robertfx10 Zgłoś #661 Napisano 5 Grudnia 2011 Tak jak kolega weak_michael napisał jest tam taka plastikowa spinka musisz ją zsunąć, najlepiej mieć już nowy czujnik i oczywiście oring. Jesli podmienisz to szybko to niewiele płynu wyleci, (nie zapomni później dolać). Nr. czujnika 059919501A Zapomniałeś dodać,iż należy mieć szybkie palce...:marecek Nic płynu nie wyleci jeśli najpierw odkręci się zbiorniczek z płynem żeby ciśnienie z układu uszło i potem zakręcić , następnie spokojnie bez pośpiechu wymieniamy czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #662 Napisano 13 Grudnia 2011 czesc wszystkim silnik avb czujnik z tylu silnika jak go wyciagnac pytam o ten zatrzask nalezy go wyciagnac czy nacisnac ? plastikowe cholerstwo zapieklo sie i juz nie wiem co zrobic by wymienic czujnik ktory padl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #663 Napisano 14 Grudnia 2011 sciskasz wtyczke zeby zwolnic zabezpieczenie. Z kolei czujnik ma swoje zabezpieczenie w ksztalcie litery 'U', mozesz sprobowac pociagnac je plaskim wkretakiem. To by bylo chyba wszystko Przygotuj sobie jakas szmatke zeby ci plynu za duzo nie ucieklo i nie zapomnij wymienic oringa na czujniku.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #664 Napisano 14 Grudnia 2011 Chodzi Ci o wtyczkę czy o zawleczkę? Jeśli o wtyczkę, to ja zawsze mówię ludziom gdy nie wiedzą jak go odpiąć, żeby sobie spróbowali na innej wtyczce w lepszym dostepnym miejscu. Np na plastikowej rurze intercoolera od czujnika podciśnienia. Zasada działania wtyczek taka sama. Z tego co pamiętam to należy np małym śrubokręcikiem nacisnąć delikatnie na brzeg zatrzasku i wtedy pociągnąć wtyczkę. Jeśli chodzi Ci o zawleczkę, to należy ją wyciągnąć oczywiście i wtedy pociągnąć czujnik i wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #665 Napisano 14 Grudnia 2011 dzieki chodzilo o zawleczke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik Zgłoś #666 Napisano 19 Grudnia 2011 A Ty kolego sprawdz miernikiem czujnik, byc moze jest tak jak myslisz i czujnik jest uszkodzony, ewentualnie cos w instalacji nie laczy i stad ten blad. Jak bylo na poprzednim czujniku? Cos wskaznik pokazywal? Wymieniłem kolejny czujnik i jest OK. Wynika z tego, że wczesniej kupiłem uwalony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy333 Zgłoś #667 Napisano 19 Grudnia 2011 Jestem nowym posiadaczem Passata B5 i się zastanawiam czy to normalne czy nie, gdy rozgrzeje się wskazówka nie dochodzi do równych 90 stopni tak jak widać do na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #668 Napisano 19 Grudnia 2011 [ATTACH=CONFIG]72545[/ATTACH] Jestem nowym posiadaczem Passata B5 i się zastanawiam czy to normalne czy nie, gdy rozgrzeje się wskazówka nie dochodzi do równych 90 stopni tak jak widać do na zdjęciu. powinno dojsc do 90 równo i tak trzymac ,to co widac z zdjecia, to nie dochodzi do 90 stopni, podłacz pod kompa i zobacz jaka temperature pokazuje ci komp,sprawdz bledy,bo tak nie powinno byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #669 Napisano 19 Grudnia 2011 haha u mnie tez tak jest w b5fl i jak sie okazalo mialem cofniety licznik a prawdopodobnie zeby go cofnac trzeba rozbebeszyc licznik czyli np zdjac wskazowki. u mnie wskazowka od paliwa na pelnym baku tez nie dochodzi do maxa. Mozesz vagiem zrobic test wyjsc dla licznika (instruments) i bedziesz widzial czy to wina wskazowek czy moze sprzetowa, oczywiscie sprawdz tez vagiem ile pokazuje czujnik tak jak pisal kolega bolo02! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekmax Zgłoś #670 Napisano 19 Grudnia 2011 Witam. U mnie zaś temperatura na liczniku dochodzi normalnie do 90 a jak podłącze kompa z VCDS to pokazuje 81 max a jak postoje powiedzmy z 10 minut bez gaszenia silnika w temperaturach rzędu 0 stopni to spada mi na 72 lub coś koło tego a na liczniku minimalnie w dół powiedzmy milimetr przed 90. Koledzy jak wrzuciłem logi powiedzieli że to termostat. Na dniach może wymienię lub po świętach i zobaczymy co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #671 Napisano 22 Grudnia 2011 a prawdopodobnie zeby go cofnac trzeba rozbebeszyc licznik Żadne rozbebeszanie w celu cofnięcia-podpinasz kabel do gniazda obd, wklepujesz nowy przebieg, dajesz ok i zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #672 Napisano 23 Grudnia 2011 koledzy a gdzie znajdę czujnik temp. cieczy chłodzącej w silniku 2.5 V6 TDI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #673 Napisano 23 Grudnia 2011 to dlaczego mam u siebie obydwie wskazowki przestawione? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rugby13 Zgłoś #674 Napisano 23 Grudnia 2011 (edytowane) koledzy a gdzie znajdę czujnik temp. cieczy chłodzącej w silniku 2.5 V6 TDI ? Centralnie w komorze ok.40cm od podszybia , cztery przewody trudno nie zauważyć , sam znalazłem bez problemów robiąc to pierwszy raz i nawet zatrzask (podkowa) nie pękł . Edytowane 23 Grudnia 2011 przez rugby13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawel007 Zgłoś #675 Napisano 23 Grudnia 2011 witam.w moim sam.pokazuje temp.ok.75-80st.na kompie wyskoczył blond -czujnik temp.plynu chłodnjczego-G2.moze m ktos cos na temat ten doradzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #676 Napisano 23 Grudnia 2011 Kolego szukajka się kłania,ale podpowiem Ci że błąd czujnika wcale nie oznacza jego wadliwości ale także awaryjności termostatu.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #677 Napisano 23 Grudnia 2011 czy kupilem nie to co trzeba ja bym obstawiał za tym jest 3 rodzaje (czyt. kolory) czujników gdzie dwa są zamienne - kolory nie mają znaczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #678 Napisano 26 Grudnia 2011 to dlaczego mam u siebie obydwie wskazowki przestawione? To raczej nie do mnie pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #679 Napisano 19 Stycznia 2012 Koledzy mam taki problem, mianowicie gdy autko postoi sobie 3-4 godziny to nie grzeją świece żarowe i długo kręci zanim zapali, po nocy świece grzeją i zapala od razu. Jaka może byc przyczyna? Obstawiam że to czujnik temp. płynu chłodniczego. Nie mam możliwości podłączenia pod VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deniro7 Zgłoś #680 Napisano 20 Stycznia 2012 Witam wszystkich.Mam problem ze wskazaniem temperatury silnika.Dochodzi do 90 stopni a potem spada do zera.Nie wiem czy to czujnik czy termostat.Nie mogę zlokalizować tego czujnika w silniku.Passat 1.9 TDI(AHU).Czy ma ktoś schemat silnika?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach