pietrek_g Zgłoś #1321 Napisano 3 Lutego 2018 Rura jest wciśnięta i zaciśnięta dwoma opaskami w obu brzegach. Da radę bez jej demontażu ale po jej wyjęciu czujnik widać jak na dłoni i jest praktycznie na wierzchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszop Zgłoś #1322 Napisano 21 Marca 2018 Witam serdecznie, Mam problem przy odpaleniu auta jak jest zimny. Otóż po odpaleniu obroty wzrastają do około 1500. Po chwili spadają do 900. Kiedyś już wymieniałem czujnik temperatury płynu chłodzącego. Pamiętam, że wstawiony był jakiś tani nowy zamiennik. Wyczytałem, że zwiększenie obrotów po odpaleniu to właśnie przyczyna nieoryginalnego czujnika. Jest to prawda? O jakim oznaczeniu musiałbym wymienić ten czujnik? Passat B5 FL AVF 2001. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję, Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #1323 Napisano 1 Kwietnia 2018 Ja u siebie wymieniałem czujnik na Febiego i też jest nieoryginalny i wszystko ładnie działa. Szukałbym problemu gdzie indziej no chyba, że na vagu pokazuje błąd tego czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukasz Zgłoś #1324 Napisano 1 Kwietnia 2018 Zrobiło się cieplej więc zabieram się za robotę. Wybaczcie moją dociekliwość ale podobno nie ma głupich pytań. Odpinam tylko cześć dolotu, który zaznaczyłem na zdjęciu? LINK Zatrzask nr 1 otwieram TAK a zatrzask nr 2 otwieram TAK ? a efekt ma wyglądać TAK ? Po takiej operacji będę miał czujnik jak na dłoni? bo zastanawiałem się czy też prawy cały dolot też demontować a to już większa robota. Zadaje tyle pytań bo nie chciałbym nic połamać na ten przykład wczoraj przy wymianie żarówki postojowej z nerwów o mało mnie szlag nie trafił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielK Zgłoś #1325 Napisano 12 Listopada 2018 Witam serdecznie Wiem że temat był już nie raz poruszany ale wszystkie opcje które próbowałem nie dają mi konkretnego obrazu sprawa wygląda tak: Podłączyłem VCDS i zrobiłem logi jeśli chodzi o czujnik g62 i faktycznie wszystko było oki ale w pewnym momencie wzrosły mi obroty i wskazania zamiast 90 wskazały 25 stopni czyli czujnik walnięty ale bardzo prosiłbym jeśli jest ktoś w stanie wysłać mi foto poradę gdzie i w jaki sposób wymienić ten felerny czujnik, wszystkie stare posty nie jestem w stanie obejrzeć zdjęć będę bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #1326 Napisano 13 Listopada 2018 Problem masz w b4 czy b5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanielK Zgłoś #1327 Napisano 14 Listopada 2018 chodzi mi o b5 silnik AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #1328 Napisano 14 Listopada 2018 Jutro zrobię zdjęcie, jest on w głowicy, w miarę łatwo widoczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa26 Zgłoś #1329 Napisano 14 Marca 2019 Witam, mam problem z czujnikiem temperatury błąd wywala 16502, Ale czujnik na desce pokazuje dobrze, na vagu także jedyne co jest nie tak, to chodzący wentylator chłodnicy.Kiedy resetuje błąd wentylator daje sobie spokój .A kiedy silnik ostygnie to na powrót błąd wraca.. Znalazłem czujniki dwa w moim silniku jeden pod szybą zielony cztery piny drugi z boku niebieski na wsówkę. Który będzie winny? Dodam jeszcze że pali na dotyk nic się nie dzieje silnik 2.0 benzyna ALT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #1330 Napisano 14 Marca 2019 @kosa26 Ten błąd zwiastuje awarię podwójnego czujnika temperatury cieczy: G62 Są to 2 czujniki w jednej obuwie. Jeden steruje ECU, a drugi wskazówką na liczniku. Na VAGu powinna być rozbieżność między temp. na silniku i na zegarach. Tu go znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa26 Zgłoś #1331 Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź, N tomek, a gdzie znajdę taki schemat z opisem silnika i czujników? Edytowane 14 Marca 2019 przez kosa26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1332 Napisano 14 Marca 2019 (edytowane) Schematów szukaj w necie. Możesz też popatrzeć na www.oemepc.com To jest z kolei tzw ETKA on line. Znaleźć ja można też w starszej wersji na rosyjskim serwerze z tym, że ta wersja działa wolniej i nie jest tak stabilna jak ta którą podałem wyżej. Edytowane 14 Marca 2019 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa26 Zgłoś #1333 Napisano 14 Marca 2019 Tomek ja robiłem na vagu jeden test czujnika zgadzał się z deską, brak informacji że są dwa, ale całe życie człowiek się uczy i głupim umiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1334 Napisano 15 Marca 2019 @kosa26 bo czujnik jest jeden. Dwa piny przekazują sygnał na zegary, a dwa kolejne przekazują sygnał do ECU. Trzeba porównać obie wartości na vagu. Dopuszczalne są różnice do 5°C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #1335 Napisano 20 Lutego 2020 Ma ktoś doświadczenia z jakością czujników z allegro? Ori od 30 zł na tym portalu a w ASO taki sam ponad 100 zł i zastanawiam się czy różnica jest tylko w cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1336 Napisano 20 Lutego 2020 Daniel, ostatnio też się nad tym zastanawiam. Czujnik temperatury do mojego B6 w ASO 180 zł, a na allegro ok 40-50 zł. Oczywiście ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #1337 Napisano 20 Lutego 2020 loteria nawet w aso czujniki po 120zł są czasem wadliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1338 Napisano 20 Lutego 2020 Wersja soft - "Przyjeżdża mondziołek na przegląd albo naprawę gwarancyjną i na gwarancji wymienia mu się czasem ciut więcej". Wersja hard - "Części spadły z dostawczaka, albo ciężarówki i ktoś przypadkiem znalazł w rowie" Wersja optymistyczna - "Część do magotana wyprodukowana przez braci mniejszych w nadmiarze i upłynniona przez ali albo inny podobny potral" Potem takie części lądują na alle. Jedno jest pewne. Nie ma szansy, żeby część, która nie przeszła kontroli trafiła w jakikolwiek sposób do obrotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1339 Napisano 20 Lutego 2020 (edytowane) @mkpol to jest naprawdę zastanawiające. Czujnik do mojego B6 na alle: https://allegro.pl/oferta/czujnik-temperatury-wody-06a919501a-oe-audi-vw-7532108782?utm_medium=app_share&utm_source=facebook A na zdjęciu poniżej masz sam czujnik w ASO. Bez oringu i zawleczki. Zestaw z oringiem i zawleczką prawie 200 zł. Edytowane 20 Lutego 2020 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1340 Napisano 20 Lutego 2020 Kiedyś było jeszcze śmieszniej bo ten sam czujnik miał 4 różne ceny w zależności czy kupowałeś go w audi, vw, skodzie czy seacie. Teraz pewnie też robią podobne wałki, ale przynajmniej numery zmieniają dla niepoznaki. Wystarczy popatrzeć na ceny sond. Bierz. Masz gwarancję jakby co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach