Skocz do zawartości
pobs

[B5] Wygładzony zderzak - gdzie umieścić tablicę

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - chodzi o przedni zderzak od 3bg, a dokładniej jak najschludniej umocować nr, rejestracyjny, by nie wiercić dziur w zderzaku?

Wiele tazy to widziałem, ale nigdy nie przyszło mi na myśl by się spytać właściciela jak montowane są blachy.... Macie jakiś pomysł, bądź zdjęcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kasper

tasma dwustronna nic jej nie rusza wiem z autopsji , jedynym problemem jest odklejenie ale da sie to zrobic wystarczy cieniutki nozyk do tapet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.... Macie jakiś pomysł, bądź zdjęcia?

 

 

TAK....jezdze bez:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tasma dwustronna nic jej nie rusza wiem z autopsji , jedynym problemem jest odklejenie ale da sie to zrobic wystarczy cieniutki nozyk do tapet

no dobra a jak chcesz go zdiąć i ponownie założyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kasper

odciagasz delikatnie tablice wsówasz cieniutki nozyk do tapet i ladnie odejdzie nie sadze zebyc musial to robic często moze nawet nigdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest jakiś przepis okteślający miejsce nr-u rejestracyjnego z przodu? czy poprostu tylko ma być widoczny, czy musi być między przednimi światłami na zderzaku?1?

 

Pytam głównie o przód.... czy i jeśli tak, to dlaczego można wejść w konflig z prawem jeśli tablica znajduje się na desce na podszybiu - dodam, że jest b.widoczna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to dlaczego można wejść w konflig z prawem jeśli tablica znajduje się na desce na podszybiu

 

No z pozycji stojącego przed autem chyba nie aż tak bardzo ;) Jest wtedy pod kątem, wręcz leży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest odnośnie tego jakiś przepis? robiłem dzisiaj przegląd i pytałem; a odpowiedź była tego typu:

-"Niby się nie powinno"

- a czemu? - pytam ;)

- No bo jak jest we wszystkich tak to właśnie tak ma być........ chyba ;) ;

i taką otrzymałem odp. a że o ciemne przednie szybki się nie pytał -(wjechałem z otwartymi ;) ) to nie chciałem na przeglądzie za długo przebywać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezdzic bez i za duzo sie nie lansowac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tasma dwustronna nic jej nie rusza wiem z autopsji

 

bez sesnu i chcesz na zlot zdjac blache i co? rzezbisz...

 

pomysl jest prosty mialem tak w 2 poprzednich autach

 

katowniczki 2 malutkei do ramki na tablice od tylu i przukrecasz je we wnece od spodu na motylki na zlot odkrecasz 20 sek i git

 

 

w passku chce zrobic tak ze bedzie tablica przykrecona na krawedzi kratki srdokowej i kupilem juz 2 kratke wiec na zlociki wyjmuje kratke i wstaiwam druga i juz jest piknie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam zaczepioną w klatce środkowej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet wrzuc jakies foty jaksie z tym uporasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:ok: dzięki mapet, tak właśnie myślałem, bo to będzie naj rozwiązanie. Miałem jeszcze w myśli poprowadzić 2 suwnice, co bym go mógł wysuwać i stawiać, a w razie czego chować pod spód ale nie byłoby b. stabilne, no i jeszcze trzebaby było znaleść kogoś co by mi to zrobił.

jak będę w pl;u w maju to wrzucę fotki jak mi poszło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przyczepiłem ramkę na płaskich śrubach, do kratki. W kratce dałem większe podkładki i skontrowałem drugą śrubą, narazie sie wszystko trzyma, i na efekt nie narzekam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle, że ja w tym miejscu gdzie ty przyczepiłeś blachę mam FMIC I mijałoby się z celem późniejsze jego zasłonięcie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm, a może jakieś magnesy neodymowe od wewnętrznej części zdesia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blachy sa alu to chyba neodym tego nie chwyci:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tasma dwustronna firmy 3M. swietnie trzyma a w razie czego daje sie latwo zmyc z lakieru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tasma dwustronna firmy 3M. swietnie trzyma a w razie czego daje sie latwo zmyc z lakieru.
to nie o to chodzi ;) chodzi o to aby w każdej chwili móc zdjąć numer, a z taśmą, to za ciekawie by nie było;
hmmm, a może jakieś magnesy neodymowe od wewnętrznej części zdesia ?

no tak, ale jeśli już to numer mógłby porysować powłokę lakieru na zderzaku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blachy sa alu to chyba neodym tego nie chwyci

 

tak, ale przy rejestracji też byłby jakiś magnesik, albo kawałek blaszki stalowej.

a anteny magnesówki od CB też rysują, więc podkleja się kawałek folii.

nie mówię o zderzaku ale na magnes na tablicy można nakleić i wio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności