrz gdzie biegnie linka od gazu)

 

Wyczyścić przepustnicę można w taki sposób zdejmujesz węża pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem ręcznie otwierasz przepustnicę i czystą szmatką nasączoną w benzynie czyścisz korpus przepustnicy wewnątrz z czarnej mazi . Tak to mniej więcej wygląda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek

:DDZIEKI KAMIL 100_2005 bede go rozbieral i czyscil o ile dam rade

 

zrobine ale nic sie nie zmienilo nadal przytrzymuje obroty w czasie zmiany biegow spawdzilem przeplywomierz jest dobry lewego powietrza nie ciagnie i na komputerze niewykazuje bledow jestem bezradny pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z gazem?jak nie to silniczek krokowy uchyla przepustnice za bardzo.za duzy przeplyw powietrza i dawka paliwa podwiesza sie zamiast spadac do poziomu biegu jalowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek

bez gazu i niema silniczka krokowego wiec co uchyla przepustnice co nia steruje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

'' nadal przytrzymuje obroty w czasie zmiany biegow ''nie bardzo rozumiem twoje wyjaśnienia .Zabrudzona przepustnica objawia się niestabilnością i nie trzymaniem obrotów biegu jałowego. Natomiast zawieszanie się obrotów na wyższym poziomie ( chyba o to ci chodzi) może być spowodowane zakleszczaniem się przepustnicy lub samej linki-pomijam nieszczelności których jak piszesz nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim wyczyscilem przepustnice czasami zawieszal mi sie na 3tys czasami wyzej i strasznie pomalu spadal z 1500obr w dol. Tak ze wyjmij przepustnice(nie zadne mizianie szmatka!!!!!!!!!!), wymyj porzadnie, mi po czyms takim pomoglo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vavano

Skrzypek i co było bo ja mam ttakie same objawy?

mosze mi powiesz.Co było.

 

Skrzypek i co było bo ja mam ttakie same objawy?

mosze mi powiesz.Co było.

Chodzi o wysokie obroty biegu jałowego mimo czyszczeniu przepustnicy i programowaniu.

 

Ja mam to samo podobno przepustnica do wymiany.

 

// edytuj posty

// kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek
pod koniec tygodnia jestem umówiony z mechanikiem napisze o efektach jego działania

 

mechanik stwierdził że przepustnica do wymiany będe szukał gdzieś używki bo nowa podobno jest droga a niema 100% pewności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skrzypek
mechanik stwierdził że przepustnica do wymiany będe szukał gdzieś używki bo nowa podobno jest droga a niema 100% pewności

 

przepustnica jest nowa i niema żadnej zmiany nadal obroty są wysokie może ktoś mi powie ile powinien mieć obrotów na wolnych i czy przy 100h ma miec 3000obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skrzypek AHL powinien mieć wolne obroty w granicach 760-880 obr/min:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Męczą mnie zawieszające obroty

 

Problem znów się pojawił (w zeszłym roku miałem ten sam problem z zawieszającymi się obrotami i ... przeszedł sam)

po zmianie biegu i wrzuceniu na luz podczas jazdy obroty zawieszają się na 2 000 obrotów, czym wolniej jadą tym bardziej spadają, jeśli zacznę hamować to spadają szybciej.

 

zdjąłem wszystkie przewody z przepustnicy i założyłem je jeszcze raz dokładnie dokręcając.

co może się dziać?

jak to możliwe że w tamtym roku przeszło samo?

Edytowane przez mariuszprus
dodanie textu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę z innej bajki ale liczę na pomoc

Witam

Mam Passata B5 1.6 AHL + gaz

Od kilku dni zauważyłem że dzieje się coś nie tak. Podczas jazdy spadają mi obroty i samochód potrafi nawet zgasnąć, po czym potrafi przejechać 300 km bez problemów :/. Problem pojawia się zarówno na gazie jaki i na benzynie :/. Czasami zdarza się że przy jeździe na autostradzie przy 140km/h potrafi walnąć coś z rury i huk jakby coś wybuchło. :/. Co może być przyczyną tych wachań obrotów???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co może być przyczyną tych wachań obrotów

 

Najlepiej to sprawdź błędy , a na szybko -odepnij wtyczkę przepływki i pojeździj ,jeśli będzie lepiej t.z.n. prawie dobrze to przepływka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak i nie pomogło :/

. Jakieś inne sugestie?

Świece są półroczne,sonda działa,cewka i kable nowe aczkolwiek widać lekkie przebicie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli sa przebicia na kablach to juz masz jedna usterke. Wyeleminuj ja i dalej jazda. Spawdz bledy, zerknij do przepustnicy,umyj ja i przeprowac adaptacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Temat widze z przed paru lat. Ale może ktoś jest jeszcze. Mam 1.6ahl b5, nowa przepustnica zamiennik na pierwszy montaż one szły. Nowa przepływaka. Zero nieszczelnosci czy lewego powietrza. Czujnik położenia wału nowy. A nadal przytrzymuje obroty... Może miał by ktoś z was jakieś sugestie? Na kompie zero błędów. Powiem tylko że pod vcds sprawdzałem przepustnice i wszystkie parametry ma dobre. Proszę o pomoc 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności