Gość system95 Zgłoś #1 Napisano 18 Marca 2008 gdy silnik zimny wcisgajac pedal sprzegla jest czisza gdy sie zagrzeje ok. 20 km po zgaszeniu silnika wciskajac sprzeglo i puszczajac cos zgrzyta (skrzypi) w wysprzegliku podczas wciskania sprzegla niema plynnego ruchu jakby cos przeskakiwalo tylko na cieplym silniku.z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xeikon Zgłoś #2 Napisano 21 Marca 2008 Witam. W moim pasku jest dokładnie to samo.Magicy z ASO wymienili (podobno,bo ja im nie wierzę) skrzypiący wysprzęgnik i .....nadal skrzypi. Po telefonicznym kontakcie,koleś z ASO mi powiedział,że skoro tak to trzeba wymienić docisk.Auto ma 16 tyś przebiegu. Prucz tego wysprzegnika,dolega mu jeszcze parę rzeczy. - dwa razy musiałem doładować akumulator bo padł! - przy niskich temperaturach,skrzypi zawieszenie z przodu - radio samoczynnie się włącza po zablokowaniu samochodu.ASO twierdzi,że pochodzi z wadliwej serii.Wymiana na gwarancji nie wchodzi w grę,bo nie mam rachunku. - co pewien czas zapala się kontrolka od air backów.ASO kasuje ją i twierdzi,że jest OK.Komputer nie odnotował przyczyny!? - climatronic pracuje za głosno.Stuki i cykanie podczas przełączania nawiewów.Podczas wyłączonego climatronika,dmucha ciepłym powietrzem z nawiewów w desce.Nie wiem,czy to wada czy tak ma być? Myślę,że jak climatronik jest na ON,to nic nie powinno dmuchać (podczas jazdy) bo brak wentylacji. - pojawił się świerszcz w okolicy środkowego słupka od strony kierowcy.Tam,skąd wychodzi pas bezp. - szyba po stronie pasażera czasem się sama opuszcza po uprzednim jej podniesieniu. Na razie to tyle. Chyba dużo jak na tak młode auto? pzdr. wesołych świąt życzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #3 Napisano 22 Marca 2008 - climatronic pracuje za głosno.Stuki i cykanie podczas przełączania nawiewów.Podczas wyłączonego climatronika,dmucha ciepłym powietrzem z nawiewów w desce.Nie wiem,czy to wada czy tak ma być? Myślę,że jak climatronik jest na ON,to nic nie powinno dmuchać (podczas jazdy) bo brak wentylacji.. Zuważyłem czasami to samo przy wyłączonym klimatroniku, ale po włączeniu klimatronica (bez klimy) i ponownym jego wyłączeniu przestaje wydostawać się ciepłe powietrze (włączam na automacie). Z tego co pamietam to to zjawisko pojawiało się jeżeli była ogrzewana przednia szyba chociaż przez chwilę, ale to jest do sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xeikon Zgłoś #4 Napisano 22 Marca 2008 Napisałem że przy ON.Chodziło mi o OFF. Pomyliłem się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2008 Jeździłem przez świeta parę razy i testowałem i zjawisko dmuchu przy wyłaczonym klimatroniku nie wystąpiło ani raz. Szyby przedniej nie grzałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #6 Napisano 17 Grudnia 2012 Mam problem ze sprzęgłem lub osprzętem. Czasami mam problem wrzucić jedynkę, lub wsteczny. Lecz nie zawsze, czasami kilka razy wcisnę sprzęgło i biegi wchodzą prawidłowo. W trakcie jazdy nie mam problemu z bigami. Czasami jak zatrzymuje się np. na światłach i mam wciśnięte sprzęgło to auto lekko ciągnie do przodu. Tak jakby sprzęgło nie było wciśnięte do końca. Ciężko jest wtedy wyrzucić na luz. Czy to może być wina sprzęgła czy może wysprzęglika na pedałach albo przy skrzyni? Według papierów z aso dwa lata temu było robione sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #7 Napisano 17 Grudnia 2012 Miałem dokładnie te same objawy. Wymieniłem sprzęgło z dwumasą wysprzęglik i olej w skrzyni. Co bylo winne nie wiem, ale na pewno któraś z tych rzeczy, bo problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #8 Napisano 17 Grudnia 2012 Witam.W moim pasku jest dokładnie to samo.Magicy z ASO wymienili (podobno,bo ja im nie wierzę) skrzypiący wysprzęgnik i .....nadal skrzypi. Po telefonicznym kontakcie,koleś z ASO mi powiedział,że skoro tak to trzeba wymienić docisk.Auto ma 16 tyś przebiegu. Prucz tego wysprzegnika,dolega mu jeszcze parę rzeczy. - dwa razy musiałem doładować akumulator bo padł! - przy niskich temperaturach,skrzypi zawieszenie z przodu - radio samoczynnie się włącza po zablokowaniu samochodu.ASO twierdzi,że pochodzi z wadliwej serii.Wymiana na gwarancji nie wchodzi w grę,bo nie mam rachunku. - co pewien czas zapala się kontrolka od air backów.ASO kasuje ją i twierdzi,że jest OK.Komputer nie odnotował przyczyny!? - climatronic pracuje za głosno.Stuki i cykanie podczas przełączania nawiewów.Podczas wyłączonego climatronika,dmucha ciepłym powietrzem z nawiewów w desce.Nie wiem,czy to wada czy tak ma być? Myślę,że jak climatronik jest na ON,to nic nie powinno dmuchać (podczas jazdy) bo brak wentylacji. - pojawił się świerszcz w okolicy środkowego słupka od strony kierowcy.Tam,skąd wychodzi pas bezp. - szyba po stronie pasażera czasem się sama opuszcza po uprzednim jej podniesieniu. Na razie to tyle. Chyba dużo jak na tak młode auto? pzdr. wesołych świąt życzę. Co do skrzypiącego zawieszenia to tuleje masz do wymiany małe z przodu dużo osób to na forum przerabiało ale 16 tys i już wiem że te nowe VW to kupa złomu ale to to już przesada a co do radia co cie faktura interesuje masz przecież fakturę za całe auto a wada jest przecież w pojeździe tak zarżniesz akumulator pozdro i miłej eksploatacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #9 Napisano 18 Grudnia 2012 Odpowiedziałeś na posta sprzed 5 lat. Goscia nawet na forum już nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #10 Napisano 18 Grudnia 2012 Odpowiedziałeś na posta sprzed 5 lat. Goscia nawet na forum już nie ma... haha racja nie popatrzalem na date :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #11 Napisano 18 Grudnia 2012 (edytowane) Czy to może być wina sprzęgła czy może wysprzęglika na pedałach albo przy skrzyni? zerknij najpierw na wysprzęglnik przy skrzyni, czy aby się nie poci. Także w razie wymiany chyba najniższy koszt coś około 100-120 zł za oryginał. Edytowane 18 Grudnia 2012 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #12 Napisano 18 Grudnia 2012 Ale to może byc takie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #13 Napisano 19 Grudnia 2012 Niezłe ci się docisk wysypał. Nie wydaje mi się jednak by to była wina docisku. Zdjęcie jest dość drastyczne, ale nie wydaje mi się żebym miał tak samo. Jak samochód trochę postoi to problem z biegami występuje. Jak podpompuje trochę sprzęgło to problemu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #14 Napisano 20 Grudnia 2012 Mam problem ze sprzęgłem lub osprzętem.Czasami mam problem wrzucić jedynkę, lub wsteczny. Lecz nie zawsze, czasami kilka razy wcisnę sprzęgło i biegi wchodzą prawidłowo. W trakcie jazdy nie mam problemu z bigami. Czasami jak zatrzymuje się np. na światłach i mam wciśnięte sprzęgło to auto lekko ciągnie do przodu. Tak jakby sprzęgło nie było wciśnięte do końca. Ciężko jest wtedy wyrzucić na luz. Czy to może być wina sprzęgła czy może wysprzęglika na pedałach albo przy skrzyni? Według papierów z aso dwa lata temu było robione sprzęgło. koledzy mam ten sam objaw, wymieniłem wysprzeglik,docisk + tarcza sprzegła, pompka pod pedałem i płyn hamulcowy. Nie mam już pomysłu co może byc przyczyną. Może ktoś pomoże rozwikłać ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #15 Napisano 20 Grudnia 2012 (edytowane) tak miałem to była tylko chwilka aby tak sie stało a koszty nie były tak złe 800 zł za komplet tarcza docisk i dwumasa to tylko była sąsiedzka pomoc a u ciebie to moze servo padło ? jesli masz 6 biegowa skrzynie to aby wymienic wysprzegik trzeba skrzynie scągać nie ma rady i od razu wymieniaj łozysko oporowe Edytowane 20 Grudnia 2012 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek2006 Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2012 PAnowie mam to samo wymienilem rok temu dwumas ze sprzeglem i dociskiem wszystko nowe i chodzilo pieknie lecz jakies 3,5 miesiaca temu padl mi wysprzeglik magik mi to naprawil chodzilo elegancko lecz jak zrobilem kilka dluzszych tras nagle pojawil sie problem ze sprzeglem i biegami czasami nie moge wyciagnac wstecznego i jedynki oraz mam problem z wlozeniem tych biegow lecz jak podpompuje sprzeglo problem znika na chwile i tak w kolko . Całe sprzeglo z dwumasą i dociskiem zostało wysłane do sachs'a do sprawdzenia wg nich cały komplet jest w stanie idealnym i ma chodzic , wysprzeglik zostal sprawdzony i rowniez jest sprawny zostala mi tylko do wymiany pompka sprzegla jezeli ona nie przepuszcza to co innego ? juz nie mam pomyslu ani sil juz mnie lewa noga boli od pompowania na czerwonym aby jedynka gladko weszla Będe wdzieczny za jakies rady wskazówki pozdrawiam Sebek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #17 Napisano 21 Grudnia 2012 Witam, Dla osób którzy mają problem ze sprzęgłem, tj. mija problem po pompowaniu. Siłownik po wymianie sprzęgła, dwumasy itd, wkładamy nowy bez względu na stan starego zwłaszcza jeżeli stary już polatał 100-150 tyś. Siłownik czy to z serwisu czy z rynku- na serwis idzie Sachs i z rynku też ma taki być - koszt 120 zł chyba jest do przyjęcia, resztę firm odpuszczamy - szkoda nerwów i kasy. Co do siłownika i pompki, chyba jedyny sposób to wpiąć się pomiędzy siłownik i pompę z manometrem połączonym z zaworem. Nie wiem jak to było zbudowane ale widziałem u chłopaków w serwisie fiata. Mechanik wpina się w hydraulikę, pompuje zamyka zawór i obserwuje... operacja oddzielnie dla pompy i siłownika. Po tym dokładnie wie gdzie uchodzi ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #18 Napisano 21 Grudnia 2012 koledzy mam ten sam objaw, wymieniłem wysprzeglik,docisk + tarcza sprzegła, pompka pod pedałem i płyn hamulcowy. Nie mam już pomysłu co może byc przyczyną. Może ktoś pomoże rozwikłać ten problem? Dzięki za podpowiedzi, ale koledzy już wszystko wymieniłem i pozostał tylko układ hydrauliczny. Co to moze być, już mi ręce opadają . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek2006 Zgłoś #19 Napisano 8 Stycznia 2013 (edytowane) PAnowie mam to samo wymienilem rok temu dwumas ze sprzeglem i dociskiem wszystko nowe i chodzilo pieknie lecz jakies 3,5 miesiaca temu padl mi wysprzeglik magik mi to naprawil chodzilo elegancko lecz jak zrobilem kilka dluzszych tras nagle pojawil sie problem ze sprzeglem i biegami czasami nie moge wyciagnac wstecznego i jedynki oraz mam problem z wlozeniem tych biegow lecz jak podpompuje sprzeglo problem znika na chwile i tak w kolko . Całe sprzeglo z dwumasą i dociskiem zostało wysłane do sachs'a do sprawdzenia wg nich cały komplet jest w stanie idealnym i ma chodzic , wysprzeglik zostal sprawdzony i rowniez jest sprawny zostala mi tylko do wymiany pompka sprzegla jezeli ona nie przepuszcza to co innego ? juz nie mam pomyslu ani sil juz mnie lewa noga boli od pompowania na czerwonym aby jedynka gladko weszla Będe wdzieczny za jakies rady wskazówki pozdrawiam Sebek Wymieniłem w końcu tą pompkę sprzęgła przy pedale i problem dalej nie znikł wiec po raz kolejny magik wyciągnął mi całe sprzęgło z dwumasą i dociskiem(SACHS) lecz załatwił nowy komplet LUK'a i go założył i co sie okazało ze wszystko pięknie i gładko chodzi problem z biegami znikł !!!! Ten komplet Sascha był już wysyłany na gwarancje do sprawdzenia i przyszło pismo od producenta , że wszystko jest sprawne wiec jeszcze raz trzeba ten syf wysłać do nich i sie wykłócić o swoje !! Bo ewidentnie w moim przypadku winnym tych wszystkim problemów z biegami jest praktycznie nowy komplet SASCH'a !!! Dodam , że na tym komplecie Sasch'a przez okres 10ciu miesięcy uzytkowania zrobiłem niewiele km ok 16 tyś Edytowane 8 Stycznia 2013 przez sebek2006 dodanie info do opisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #20 Napisano 8 Stycznia 2013 Wymieniłem w końcu tą pompkę sprzęgła przy pedale i problem dalej nie znikł wiec po raz kolejny magik wyciągnął mi całe sprzęgło z dwumasą i dociskiem(SACHS) lecz załatwił nowy komplet LUK'a i go założył i co sie okazało ze wszystko pięknie i gładko chodzi problem z biegami znikł !!!! Ten komplet Sascha był już wysyłany na gwarancje do sprawdzenia i przyszło pismo od producenta , że wszystko jest sprawne wiec jeszcze raz trzeba ten syf wysłać do nich i sie wykłócić o swoje !! Bo ewidentnie w moim przypadku winnym tych wszystkim problemów z biegami jest praktycznie nowy komplet SASCH'a !!! Dodam , że na tym komplecie Sasch'a przez okres 10ciu miesięcy uzytkowania zrobiłem niewiele km ok 16 tyś ciezko bedzie! cos takiego jak gwarancja na sprzeglo po 16 tys raczej nie istnieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach