Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przejzalem wszystkie zwiazane z moim problemem tematy i nic podobnego nie znalazlem. Mianowicie chodzi mi o dziwny halas a blizej huczenie definytywnie slyszane z przodu. Dzis bylem w serwisie i wymienili mi lozyska ale ten dzwiek pozostal. Troche mniejszy ale pozostal. Czy to moze byc wina opon lub nieodpowieniego wywazenia badz tez zbierznosci. Czy to raczej cos ze skrzynia biegow ??? Auto to 2.0TDI 2006r DSG 140km. Ten dziek jest strasznie irytujacy. Wraz ze wzrostem predkosci slychac jakby cos ocieralo i robi to coraz szybciej. Dzieki za jakiekolwiek naprowadzenia. Czy dalej mam meczyc serwis ?? Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Arcy

Coś podobnego miałem u siebie w Skodzie. Winne było wewnętrzne uszkodzenie przedniej opony (przerwany kord chyba). Z zewnątrz nic nie było widać. Żadnego bąbla, czy czegoś podobnego. Najprościej potwierdzić lub zaprzeczyć takiemu podejrzeniu przenosząc koła tylne na przód i odwrotnie. Warto to zrobić by się przekonać, bo jak Ci strzeli opona w trakcie szybkiej jazdy to różnie może być. Oczywiście przyczyna może być zgoła inna.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory za bledy. W polsce nie ma mnie juz od dluzszego czasu wiec zapomina sie troche :667:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli myślisz, że to opony to zamień przód z tyłem i sprawdź czy coś się zmieni. Masz w samochodzie lewarek i klucz do kół więc do dzieła :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marqomark

a jakie masz opony w aucie. moze jest to poprostu jakas kiepska firma i juz tak beda huczec. wraz ze wzrostem predkosci coraz glosniej i glosniej.

przy jakiej predkosci zaczynasz to slyszec?

z tego co wiem to jakby niebyly wywazone to czul bys drgania w aucie.

moj ;poprzednik ma racje. zamien przod z tylem i jak dalej bedziesz to slyszal to sprawdz oponki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK wiec sytuacja wyglada nastepujaco. Wrocilem wlasnie od wulkanizatora rozmawialem z nim, ogladal opony (bylo przod - michelin pilot primacy , tyl- dunlop sp sport 01, teraz jest na odwrot) i stwierdzil ze to raczej nie mozliwe. Oczywiscie poprosilem o przekladke i tak sie stalo. Niestety uciazliwy halas zostal :612:nadal definitywnie slychac go z przodu, jak sie go nie pozbede to chyba skoncze tak --->:570:. No wiec wrocilem do VW i grzecznie powiedzialem Pani ze dalej kola halasuja i chce by cos z tym zrobili. Okazalo sie ze wymienili mi tylko jedno łozysko. Lewe od pasazera. No i teraz we wtorek kolejna wizyta. I az trzese portkami. Mam nadzieje ze to nic powaznego. Czy mozliwe zeby to DSG wydawalo w jakikolwiek sposob taki halas ( nie mam pojecia nawet jak go wam blizej okreslic ). Macie moze jeszcze jakies pomysly ???

 

Zaczyna sie tak przy 30 milach dosc intensywnie a pozniej juz corasz szybciej i nieznacznie ale intensywniej.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Arcy

Jeśli skrzynia biegów miałaby chałasować, to dźwięk zmieniałby się w zależności od prędkości obrotowej silnika, a nie od prędkości jazdy. Jeśli nie opony, to może być łożysko, bo przegub to raczej przy skrętach i wolnej jeździe byłoby słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ja tez juz wymyslam co moge bo w sumie to moje pierwsze auto z automatem i nie wiem nawet za duzo o DSG oprocz tego ze slyszalem w sumie tylko same pozytywne opinie i z doswiadczenia ( po jezdzie ) wiem ze jest dobra. No a łozysko wymienili tylko jedno wiec mozliwe ze to to drugie mi tak tarabani. No nic musze do wtroku przetrzymac jakos. Mam nadzieje ze sie nie rozleci gdzies po drodze jesli to łozysko. Dam znac co i jak wyszlo po wtorkowej wizycie w serwisie. Dzieki za wszelkie podpowiedzi.

 

No i żałoba jak nic. Okazało sie ze to DSG niedomaga a własciwie to łożysko w skrzyni i nie da sie sie go wymienic, potrzeba nowej skrzyni :506:. Teraz wszystko zalezy od tego czy gwarancja to pokryje czy nie. Jesli to drugie to jestem w czarnej dupie ( z tego nowego filmu ). Koszt wymiany na wlasna reke to 3500Ł + ... czyli ql. Chlopaki moze ktos z was ma do sprzedania DSG ???

 

 

Wlasnie wrocilem po raz ostatni z serwisu. Okazalo sie ze gwarancja pokryje cala wymiane i nowe DSG juz w drodze. Czy orientujecie sie jak to wyglada pozniej ?? Mam na mysli czy bedzie gdzies przeciekalo albo czy moge miec problemy ze skrzynia. Niby to ASO ale wiadomo jak one dzialaja. Mam nadzieje ze dobrze mi to wszystko poskaladaja. Pozdrawiam

 

No i wszystko poszlo mniej wiecej z planem. Skrzynia prawie wymieniona. Auto mialo byc gotowe dzis ale dali ciala z jakas uszczelka nie wiem dokladnie z ktora no i musze poczekac do jutra. Jak narazie wszystko tak jak obiecywali. Czyzby serwisy za granica byly bardziej wiarygodne niz ( niektore polskie ). Zobaczymy jutro.

 

// edytuj posty

// kazio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam podobne objawy :( teraz we wtorek jestem umowiony w serwisie tyle ze auto juz nie ma gwarancji z tym ze mam skrzynie manual 6biegow. Jak przyspieszam to slysze chrobotanie i jakby cos ocieralo jak jade ze stala predkoscia to jest ok ciekaw jestem czy u mnie to tez skrzynia jesli tak to jestem w czarnej dupie pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Masz manuala wiec byc moze cos da sie zrobic ze skrzynia. Mi definitywnie powiedziano ze nie da sie wymienic łozyska w skrzyni. Tylko w calosci no ale to DSG. Daj znac co wyniklo. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam manuala 2.0TDI 140KM BKP 2006r, 91tys km przejechane(pewne,salon polska,serwis) i dzis gdy wyjechalem na ulice i wrzucilem piatke i dodalem gazu to tylko tak przybzyczalo jak by cos wiercil w drewnie bądż u dentysty i niedalo to przyspieszenia/przeniesienia napędu.Od tej pory jadac slychac dziwne odgłosy na kazdym biegu,jakby churgot,jakies ciągłe ale nieregularne mielenie, na 6 najmniej,ale nawet na postoju na luzie a jak wcisne sprzęgło na postoju to cisza kompletna Pomyslalem od razu ze półoś lub przegub i pojechalem delikatnie przyspieszając do warsztatu. Tam zaciagnął reczny i powoli ruszał i go ciągneło i nic nie przeskakiwalo więc powiedzial ze to nie półoś. Zdiagnozowali mi to jako luz na ostatnich choinkach w skrzyni i powiedzieli ze raczej da sie to naprawic i skrzyni nie trzeba bedzie wymieniac. Czy myślicie ze sie nie mylą i to wogole skrzynia? Przecież auto 4lata i ma 91tys km (sic!) i to nie Alfa czy Reno.. I jeśli to ona to kto wie co to? Czy zna ktos podobny przypadek?-szukałem i nie znalazłem a mechanior jak by z automatu zdiagnozował jak by się już z tym spotkał. Prosze pomóżcie! Dodam jeszcze że jadąc na każdym biegu moge przyśpieszać mocno a na piatym super delikatnie bo mieli i gubi przeniesienie napędu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy uszkodzone zawieszenie z tyłu może wydawać odgłos takie specyficzne "łuu" przy każdym jednym obrocie tylnej opony czy to raczej naewno kwestia samej opony. Jest to od dłuższego czasu i nie wygląda mi na łożysko bo nie pogarsza się od dłuższego czasu i podczas jazdy nie ma żadnego huczenia jedynie drobny pogłos/vibracja od tego co wyżej napisałem. Zastanawiam się czy jest tam coś co może w taki sposób dawać znać poza łożyskiem czy kupować opony i nie wnikać. Wulkanizator zwrócił uwagę zakładając mój komplet że są mocno wyząbkowane. Z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam na oponę, możesz sam sprawdzić podnieść jedna stronę i kołem zakręcić i słuchać czy nic nie piszczy itp. Kolega miał podobny problem był u różnych mechaników i specjalistów i postawili diagnozę mu że skrzynia biegów do wymiany, ale zmienił opony i jak ręka odjął, na początek zamień opony nawet tył z przodem i porównaj czy dalej to masz. Opona zabkowana chuczy może z tąd efekt twojego łuuu. Zamień nawet na zimówki do testów i sprawdzaj. Życzę miłej zabawy

 

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna sugestia luknij czy te opony nie są tak czasem kierunkowe ;), wiem wulkanizator ci zakładał, ja już raz poprawiłem w firmie po tym magiku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności