Skocz do zawartości
Maciej_OLS

Drgania silnika na wolnych obrotach VW Touran 2.0 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego piekar99już chyba z tydzień szukam odpowiedzi na te nasze drgania mam tak samo jak ty identyczny przykład ale może więcej ci napisze w poniedziałek bo jestem umówiony z diagnostą może on mi coś powie dziwne że jest nas tylu użytkowników pasatów i jest tak mało rozwiązań tych drgań najlepszym rozwiązaniem chyba by było wymienić cały silnik z osprzętem na nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W trakcie tego bujania na luzie o którym wspominałem wciskanie sprzęgła nic nie daje (dalej go buja).Lecz może ktoś zna patent na uzdrowienie tego sprzęgła

 

Może się okazać że dwumas jest już całkiem zacięty i naciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia.

Nie lekceważ tego bo uszkodzony dwumas może spowodować uszkodzenie łożysk w skrzyni biegów.

Podjedź gdzieś do warsztaciku niech dokładnie postawią diagnozę bo koszta mogą wzrosnąć.

A może to tylko poduszeczka ????

Ps.

Polecam Myśliński Serwis w Piastowie.

Kolesie tylko robią grupe VW i są dobrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyka nic nie wykazala ? Sproboj zajez doEGR-a bo on jak sie zamyka, to dlawi silnik, moze to jest walniete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116

Kolego Major czy do mnie pisałeś z tym Egr-em?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116

Panowie czy to możliwe aby tak często te sprzęgła padały?Auto nigdy nie katowane,cały czas jeżdżone na esp,cholera mnie z tym wrakiem trafi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpisalem ogolnie na ten post, czy do Ciebie czy do kogos innego, Mialem taki przypadek wiec polecam by to sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety!!!!! Dwumas pada wszędzie gdzie jest zamontowany nie zależnie od stylu jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116

Dzięki Panowie,w takim razie jadę na wymianę .Niech się bujają w ramach gwarancji (lecz 30 tys.km. to lekka przesada).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116

Dzisiaj byłem u znajomego w inter-carsie (jest tam sprzedawcą),i co się dowiedziałem że jest to najlepiej sprzedające się sprzęgło dwumasowe (jednym słowem złom).W trakcie reklamacji lepiej się nie przyznawać że ma się hak(ciekawe po jaką cholerę skonstruowali auto 140km ),może niech się jeszcze sprzęgła do tych rupieci nauczą robić.Jednym słowem dla mnie auto z tym silnikiem to wielki złom,szczerze nie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem sie czegoś ciekawego. W silnikach 2,0 tdi jest wałek balansowy napedzany łańcuszkiem, i to podobno pada. Jest jakiś zestaw naprawczy zrobiony na koła zembate bez łańcucha. koszt ok 3000 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dowiedziałem sie czegoś ciekawego. W silnikach 2,0 tdi jest wałek balansowy napedzany łańcuszkiem, i to podobno pada. Jest jakiś zestaw naprawczy zrobiony na koła zembate bez łańcucha. koszt ok 3000 zł

witajcie.

mógłbyś rozwinąć temat. Brzmi bardzo tajemniczo.:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dowiedziałem sie czegoś ciekawego. W silnikach 2,0 tdi jest wałek balansowy napedzany łańcuszkiem, i to podobno pada. Jest jakiś zestaw naprawczy zrobiony na koła zembate bez łańcucha. koszt ok 3000 zł

 

A sprzęgło z dwumasem ok. 1500 PLN więc trochę drogi ten zestaw naprawczy.

Jeżeli oczywiście powodem drgań jest dwumas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwine temat wałka balansowego tylko się musze dowiedzieć konkretów. Ostatnio znajomi z warsztatu ćwiczyli temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maria

Witam Wszystkich VW 2.0 TDI.

 

Sprawa drgań silnika i całego środka samochodu spowodowana jest tylko i wyłącznie niesprawnością pompowtryskiwaczy.

 

Koło dwumasowe jest do wymiany, gdy owo drganie nie tylko czuć ale i SŁYCHAĆ - a to wielka różnica.

 

Niestety w naszym kraju gdy ma się auto w tym silniku, dopuszczalne stacje tankowania to BP i Shell.Nic innego!!! a filtry to Bosch, VW, Man , ale pod żadnym pozorem Filtron!!!

 

A silnik 2.0 140km jest super silnikiem, tylko produkując go nie pomyślano, że będzie jeździł w PL.

 

Tyle na początek.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcello

Witam, wreszcie trafiłem na temat również mnie dotyczący (temat koła dwumasowego i drgań silnika) Jestem posiadaczem Tourana 2.0TDI DSG, od momentu zakupu, czyli ok. pół roku temu są z nim same problemy, pierwsza diagnoza wykazała, że może być uszkodzone koło dwumasowe, z wielkim bólem ale je wymieniłem, ale niestety nic nie pomogło (w serwiesie stwierdzono, że stare było jeszcze ok.) Mimo wymiany nadal mam dziwne "pukanie" w komorze silnika, zarówno przy rozruchu jak i podczas gaszenia, oprócz tego zauważyłem kołysanie silnikiem podczas tego pierwszego. Czy, teoretycznie uszkodzone koło mogło wpłynąć na skrzynię, czy może jest to po trosze problem z EGR'em? Koledzy pomóżcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi nie pasuje. Kolo dwumasowe przy automatycznej skrzyni biegów?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcello

Z tego co wiem to czy to jest manual czy automat koło dwumasowe jest. Moje typowane było przez znajomego z serwisu czyli sądzę, że nie blefował i nie zapłaciłem za nic:) mam stare więc chyba jest to prawda...

Edytowane przez marcello
brak s?owa "nie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcello

Ponowie swoje pytanie, a w zasadzie skieruje je do MAJOR'a ponieważ widzę, że jego spostrzeżenia dotyczą mojego problemu, wczytując się w to wszystko śmiem twierdzić, że w moim przypadku chodzi o EGR. Jak to sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie kolego z EGR-em nie musza sie kojazyc odrazu usterki na wyswietlaczu lub w pamieci sterownika. jak EGR sie przycina, zamyka, nie domyka, to silnik ci sie moze wlasnie tak zachowywac. Musial bys go wyjac i zobaczy w jakim stanie jest przepustnica , bo z zewnatrz nie zagladajac nie ocenisz w jakim jest stanie i polozeniu. Wyjmij, podlacz, odpal silnik i zobacz czy w czasie pracy nie bedzie ci sie ona domykala, powinna sie d omykac tylko wtedy jak gasisz silnik, tak, caly czas powinna byc otwarta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności