ChangHemp Zgłoś #1 Napisano 16 Marca 2008 witam co sądzicie o tuningu AVB 101 KM z 2001 r na jakies 30 % wiecej i zrobic z niego 130 Auto ma przejechane 194 tys Warto czy lepiej nic nie ruszać i jezdzić tak jak jest ? pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2008 Kumpel w Chlmie ma A4 z tym silnikiem w seri mialo 115km rogal wycisnął 150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomek136 Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2008 ja polecam ale tylko u znanych tunerów ja u siebie ma przebieg 180 tys i lata jak zły a efekt masz w opisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_LUB Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2008 ja polecam ale tylko u znanych tunerów np TTC w Kraku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2008 Polecam wiruska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek78 Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2008 witam co sądzicie o tuningu AVB 101 KM z 2001 r na jakies 30 % wiecej i zrobic z niego 130 Auto ma przejechane 194 tys Warto czy lepiej nic nie ruszać i jezdzić tak jak jest ? pozd Ja co prawda już kupiłem zawirusowanego i nie wiem jak jeździ seria ale za to polecam ze względu na super spalanie. Dane mojego AVB masz w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #7 Napisano 19 Marca 2008 Jaka jest rozpiętość cenowa za dołożenie chipa aby podnieść moc silnika ze 101KM na jakieś 130KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #8 Napisano 19 Marca 2008 a ja jeszcze male pytyanko czy AVB od AWX rozni sie tylko oprogramowaniem czy ? czyms mechanicznym ? np wielkosci turbiny albo wzmocnione korwobody ? prosze moderatora o przeniesienie mojego tematu do dzialu Tunning bo sie pomylilem ! za co przepraszam pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #9 Napisano 19 Marca 2008 Przecież to w ogóle inny silnik,tzn ma wspólne części, ale....różni sie mechanicznie:) AVB podnosi sie na jakieś 140-145KM i 320-352Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #10 Napisano 19 Marca 2008 gdzie najlepiej zrobic tuning na podkarpaciu ? ktos mi powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #11 Napisano 19 Marca 2008 Z tego co się orientowałem to ciężka sprawa. Robią Rzeszowie w at2000 na Orzeszkowej, ale i tak chyba wgrywają programy z Vtechu. Sam robiłem program daleko. Są zakłady ale co oni wyrabiają to wolałem nie wiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pestek6 Zgłoś #12 Napisano 20 Marca 2008 bardzo dobry pomysl.mam u siebie i jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 20 Marca 2008 gdzie najlepiej zrobic tuning na podkarpaciu ? ktos mi powie jedz do lublina do mastersa, ulica zwiazkowa 22, tel 602-669-936 . 602 669 936 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #14 Napisano 20 Marca 2008 AVB podnosi sie na jakieś 140-145KM i 320-352Nm chyba na hamowni, która przekłamuje o 10-15 PS w górę. 130PS to realny mod tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk123 Zgłoś #15 Napisano 20 Marca 2008 Zawirusowałem niedawno swojego paska b5 110KM na ok.140KM i 310Nm. Na razie lata bez zastrzeżeń( robiłem już 200 km/h)tylko ciekawe jak długo tak polata ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #16 Napisano 20 Marca 2008 Passsat AVB z turbina AWX Turbo na nastawach z AWX Program prawie bezdymny.Bardzo przyjemny egz w dlubaniu. AVB to naprawde fajne motorki. Na serii 140KM / 320Nm to w wiekszosci silnikow bezpiecznie wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #17 Napisano 20 Marca 2008 jedz do lublina do mastersa, ulica zwiazkowa 22, tel 602-669-936 . 602 669 936 Mamy nowa siedzibe dożynkowa 44, telefon ten sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #18 Napisano 20 Marca 2008 powiedzcie mi jak zachowuje sie turbina, skrzynia, sprzęgło po wirusie ? przy moim przebiegu to juz prawie 200 tys no i wkoncu zasadnicze pytanie ile to bedzie mnie kosztować ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #19 Napisano 21 Marca 2008 powiedzcie mi jak zachowuje sie turbina, skrzynia, spręgło po wirusie ? przy moim przebiegu to juz prawie 200 tys no i wkoncu zasadnicze pytanie ile to bedzie mnie kosztować ?? ale z was lenie to wszystko jest opisane w dziale tuning wystarczy poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekW Zgłoś #20 Napisano 21 Marca 2008 Ja co prawda już kupiłem zawirusowanego i nie wiem jak jeździ seria ale za to polecam ze względu na super spalanie. Dane mojego AVB masz w podpisie Pochwal sie prosze jakwyglada spalanie po chipie na 131KM. U mnie aktualnie srednie przy jezdzie mieszanej (ale teren mocno gorzysty) wynosi 7.4 l/100. Wlasnie rozwazam decyzje, przebieg 90tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach