pobs Zgłoś #1 Napisano 11 Marca 2008 Jak w temacie - chodzi o przedni zderzak od 3bg, a dokładniej jak najschludniej umocować nr, rejestracyjny, by nie wiercić dziur w zderzaku? Wiele tazy to widziałem, ale nigdy nie przyszło mi na myśl by się spytać właściciela jak montowane są blachy.... Macie jakiś pomysł, bądź zdjęcia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasper Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2008 tasma dwustronna nic jej nie rusza wiem z autopsji , jedynym problemem jest odklejenie ale da sie to zrobic wystarczy cieniutki nozyk do tapet Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2008 .... Macie jakiś pomysł, bądź zdjęcia? TAK....jezdze bez:p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2008 tasma dwustronna nic jej nie rusza wiem z autopsji , jedynym problemem jest odklejenie ale da sie to zrobic wystarczy cieniutki nozyk do tapet no dobra a jak chcesz go zdiąć i ponownie założyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kasper Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2008 odciagasz delikatnie tablice wsówasz cieniutki nozyk do tapet i ladnie odejdzie nie sadze zebyc musial to robic często moze nawet nigdy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2009 A czy jest jakiś przepis okteślający miejsce nr-u rejestracyjnego z przodu? czy poprostu tylko ma być widoczny, czy musi być między przednimi światłami na zderzaku?1? Pytam głównie o przód.... czy i jeśli tak, to dlaczego można wejść w konflig z prawem jeśli tablica znajduje się na desce na podszybiu - dodam, że jest b.widoczna... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2009 to dlaczego można wejść w konflig z prawem jeśli tablica znajduje się na desce na podszybiu No z pozycji stojącego przed autem chyba nie aż tak bardzo Jest wtedy pod kątem, wręcz leży. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2009 a jest odnośnie tego jakiś przepis? robiłem dzisiaj przegląd i pytałem; a odpowiedź była tego typu: -"Niby się nie powinno" - a czemu? - pytam - No bo jak jest we wszystkich tak to właśnie tak ma być........ chyba ; i taką otrzymałem odp. a że o ciemne przednie szybki się nie pytał -(wjechałem z otwartymi ) to nie chciałem na przeglądzie za długo przebywać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remik83 Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2009 jezdzic bez i za duzo sie nie lansowac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #10 Napisano 1 Kwietnia 2009 tasma dwustronna nic jej nie rusza wiem z autopsji bez sesnu i chcesz na zlot zdjac blache i co? rzezbisz... pomysl jest prosty mialem tak w 2 poprzednich autach katowniczki 2 malutkei do ramki na tablice od tylu i przukrecasz je we wnece od spodu na motylki na zlot odkrecasz 20 sek i git w passku chce zrobic tak ze bedzie tablica przykrecona na krawedzi kratki srdokowej i kupilem juz 2 kratke wiec na zlociki wyjmuje kratke i wstaiwam druga i juz jest piknie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #11 Napisano 1 Kwietnia 2009 ja mam zaczepioną w klatce środkowej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remik83 Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2009 Mapet wrzuc jakies foty jaksie z tym uporasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #13 Napisano 3 Kwietnia 2009 dzięki mapet, tak właśnie myślałem, bo to będzie naj rozwiązanie. Miałem jeszcze w myśli poprowadzić 2 suwnice, co bym go mógł wysuwać i stawiać, a w razie czego chować pod spód ale nie byłoby b. stabilne, no i jeszcze trzebaby było znaleść kogoś co by mi to zrobił. jak będę w pl;u w maju to wrzucę fotki jak mi poszło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #14 Napisano 3 Kwietnia 2009 ja przyczepiłem ramkę na płaskich śrubach, do kratki. W kratce dałem większe podkładki i skontrowałem drugą śrubą, narazie sie wszystko trzyma, i na efekt nie narzekam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #15 Napisano 3 Kwietnia 2009 tyle, że ja w tym miejscu gdzie ty przyczepiłeś blachę mam FMIC I mijałoby się z celem późniejsze jego zasłonięcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #16 Napisano 10 Kwietnia 2009 hmmm, a może jakieś magnesy neodymowe od wewnętrznej części zdesia ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #17 Napisano 10 Kwietnia 2009 Blachy sa alu to chyba neodym tego nie chwyci:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #18 Napisano 10 Kwietnia 2009 tasma dwustronna firmy 3M. swietnie trzyma a w razie czego daje sie latwo zmyc z lakieru. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #19 Napisano 10 Kwietnia 2009 tasma dwustronna firmy 3M. swietnie trzyma a w razie czego daje sie latwo zmyc z lakieru. to nie o to chodzi chodzi o to aby w każdej chwili móc zdjąć numer, a z taśmą, to za ciekawie by nie było;hmmm, a może jakieś magnesy neodymowe od wewnętrznej części zdesia ? no tak, ale jeśli już to numer mógłby porysować powłokę lakieru na zderzaku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #20 Napisano 11 Kwietnia 2009 Blachy sa alu to chyba neodym tego nie chwyci tak, ale przy rejestracji też byłby jakiś magnesik, albo kawałek blaszki stalowej. a anteny magnesówki od CB też rysują, więc podkleja się kawałek folii. nie mówię o zderzaku ale na magnes na tablicy można nakleić i wio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach