kaczornik Zgłoś #21 Napisano 3 Marca 2009 witam ja mam też ten silnik mnie skasowali na 2400 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #22 Napisano 3 Marca 2009 Wymiana kompletnego rozrządu na porządnych częściach z paskami klinowymi bez ich napinaczy + robocizna w porządnym warsztacie kosztowała mnie ok 850 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #23 Napisano 3 Marca 2009 (edytowane) To powiedz gdzie,sam pojade. Ostatnio robiłem AVF z '02r same części + napinacz paska klinowego + termostat kosztowały po moich zniżkach ponad 1200zl. Wiec nie oszukujmy sie,cos masz nie wymienione stawiam na napinacz paska rozrządu(hydrauliczny). Edytowane 3 Marca 2009 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #24 Napisano 3 Marca 2009 (edytowane) To powiedz gdzie,sam pojade. Nie wiem czy to do mnie.. ale cześć kupiłem na allegro, rozrząd + 2 paski klinowe 600pare zł, robocizna 200 zł. Pisałem szczegółowo o mojej wymianie w innym temacie.. taki zestaw miałem, od tego sprzedawcy.. http://allegro.pl/item567725897_rozrzad_vw_audi_skoda_seat_1_9_tdi_115_101_130_km.html jak rozrząd to kompletny.. inaczej bym nie robił/ Edytowane 3 Marca 2009 przez Slay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #25 Napisano 3 Marca 2009 Paskow gates nie zakladam,wyszla seria podrabianych. Pomp ruvila tez,i najważniejsze nie kupuje takich rzeczy na allegro,kiedys sam przekonasz sie dlaczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #26 Napisano 3 Marca 2009 Części są ok... z tych samych fabryk które ty kupujesz w sklepie i płacisz za marżę. Pasek miał hologram.. no ale nie będę dyskutował, tak wybrałem i jeżdżę. nie kupuje takich rzeczy na allegro,kiedys sam przekonasz sie dlaczego nie bądź taki tajemniczy i napisz co konkretnie masz na myśli.. wszyscy na pewno będą wdzięczni za rady dot. zakupów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aoc74 Zgłoś #27 Napisano 3 Marca 2009 witka - koszt części się zgadza ale robocizna - przesada - ja za robociznę dałem 300 zł. zdarli trochę z ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pdrobny Zgłoś #28 Napisano 15 Marca 2009 Tak jak pisze poprzednik za robotę zdarli nieźle, robiłem wymiankę pierwszy raz z instrukcją, oczywiscie rozebrałem cały przód kilka godzin więcej ale jest super dojście i na pewno niczego się nie spieprzy. Ważny jest odp naciąg paska nie można przeginać bo potem buczy i pompa wody siądzie szybko. Więc mi to zajeło 1 dzień przy pierwszym podejściu czyli przy średniej stwace 40 zł / roboczo godzina za 8 godzin to powiino być góra 350 zł. A dodam jeszcze, że w ten sam dzień wymienilem wszystkie fiultry i olejeq. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matviey Zgłoś #29 Napisano 15 Marca 2009 Ja mam takiego ATJ '00, jak dobrze pamiętam to zapłaciłem 600 albo 800euro (juz nie pamiętam) za wymiane tylko pasków i pompe wody. Robił mi to znajomy z serwisu VW. Oficjalnie w VW to koszt 1500euro za tą samą usługę. Pozdrawiam z Irlandii. Zestaw naprawczy nazywał się TimeBeltKit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekon Zgłoś #30 Napisano 15 Marca 2009 Ja wymienilem w ATJ rozrząd z częściami SKF plus pasek Gates PowerGrip. Byla to rolka, tlumik drgań, pompa wody, napinacz, śruby. Za komplet z robocizna zaplacilem 910 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach