Skocz do zawartości
Gość ptaszek75

MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Problem po dwóch latach powrócił. Wyczyściłem znowu smok, wymieniłem filtr oleju sam olej i po 700 km SZOK kontrolka się znowu zapaliła. I co teraz wymienić ?

Czujnik ciśnienia oleju ale który ? Filtr oleju nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ?

Nie mam już siły z tą usterką.

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA bym pompę oleju obstawiał..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa była wymieniana więc odpada i ciśnienie jest dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panewki dwa lata temu były wymienione więc chyba tak szybko by nie poszły. Przez te dwa lata zrobiłem może z 30 tys. km.

 

P/S Raz ta kontrolka zapaliła się zaraz po uruchomieniu silnika a tak to przeważnie w granicach 1500 - 2000 obrotów.

Edytowane przez aswywiadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artzoo

Bardzo konkretny opis,ale ja mam starszy model (1,9TD 1992r) i nie mogę zdemontować miski olejowej, odkręciłem wszystkie śrubki, pod miską nie ma żadnego czujnika do odkręcenia, miska wisi około 1cm od silnika.Sorki że podczepiam się pod temat, ale dopiero co się zarejestrowałem i nie mogę otwierać nowych tematów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!Przymiezam sie do zmiany pompy oleju w moim pasku-1.8 20v ADR-i w zwiazku z tym mam pytanie.Czy jest przy tym duzo zabawy i czy czekaja mnie jakies niespodzianki?Z gory dziekuje za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, potrzebuje instrukcję wymiany napinacza łańcuszka rozrządu Passat 1.8 silnik ADR 1998 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Podłącze się do tematu bo mam problem z olejem w swoim pasku 1.8T APU w momęcie gdy olej się rozgrzeje do temperatury pracy zapala się kontrolka oleju i piszczy ale tylko gdy mam 1500obr jak mu dodam gazu gaśnie i jak zejdzie na bieg jałowy też gaśnie. Co może być przyczyną błędy z czytywałem i błędy z olejem nie ma, czujnik przy podstawie filtra wymieniłem (podobno jest jeszcze jeden ale nie wiem gdzie?) olej jest po wymianie 1tyś/km temu wraz z filtrem Mobil 1 10W40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzisiaj pogoniłem moje AWT z Tipem w okolicach 200 km/h i również doznałem zaszczytu zapalenia się kontrolki ciśnienia oleju z 3 krotnym piskiem. Na szczęście silnik nie zaczął pracować jak diesel. Po wszystkich przeczytanych postach postanowiłem dać układ do czyszczenia.

 

A temat generalnie pojawił się ponieważ jak kupiłem auto to zalałem je Shell 5w40, chociaż wiedziałem, że auto od nowości zalewane było Mobilem 10w40 (półsyntetyk w takim silniku, hmm...). Co prawda od wymiany auto ok 300 km ale widzę, że temat u mnie się zaczyna :fajny

 

Ponadto coś mi cieknie z dołu silnik od wymiany jeszcze nie wiem gdzie, ale eksperyment ze zmianą oleju nie przejdzie bezboleśnie :bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chociaż wiedziałem, że auto od nowości zalewane było Mobilem 10w40 (półsyntetyk w takim silniku, hmm...).

 

możesz rozwinąć swoją myśl.. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co może być przyczyną rano -26 stopni zapalam kręce kręce i tak po 4 próbie odpalenia wyskakuje komunikat STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG więc czekam na chwilkę kręce kolejny raz i znowu to samo , po kolejnej prubie autko zapala i chodzi normalnie.

zdarzyło mi się to 2 razy ale tylko przy temperaturze - 20 jak stał przez noc. więc moge się czegoś spodziewać niebawem????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może olej kwalifikujący się do wymiany?

 

Pewnie zgęstniał dziad przy tej temperaturze i nie bardzo wiedział czy miesza olej czy kisiel. A jak go trochę pokręciłeś i rozgrzałeś to doszedł do siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje że trochę zgęstniał a i także szykuje się wymiana niebawem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kontrolka tylko raz się póki co pojawiła od kupna auta z 2 tyg temu, ale dzisiaj auto odstawione jest na wymianę oleju rozrządu i dodatkowo dokupiłem Millers do czyszczenia silnika. Nie wiem czy od razu powiedzić mechanikowi, żeby po plukaniu silnika ściagnął miskę i obadał jak to tam wygląda :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodatkowo dokupiłem Millers do czyszczenia silnika. Nie wiem czy od razu powiedzić mechanikowi, żeby po plukaniu silnika ściagnął miskę i obadał jak to tam wygląda

 

Właśnie środek do płukania silnika jest od tego by tej miski nie ściągać(ma za zadanie wypłukać wszystkie nagary i syfy po niskiej jakości olejach), ale jeśli nie wiesz na jakim oleju wcześniej jeździł to po tym zabiegu zrobiłbym ponowne płukanie i wymianę oleju po jakimś 1000 kilometrów ot tak dla bezpieczeństwa, w sumie płukanka wraz z filtrem i olejem to nie majątek a przynajmniej masz pewność że ci ssaka nie zapcha szlam).

Ja dla przykładu wlewam płukankę http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=28&category_id=13 bądź motula a jeżdżę na oleju mobil1 5w50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie środek do płukania silnika jest od tego by tej miski nie ściągać(ma za zadanie wypłukać wszystkie nagary i syfy po niskiej jakości olejach), ale jeśli nie wiesz na jakim oleju wcześniej jeździł to po tym zabiegu zrobiłbym ponowne płukanie i wymianę oleju po jakimś 1000 kilometrów ot tak dla bezpieczeństwa, w sumie płukanka wraz z filtrem i olejem to nie majątek a przynajmniej masz pewność że ci ssaka nie zapcha szlam).

Ja dla przykładu wlewam płukankę http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=28&category_id=13 bądź motula a jeżdżę na oleju mobil1 5w50

 

Ja zakupiłem płukankę z Millersa, a olej Motul półsyntetyk z normami VW i przy następnej wymianie jak nic się nie będzie działo to mogę wrócić do syntetyku, sam sceptycznie do tego podchodziłem, ale już na kilku forach słyszałem, że tak ludzie robią i jeżdżą :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym dołączyć do tematu i prosić o pomoc: posiadam passata B51.8T, przed jak i po wymianie oleju oraz filtra zapaliła się czerwona kontrolka oleju, po 3 sygnałach zgasła. Sprawdziłem stan oleju, na bagnecie wskazało że jest stan. Ponownie kontrolka zapaliła się po jakichś 20-30km i ponownie zgasła. kontrolka zapala się raz po 20 km, po 40 km a czasami dopiero po 100km. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

---------- Dodano o 20:17 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:13 ----------

 

czy płukanie silnika można zrobić samemu czy konieczna jest wizyta w warsztacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy płukanie silnika można zrobić samemu czy konieczna jest wizyta w warsztacie?

 

przeczytaj parę postów w górę i dowiesz się że samemu można kupując odpowiednią płukankę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak i mnie nie ominie czyszczenie dołu lub wymiana pompy oleju :kwasny Po płukaniu i wymianie oleju znowu się zapaliła kontrolka jak go mocniej przegoniłem. Do tego dość głośno chodzi łańcuszek od wałków :/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności