szczupak28 Zgłoś #41 Napisano 21 Maja 2012 Moim zdaniem AFN to najlepsza jednostka WV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaorinhio Zgłoś #42 Napisano 13 Czerwca 2012 No i coz.....dokonalo sie hehehe. Pojechałem sam i kupiłem od pierwszego wlasciciela z Niemiec - kierowca rocznik 52 :-). Ale kupiłem 90KM. W zupełnosci mi wystarcza. Poki co jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #43 Napisano 13 Czerwca 2012 Jak kupiłeś 90KM ze zmienną geometrią (AHH silnik), to nieświadomie kupiłeś silnik z pompą 11 który ma duży potencjał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaorinhio Zgłoś #44 Napisano 2 Lipca 2012 (edytowane) z tylu w bagazniku bedzie oznaczenie ? czy to AHH na nalepce znamionowej? No i właśnie sprawdziłem AHH czyli mam się cieszyć??????:-) Edytowane 2 Lipca 2012 przez zaorinhio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #45 Napisano 2 Lipca 2012 Tak, na naklejce w bagażniku jest oznaczenie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat# Zgłoś #46 Napisano 2 Lipca 2012 W każdym bądz razie im wiecej bajerów tym wiecej rzeczy do psucia. Święte słowa! Na prawdę radzę je sobie wziąć do serca, by potem na auto nie wydawać fortuny. Dlatego w moim jedyne bajery to właśnie klimatyzacja i radio. A AFN jest fajnym silnikiem - niskie spalanie (sam nie odnotowałem wyższego niż 6l/100km i to z klimą), wyprzedzać też jest czym, auto komfortowe, miejsca tyle, że bez większego problemu idzie jechać w 4 dorosłe osoby (Audi A4 ilością miejsca nie dorównuje Passatowi, dopiero A6 ma porównywalną ilość przestrzeni). Płynnie przyspiesza. Tylko nie należy mu deptać w podłogę, bo to wcale nie zaowocuje tym, że nagle z 80 km/h zrobi się 160 km/h. W swoim póki co ani plamki rdzy nie widzę, powymieniałem płyny, części eksploatacyjne. A tak to leję ON i w drogę. Podsumowując - polecam! PozdraWViam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #47 Napisano 2 Lipca 2012 Silniczki dobre.Jednak w dużo widziałem dużo wycieków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #48 Napisano 2 Lipca 2012 Silniczki dobre.Jednak w dużo widziałem dużo wycieków. ciekawe jakie miały prawdziwe przebiegi ? mojej żony afn ma 285 tys km i zero wycieków zero brania oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek704 Zgłoś #49 Napisano 4 Lipca 2012 ja ruwniesz nie bende powielał jedynie slusznych opinjii i nie będę starał się być orgjinalny ale skromnie dodam że mój Passeczek w którym jestem zakochany i mugbym w nim nocować z całom rodzinom powstał na deskach kreślarkich Niemjeckich konstruktoruf ktorzy wymyslaili pojazd pancerny do walki na LÓku? Kurskim i jak wiadomo jest on niezawodny i bezawaryjny tak jak mogom to potwierdzic inni koledzy na forum nie trapiom go bolonczki rzadne i nic w nim nie czeszczy a jedyne co w nim zrobiłem to morzna podciongnąć pod zyzycie exploat5acyjne i po miesioncu od zakupu wymieniłem przedni zawias zrobiłem regeneracje pompy i końcuwek bo przy butowaniu letko lały no i turbina klenkła po miescie pali średnio około 3.5 l/100 km ale to zależy od buta ja daje tak 180-190 na godzine to mi tak pali ale za to legendarne AFN jak wiadomo jest niezniszczalne i morzna zalać czerwonąś i bio i różowom i żółtom to oszcvzendność jest typowe bolonczki som opisane na forum jest tego około 8 tysionce postow ale jak sie dba tak sie ma poza tym ałto jest bezawaryjne i godne polecenia ja za swoje z 1998 roku dałem 12 tysi a włorzyłem tylko 8 na drobne naprawy (ale tylko jak muwiłem eksploatsacyjne) poza tym leje tylko olej (około 3,5 l/10ooo km) bo turbo letko pószcza ale dyma niebieskiego jeszcze dużego niema bo w lusterku widze wszystko nic nie czeszczy także jednostka jest dopracowana i po czipie wciska w fotel i powiem tylko rze sie w swoim zakochałem a jak dałem ledy z carfura na pszót to mi sie poprawił fspułczynnik Cx i spalanie na posoju spadło z 0,6 na 0,5 także ałto godne polecenia a jak kupisz od niewidomego oficera wermahtu to bendziesz zadowolony i z preztiżu i konfortu i tak jak pisałem pszes ten rok nawet złotófki nie dołożyłem tylko naprawy eksploatacyjne Popraw ten tekst proszę. Nie wspomnę nawet o interpunkcji. GURAL To jest hit sezonu... Dawno się tak nie uśmiałem. Radzę przeczytać uważnie A swoją drogą chciałbym zapytać, jaką wartość pokazuje komputer spalania chwilowego podczas jazdy z góry na biegu bez gazu? (hamowanie silnikiem) chodzi mi o silnik afn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas71 Zgłoś #50 Napisano 10 Lipca 2012 witam ja też jestem zadowolony z tej jednostki napędowej, dla mnie najważniejszą zaletą jest ekonomika tego silnika w miarę tanie części i umiarkowany apetyt na ropkę. -ostatnim czasie jechałem 175 km na A4 prędkość 120-140 przy włączonej klimie tam i z powrotem tj.350 spalił troszeczkę ponad 18 litrów ropy. ...tak że na czas paski,filtry i oleje i długo ci posłuży! pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #51 Napisano 10 Lipca 2012 ciekawe jakie miały prawdziwe przebiegi ?mojej żony afn ma 285 tys km i zero wycieków zero brania oleju Przebiegów tamtych nie znam bo nie moje ale jeżeli silnik zrobi ok 200tys.i nie ma wyciekow to nie powinno być do końca.Takie sprawy wychodzą w początkowej eksploatacji.Nawet uszczelka pod głowicą musi mieć przyczyne.Widziałem takiego który śmigał do ok.160,org.Pozniej poszła uszczelka a przyczyna była we wżerach na bloku.Dziury zostały zaklejone odp. klejem i dzisiaj ma prawie 280 tys. i nic sie nie dzieje.Najlepszą jednostką z b-4 b-5 są jednostki 90KM i w opini ekspertow i uzytkowników.Wiadomo że jest różnica w przyspieszaniu i jezdzie z klimą 110-tką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas71 Zgłoś #52 Napisano 10 Lipca 2012 -ja swojego paska kupiłem z przebiegiem ok 190 tyś od Niemca w 2010 roku cena 2800 euro, zaleta: autko pięknie utrzymane w środku jak i na zewnątrz wada: masa części oryginalnych które ja musiałem wymienić: 1. zawieszenie przednie. 2. łożyska kół przednich i piasty tylne. 3. tarcze hamulcowe+klocki. 4. akumulator. 5. mikro styki drzwi. 6. świece żarowe, uszczelnienie pompy wtryskowej. 7. naprawa klimy itp. z 5 tyś poszło ale teraz jeżdżę i cieszę wafla bo autko cudeńko! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukaniek1992 Zgłoś #53 Napisano 17 Lipca 2012 Moj tata kupił sobie passata z 97 roku wersja basis z ulepszeniami, silnik AFN TDI 110KM 260 tyś przebiegu i powiem że nie ma równych. Po zakupie zmienił tylne zawieszenie, filtry i jeździ gdzie chce i kiedy chce. A moc w pełni zadowalającą, na 3 biegu jeszcze kotłuje ostro;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basterw Zgłoś #54 Napisano 3 Października 2017 Witam wszystkich odgrzeje stary temat ale planuje zakupić passata w kombi z lpg lub to na co zwrócić uwagę?czy na diagnostyce wyjdą bolączki tego modelu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #55 Napisano 3 Października 2017 @basterw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach