Skocz do zawartości
Gość marian.m

tuning diesla AHH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam się do lekkiego upgrade.Byłem na hamowni MAHA auto ma 98 km silnik po remoncie wtryski z AHH.Jeżdżę ogólnie 90 procent miasto spalanie do 7.5 litra.Moje pytanie co montować 216 +chip czy 205 ASV +chip.Gościu doradził mi 205 a ja zastanawiam się na 216.Chodzi mi o to aby nie kopcił (chmura batorego) i jak wygląda spalanie z 216 , a jak 205 z chipem oczywiście głownie miasto.Prosiłbym o odpowiedzi (oczywiście wtryski mam zamiar kupić nowe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wziąłem 0,205 i teraz pluje sobie w brodę ze nie wziąłem 0,216 mało 0,230 .. Auto fajnie jedzie ,ale zawsze można lepiej :)

 

z dymem to zależy od softu, spalanie naturalnie do góry tez 90% miasto, codziennie do roboty 5km , minimum 9l/100 ale dynamicznie :)

 

na 0,205 miałem 146/300. cały czas coś grzebie wiec nie wiem ile jest teraz

Pozdrawiam

 

ps. masz ahh z 1998r?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAK AHH 98

Panowie załóżmy że biorę 216 to jakie ciśnienia 190/300 czy 220/300 bo czytam wszystko i mi już w głowie się pier...i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akie ciśnienia 190/300 czy 220/300
te drugie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kupiłem z ASV wtryski były na stole mają po 220 czyli jak nówki mam teraz 3.2 dawke paliwa auto pojedzie na chip.Teraz pytanie zostawić taką dawkę czy zmniejszyć na 4.4 i dać na chipa ??? a potem ewentualnie sobie zwiększyć.Pytam bo kolega miał 4.5 zrobił chipa a później ustawił 3 i mu wchodzi w notlaufa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile ma drugie ciśnienie?Bo pierwsze,to pikuś,a ustawia się je na jak najniższym poziomie.Dużo lepiej będzie 190/300,jak 220/300.

Nie łam sobie głowy dawką,bo to broszka tunera,to on ma ustawić odpowiednią dla danego softu dawkę.Ty na program możesz jechać nawet na 2mg/suw,co nie zmienia faktu,że po sofcie dawka powinna ulec korekcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 220/300 mówił jak nówki a jakie macie dawki paliwa ewentualnie jakby za dużo mi palił ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżę trochę temat dzisiaj zapodałem nowe 0,216stki polskiej firmy wuzetem , ustawione przez Coberetti

 

soft wgrałem seryjny od 90km AHH dawka 3,6mg Auto zapina jak poparzone

 

teraz tylko coś z softem muszę pomodzić i będzie jeszcze ciekawiej. tylko wydaje mi sie ze trzeba trochę paliwa zdjąć z dołu bo czuje że budą trzęsie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo Pany

 

Wyszło tak: Soft seria, turbo seria 1bar, cooler seria, Wtryski 0,216stki WUZETEM (szok)

 

IMG_1776.jpg

dwmumas krzyczał niee !

 

korekta IMG_1777.jpg zupełnie bez dymu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowicjuszem ale własnie przywiozłem sobei paska z motorem AHH ,I MOJE PYTANIE BRZMI CZY PO ZAMONTOWANIU WTRYSKÓW ZE 110 BĘDZIE ODCZUWALNA RÓŻNICA? Nie chcę robić bóg wie czego ale miec pewnośc przy wyprzedzaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty już masz wilka pod maską. Jedź do tunera to powinien dużo wycisnąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od razu zakładaj wtryski 216.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od razu zakładaj wtryski 216.
dokładnie tak, ja najpierw miał 0,205tki od ASV i różnica ogromna, ale dopiero po 216stka jest ogień :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarzuci 216, zrobi soft i będzie turbo się dusiło, więc ciągle będzie chciał więcej i więcej...:) Aż koszta pójdą na drugi plan...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

będzie turbo się dusiło,
czemu ma się dusić?

Po programie w TuneUp na 216stkach doładowanie nie przekracza 1,2b na seryjnej vnt15 , wysterowanie n75 w normie temperatura w dolocie też w normie:) wydało niecałe 170km 360nm

 

problemem staję sie sprzęgło, które już nie klei jak powinno :)

Edytowane przez stefan613

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak (w AHH):

wtryski od AFN;

suszarkę od AWX;

program (nowa kość pamięci);

Przed programem: 136KM/280Nm; (dymił za dużo)

po programie 159KM/330Nm (dymi bardzo mało)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja zmieniłem wtryski(AHH passat b5 kombi) na AVG, niestety sprzęgło i dwumas od razu powiedziało "dość". Co polecacie wrzucic? Zamach i sprzęgło od 1z czy Audi 80 2.0b, bo ponoć podchodzi p&p? Co więcej wytrzyma? Dodam, ze moc i moment po zmianie samych wtryskow poszed mocno w górę. Nie hamowalem co prawda auta, ale ta teście elastyczności z 60-100 na 4 biegu z 9s ucielo do 6,5s, natomiast z 80-120 na 5 z około 13 do 8,8, a nawet do 8,3 jak sprzęgło dobrze złapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności