MARIANKRIMINAL Zgłoś #141 Napisano 14 Września 2014 Witam przymierzam się do lekkiego upgrade.Byłem na hamowni MAHA auto ma 98 km silnik po remoncie wtryski z AHH.Jeżdżę ogólnie 90 procent miasto spalanie do 7.5 litra.Moje pytanie co montować 216 +chip czy 205 ASV +chip.Gościu doradził mi 205 a ja zastanawiam się na 216.Chodzi mi o to aby nie kopcił (chmura batorego) i jak wygląda spalanie z 216 , a jak 205 z chipem oczywiście głownie miasto.Prosiłbym o odpowiedzi (oczywiście wtryski mam zamiar kupić nowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #142 Napisano 14 Września 2014 ja wziąłem 0,205 i teraz pluje sobie w brodę ze nie wziąłem 0,216 mało 0,230 .. Auto fajnie jedzie ,ale zawsze można lepiej z dymem to zależy od softu, spalanie naturalnie do góry tez 90% miasto, codziennie do roboty 5km , minimum 9l/100 ale dynamicznie na 0,205 miałem 146/300. cały czas coś grzebie wiec nie wiem ile jest teraz Pozdrawiam ps. masz ahh z 1998r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #143 Napisano 15 Września 2014 TAK AHH 98 Panowie załóżmy że biorę 216 to jakie ciśnienia 190/300 czy 220/300 bo czytam wszystko i mi już w głowie się pier...i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #144 Napisano 15 Września 2014 akie ciśnienia 190/300 czy 220/300 te drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #145 Napisano 24 Września 2014 Panowie kupiłem z ASV wtryski były na stole mają po 220 czyli jak nówki mam teraz 3.2 dawke paliwa auto pojedzie na chip.Teraz pytanie zostawić taką dawkę czy zmniejszyć na 4.4 i dać na chipa ??? a potem ewentualnie sobie zwiększyć.Pytam bo kolega miał 4.5 zrobił chipa a później ustawił 3 i mu wchodzi w notlaufa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #146 Napisano 24 Września 2014 Ile ma drugie ciśnienie?Bo pierwsze,to pikuś,a ustawia się je na jak najniższym poziomie.Dużo lepiej będzie 190/300,jak 220/300. Nie łam sobie głowy dawką,bo to broszka tunera,to on ma ustawić odpowiednią dla danego softu dawkę.Ty na program możesz jechać nawet na 2mg/suw,co nie zmienia faktu,że po sofcie dawka powinna ulec korekcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #147 Napisano 25 Września 2014 Mam 220/300 mówił jak nówki a jakie macie dawki paliwa ewentualnie jakby za dużo mi palił ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #148 Napisano 28 Sierpnia 2015 odświeżę trochę temat dzisiaj zapodałem nowe 0,216stki polskiej firmy wuzetem , ustawione przez Coberetti soft wgrałem seryjny od 90km AHH dawka 3,6mg Auto zapina jak poparzone teraz tylko coś z softem muszę pomodzić i będzie jeszcze ciekawiej. tylko wydaje mi sie ze trzeba trochę paliwa zdjąć z dołu bo czuje że budą trzęsie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #149 Napisano 7 Września 2015 Halo Pany Wyszło tak: Soft seria, turbo seria 1bar, cooler seria, Wtryski 0,216stki WUZETEM (szok) dwmumas krzyczał niee ! korekta zupełnie bez dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal 01 Zgłoś #150 Napisano 22 Lutego 2016 Witam jestem nowicjuszem ale własnie przywiozłem sobei paska z motorem AHH ,I MOJE PYTANIE BRZMI CZY PO ZAMONTOWANIU WTRYSKÓW ZE 110 BĘDZIE ODCZUWALNA RÓŻNICA? Nie chcę robić bóg wie czego ale miec pewnośc przy wyprzedzaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #151 Napisano 22 Lutego 2016 Ty już masz wilka pod maską. Jedź do tunera to powinien dużo wycisnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal 01 Zgłoś #152 Napisano 22 Lutego 2016 Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #153 Napisano 22 Lutego 2016 Od razu zakładaj wtryski 216. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #154 Napisano 27 Lutego 2016 Od razu zakładaj wtryski 216. dokładnie tak, ja najpierw miał 0,205tki od ASV i różnica ogromna, ale dopiero po 216stka jest ogień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #155 Napisano 28 Lutego 2016 Zarzuci 216, zrobi soft i będzie turbo się dusiło, więc ciągle będzie chciał więcej i więcej... Aż koszta pójdą na drugi plan... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #156 Napisano 4 Marca 2016 (edytowane) - - - - - aktualizacja - - - - - będzie turbo się dusiło, czemu ma się dusić? Po programie w TuneUp na 216stkach doładowanie nie przekracza 1,2b na seryjnej vnt15 , wysterowanie n75 w normie temperatura w dolocie też w normie:) wydało niecałe 170km 360nm problemem staję sie sprzęgło, które już nie klei jak powinno Edytowane 4 Marca 2016 przez stefan613 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vasyli Zgłoś #157 Napisano 20 Sierpnia 2016 Ja mam tak (w AHH): wtryski od AFN; suszarkę od AWX; program (nowa kość pamięci); Przed programem: 136KM/280Nm; (dymił za dużo) po programie 159KM/330Nm (dymi bardzo mało) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bechindyou Zgłoś #158 Napisano 25 Października 2016 Witam. Ja zmieniłem wtryski(AHH passat b5 kombi) na AVG, niestety sprzęgło i dwumas od razu powiedziało "dość". Co polecacie wrzucic? Zamach i sprzęgło od 1z czy Audi 80 2.0b, bo ponoć podchodzi p&p? Co więcej wytrzyma? Dodam, ze moc i moment po zmianie samych wtryskow poszed mocno w górę. Nie hamowalem co prawda auta, ale ta teście elastyczności z 60-100 na 4 biegu z 9s ucielo do 6,5s, natomiast z 80-120 na 5 z około 13 do 8,8, a nawet do 8,3 jak sprzęgło dobrze złapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach