Skocz do zawartości
carere

Zbieram opinie o kosztach wymiany rozrządu w ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

witam ja mam też ten silnik mnie skasowali na 2400 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana kompletnego rozrządu na porządnych częściach z paskami klinowymi bez ich napinaczy + robocizna w porządnym warsztacie kosztowała mnie ok 850 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

To powiedz gdzie,sam pojade.

Ostatnio robiłem AVF z '02r same części + napinacz paska klinowego + termostat kosztowały po moich zniżkach ponad 1200zl.

 

Wiec nie oszukujmy sie,cos masz nie wymienione stawiam na napinacz paska rozrządu(hydrauliczny).

Edytowane przez marewel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To powiedz gdzie,sam pojade.
Nie wiem czy to do mnie.. ale cześć kupiłem na allegro, rozrząd + 2 paski klinowe 600pare zł, robocizna 200 zł. Pisałem szczegółowo o mojej wymianie w innym temacie..

 

taki zestaw miałem, od tego sprzedawcy..

 

http://allegro.pl/item567725897_rozrzad_vw_audi_skoda_seat_1_9_tdi_115_101_130_km.html

 

jak rozrząd to kompletny.. inaczej bym nie robił/

Edytowane przez Slay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Paskow gates nie zakladam,wyszla seria podrabianych.

Pomp ruvila tez,i najważniejsze nie kupuje takich rzeczy na allegro,kiedys sam przekonasz sie dlaczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Części są ok... z tych samych fabryk które ty kupujesz w sklepie i płacisz za marżę. Pasek miał hologram.. no ale nie będę dyskutował, tak wybrałem i jeżdżę.

 

nie kupuje takich rzeczy na allegro,kiedys sam przekonasz sie dlaczego

 

nie bądź taki tajemniczy i napisz co konkretnie masz na myśli.. wszyscy na pewno będą wdzięczni za rady dot. zakupów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witka - koszt części się zgadza ale robocizna - przesada - ja za robociznę dałem 300 zł.

zdarli trochę z ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze poprzednik za robotę zdarli nieźle, robiłem wymiankę pierwszy raz z instrukcją, oczywiscie rozebrałem cały przód kilka godzin więcej ale jest super dojście i na pewno niczego się nie spieprzy. Ważny jest odp naciąg paska nie można przeginać bo potem buczy i pompa wody siądzie szybko. Więc mi to zajeło 1 dzień przy pierwszym podejściu czyli przy średniej stwace 40 zł / roboczo godzina za 8 godzin to powiino być góra 350 zł. A dodam jeszcze, że w ten sam dzień wymienilem wszystkie fiultry i olejeq.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takiego ATJ '00, jak dobrze pamiętam to zapłaciłem 600 albo 800euro (juz nie pamiętam) za wymiane tylko pasków i pompe wody. Robił mi to znajomy z serwisu VW. Oficjalnie w VW to koszt 1500euro za tą samą usługę. Pozdrawiam z Irlandii. Zestaw naprawczy nazywał się TimeBeltKit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienilem w ATJ rozrząd z częściami SKF plus pasek Gates PowerGrip.

Byla to rolka, tlumik drgań, pompa wody, napinacz, śruby.

Za komplet z robocizna zaplacilem 910 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności