Skocz do zawartości
MrWho

Jakie amortyzatory - firmy, ceny.

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki dzieki chlopaki troche poczytalem piszecie ze sachs sa dobre ale jak piszecie ze wytrzymuja 20tys km to to mnie troszke przeraza bo miesiecznie robie ok 5tys km :/

 

pozdrawiam

 

Eno, spokojnie... może mnie się trafiły jakieś kiepskie egzemplarze, albo ta maszynka diagnozująca jest do bani. Pisałem, Vectre Sachsy nosiły 80kkm.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilem powiem wam jakie jak pojezdze na nich troche :)) to i sam sie przekonam czy dobrze wybralem :622:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

a co kupiłeś? i za ile oczywiście?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość _Marek_

Witam,

jestem w trakcie poszukiwania nowych amortyzatorów do mojego wozu. Mój Pasek wydaje mi się bardzo miękki na standardowych amorach. Na pewno to wina zużycia, ale jakiś czas temu (jakieś 10 kkm temu) robiłem dwukrotnie przegląd i wyszło, że są OK a już wtedy była dla mnie za miękkie. Czyli dochodze do wnioski, że powinienem "zapodać" coś sztywniejszego. Pytanie do Was, czy Bilstein B6 będzie za twardo? Jakoś wykombinowałem, że zakładając do standardowego zawieszenia nieco sztywniejsze amory powinienm uzyskać jakiś stan pośredni - czyli średnio-sztywno lub średnio-miękko :-) Ale może zbyt to upraszczam. Czy możecie coś doradzić? Przypomnę, że moj Passat to kombi z cięzkim motorkiem :-)

 

Pozdrawiam,

Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

W zasadzie do Passata Bilstein B6 są najlepsze bo oferują jescze komfort ale jest już dostatecznie sztywno. Jednak należy uważać bardzo z doborem sprężyn progresywnych by nie było zbyt twardo bo wtedy pojawia się więcej innych kłopotów.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość _Marek_
... należy uważać bardzo z doborem sprężyn progresywnych by nie było zbyt twardo bo wtedy pojawia się więcej innych kłopotów.

 

HHA

 

Rozumiem, że nie muszę zmieniać sprężyn? Czy może B6 wymagają niższych sprężyn?

 

Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Ja bym raczej zostawił na standardowych sprężynach bo jest większy komfort. Jednak jechałem kiedys autem jednego z ludzi co do mnie przyjeżdżają i na sprężynach progresywnych auto bylo za twarde i przez to myszkowalo nerwowo po drodze. Po przejsciu znow na fabryczne sprężyny auto było stabilne lecz wrócił komfort. :)

 

Dlatego twierdzę, że ze sprężynami progresywnymi trzeba bardzo uważać

 

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość _Marek_

No to zaryzykowałem. Kupiłem B6 od sprzedawcy na Allegro (mtsBilstein). Zastanawiam się jakie jest ryzyko, że oferowane przez niego amory nie są oryginalne? Cena za jaką można je kupić jest BARDZO konkurencyjna. Jak towar dotrze do mnie będę mógł (czy na pewno?) zweryfikować co dostałem. Mam nadzieję, że gra okaże się warta świeczki.

 

Pozdrawiam i dzięki,

Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Primera

Daj znać koniecznie, bo i ja sie zastanawiam nad tymi amorkami. Generalnie amortyzator jednorurowy wysokocisnieniowy to same zalety ;-)

Aha jak dojda sprawdz czy one sa up-side-down czy standardowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość max77

Ja mam u siebie B8 i sprężyny H&R -35mm jest twardo ale nie tragicznie, faktem jest że drobne nierówności czuć wyraźnie ale do tego się przyczyniają również koła 18ki. Wcześniej miałem ori sachsy na tych springach i komfort był wyraźnie większy ale te bujanie auta i wieczne ściskanie tyłka przy dobiciu przodu było nie do zniesienia. Moje auto jest dość ciężkie(1700kg) wiec odczucia mogą być inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Koni sport i springi -60mm przód i -30mm tył jeździ sie w miarę dzęki samym amorom jazda jest o wiele bezpieczniejsza,bo na ori było miękko ale niebezpiecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Kupiłeś i co :?: Chwal się, bo i ja szukam amorków...wszystkich 4-ch :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona
No dobra. Kupiłeś i co :?: Chwal się, bo i ja szukam amorków...wszystkich 4-ch :mur:

kupił sachsy:), nie pamiętam ile go kosztowała ta przyjemność, ale poniżej 1000zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem tutaj

Amory KYABA olejowo-gazowe

Przód - ok 250 PLN/szt

Tył - ok 290 PLN/szt

 

ceny z wymianą. Drogo :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona
Dzwoniłem tutaj

Amory KYABA olejowo-gazowe

Przód - ok 250 PLN/szt

Tył - ok 290 PLN/szt

 

ceny z wymianą. Drogo :zalamany:

drogo? według mnie to dobre ceny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Jeżdże na billsteinach ale nie pamietam ile za nie zapłaciłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nexus6

Dziadek, zależy których, komplet B6/B8 to wydatek 1500-1600 zł. B4 oczywiście sporo tańsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm a ja Wam powiem ze mam nastukane 145tkm i jezdze n fabrycznych amorach. Caly przebie po polskich drogach i jakos nie specjalnie na nie narzekam. Dzialaja dobrze-jak na serie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilem sachs-y za tyl 2szt zaplacilem cos ok 420 albo 450 nie pamietam paragon mam w aucie jutro dam konkrety. jezdzi cie dobrze, wyprobowane zostaly zdaly egzamin :evil::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem KAYABE i po 25 tys.km wszystko OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności