jachim8584 Zgłoś #21 Napisano 13 Listopada 2008 Kolego piekar99już chyba z tydzień szukam odpowiedzi na te nasze drgania mam tak samo jak ty identyczny przykład ale może więcej ci napisze w poniedziałek bo jestem umówiony z diagnostą może on mi coś powie dziwne że jest nas tylu użytkowników pasatów i jest tak mało rozwiązań tych drgań najlepszym rozwiązaniem chyba by było wymienić cały silnik z osprzętem na nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #22 Napisano 13 Listopada 2008 W trakcie tego bujania na luzie o którym wspominałem wciskanie sprzęgła nic nie daje (dalej go buja).Lecz może ktoś zna patent na uzdrowienie tego sprzęgła Może się okazać że dwumas jest już całkiem zacięty i naciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia. Nie lekceważ tego bo uszkodzony dwumas może spowodować uszkodzenie łożysk w skrzyni biegów. Podjedź gdzieś do warsztaciku niech dokładnie postawią diagnozę bo koszta mogą wzrosnąć. A może to tylko poduszeczka ???? Ps. Polecam Myśliński Serwis w Piastowie. Kolesie tylko robią grupe VW i są dobrzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #23 Napisano 14 Listopada 2008 Diagnostyka nic nie wykazala ? Sproboj zajez doEGR-a bo on jak sie zamyka, to dlawi silnik, moze to jest walniete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116 Zgłoś #24 Napisano 14 Listopada 2008 Kolego Major czy do mnie pisałeś z tym Egr-em? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116 Zgłoś #25 Napisano 14 Listopada 2008 Panowie czy to możliwe aby tak często te sprzęgła padały?Auto nigdy nie katowane,cały czas jeżdżone na esp,cholera mnie z tym wrakiem trafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #26 Napisano 14 Listopada 2008 odpisalem ogolnie na ten post, czy do Ciebie czy do kogos innego, Mialem taki przypadek wiec polecam by to sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #27 Napisano 14 Listopada 2008 No niestety!!!!! Dwumas pada wszędzie gdzie jest zamontowany nie zależnie od stylu jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116 Zgłoś #28 Napisano 15 Listopada 2008 Dzięki Panowie,w takim razie jadę na wymianę .Niech się bujają w ramach gwarancji (lecz 30 tys.km. to lekka przesada). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116 Zgłoś #29 Napisano 15 Listopada 2008 Dzisiaj byłem u znajomego w inter-carsie (jest tam sprzedawcą),i co się dowiedziałem że jest to najlepiej sprzedające się sprzęgło dwumasowe (jednym słowem złom).W trakcie reklamacji lepiej się nie przyznawać że ma się hak(ciekawe po jaką cholerę skonstruowali auto 140km ),może niech się jeszcze sprzęgła do tych rupieci nauczą robić.Jednym słowem dla mnie auto z tym silnikiem to wielki złom,szczerze nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi116 Zgłoś #30 Napisano 16 Listopada 2008 Proszę bardzo poczytajcie o tym wraku http://www.uokik.gov.pl/pl/informacja_i_edukacja/informacja/komunikaty_prasowe/art65.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #31 Napisano 17 Listopada 2008 Dowiedziałem sie czegoś ciekawego. W silnikach 2,0 tdi jest wałek balansowy napedzany łańcuszkiem, i to podobno pada. Jest jakiś zestaw naprawczy zrobiony na koła zembate bez łańcucha. koszt ok 3000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimga Zgłoś #32 Napisano 18 Listopada 2008 Dowiedziałem sie czegoś ciekawego. W silnikach 2,0 tdi jest wałek balansowy napedzany łańcuszkiem, i to podobno pada. Jest jakiś zestaw naprawczy zrobiony na koła zembate bez łańcucha. koszt ok 3000 zł witajcie. mógłbyś rozwinąć temat. Brzmi bardzo tajemniczo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #33 Napisano 18 Listopada 2008 Dowiedziałem sie czegoś ciekawego. W silnikach 2,0 tdi jest wałek balansowy napedzany łańcuszkiem, i to podobno pada. Jest jakiś zestaw naprawczy zrobiony na koła zembate bez łańcucha. koszt ok 3000 zł A sprzęgło z dwumasem ok. 1500 PLN więc trochę drogi ten zestaw naprawczy. Jeżeli oczywiście powodem drgań jest dwumas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #34 Napisano 19 Listopada 2008 Rozwine temat wałka balansowego tylko się musze dowiedzieć konkretów. Ostatnio znajomi z warsztatu ćwiczyli temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maria Zgłoś #35 Napisano 20 Listopada 2008 Witam Wszystkich VW 2.0 TDI. Sprawa drgań silnika i całego środka samochodu spowodowana jest tylko i wyłącznie niesprawnością pompowtryskiwaczy. Koło dwumasowe jest do wymiany, gdy owo drganie nie tylko czuć ale i SŁYCHAĆ - a to wielka różnica. Niestety w naszym kraju gdy ma się auto w tym silniku, dopuszczalne stacje tankowania to BP i Shell.Nic innego!!! a filtry to Bosch, VW, Man , ale pod żadnym pozorem Filtron!!! A silnik 2.0 140km jest super silnikiem, tylko produkując go nie pomyślano, że będzie jeździł w PL. Tyle na początek. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcello Zgłoś #36 Napisano 21 Listopada 2008 Witam, wreszcie trafiłem na temat również mnie dotyczący (temat koła dwumasowego i drgań silnika) Jestem posiadaczem Tourana 2.0TDI DSG, od momentu zakupu, czyli ok. pół roku temu są z nim same problemy, pierwsza diagnoza wykazała, że może być uszkodzone koło dwumasowe, z wielkim bólem ale je wymieniłem, ale niestety nic nie pomogło (w serwiesie stwierdzono, że stare było jeszcze ok.) Mimo wymiany nadal mam dziwne "pukanie" w komorze silnika, zarówno przy rozruchu jak i podczas gaszenia, oprócz tego zauważyłem kołysanie silnikiem podczas tego pierwszego. Czy, teoretycznie uszkodzone koło mogło wpłynąć na skrzynię, czy może jest to po trosze problem z EGR'em? Koledzy pomóżcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caladan_brood Zgłoś #37 Napisano 22 Listopada 2008 Coś mi nie pasuje. Kolo dwumasowe przy automatycznej skrzyni biegów????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcello Zgłoś #38 Napisano 22 Listopada 2008 (edytowane) Z tego co wiem to czy to jest manual czy automat koło dwumasowe jest. Moje typowane było przez znajomego z serwisu czyli sądzę, że nie blefował i nie zapłaciłem za nic:) mam stare więc chyba jest to prawda... Edytowane 22 Listopada 2008 przez marcello brak s?owa "nie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcello Zgłoś #39 Napisano 24 Listopada 2008 Ponowie swoje pytanie, a w zasadzie skieruje je do MAJOR'a ponieważ widzę, że jego spostrzeżenia dotyczą mojego problemu, wczytując się w to wszystko śmiem twierdzić, że w moim przypadku chodzi o EGR. Jak to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #40 Napisano 24 Listopada 2008 generalnie kolego z EGR-em nie musza sie kojazyc odrazu usterki na wyswietlaczu lub w pamieci sterownika. jak EGR sie przycina, zamyka, nie domyka, to silnik ci sie moze wlasnie tak zachowywac. Musial bys go wyjac i zobaczy w jakim stanie jest przepustnica , bo z zewnatrz nie zagladajac nie ocenisz w jakim jest stanie i polozeniu. Wyjmij, podlacz, odpal silnik i zobacz czy w czasie pracy nie bedzie ci sie ona domykala, powinna sie d omykac tylko wtedy jak gasisz silnik, tak, caly czas powinna byc otwarta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach