Gość Wolwerin Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2008 Witam. Właściwie ten problem dotyczy Audi A4 mojego znajomego. Szukał jakiejś pomocy na forum Audi ale nikt nie był w stanie mu pomóc. Przeszukałem Passat forum ale nic niestety nie znalazłem. A więć Audi A4 2.0 20V (ALT) 2001 rok po dłuższej jeździe na trasie zapala się check. Przy jeździe po mieście problem ten nie występuje. Po podłączeniu do kompa VAG-COM pokazał następujący błąd: 17927 P1519 Błąd ten dotyczy regulacji ssącego wałka rozrządu. W instrukcji serwisowej VW też nic nie znalazłem na temat tego problemu. Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc, to będę wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2008 Tu moze chodzic o zmienne fazy rozrzadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Wolwerin Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2008 Ten silnik ma zmienne fazy rozrządu (łańcuch pomiędzy wałkami) ale pytanie co padło? Napinacz (podnośnik) łańcucha czy zawór wysokiego ciśnienia oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jojo_32 Zgłoś #4 Napisano 7 Marca 2008 17927-czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony Ja znalazłem taki opis błędu i tego bym szukał jako przyczyny twoich problemów a zostawił napinacz łańcuszka rozrządu w spokoju choćby dlatego że to drogi gips Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Wolwerin Zgłoś #5 Napisano 7 Marca 2008 Hmmm... Czujnik położenia wału korbowego Gdy sprawdzałem samochód VAGiem obok kodu błędu było napisane:zmienny (regulowany)wałek rozrządu ssący - wadliwe działanie (awaria) Wiem że napinacz nie jest tani, ale jest on inny niż w twoim silniku. W ALT napinacz nie ma żednego złącza elekktrycznego (tak jak w ADR) natomiast z tyłu silnika na głowicy na wysokości wałka "ssącego" jest jakiś zawór wysokiego ciśnienia oleju ze złączem elektrycznym. Wygląda to tak jakby napinacz z ADRa został podzielony na dwie części. Tutaj napinacz kosztuje około 50 funtów (nie jest aż tak źle) natomiast ten zawór - 200, co już robi niezłą sumkę. Przejżałem różne strony na necie i nigdzie nie widziałem żeby ten kod odosił się do czujnika wału korbowego. 17927 P1519 Intake Camshaft Contr.,Bank1 Malfunction Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jojo_32 Zgłoś #6 Napisano 8 Marca 2008 Ja znalazłem taki opis błędu ale nie jestem biegły w tym temacie więc nie będę ciebie wprowadzał w błąd.Jak zrobisz furacza to napisz co było nie tak,dla potomnych . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Wolwerin Zgłoś #7 Napisano 9 Marca 2008 OK. Jak się da to napiszę napewno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bochum80 Zgłoś #8 Napisano 11 Lutego 2010 (edytowane) Hejka Szwagrowi pękła ta część - co to i ile może kosztować Edytowane 11 Lutego 2010 przez bochum80 fotka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejtmszk Zgłoś #9 Napisano 23 Marca 2010 W moim Silniku ALT to samo peklo, poszukuje na szrotach tego ale bez skutku, narazie jade na tasmie izolacyjnej zobaczymy co sie bedzie dalej dzialo!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmonaft Zgłoś #10 Napisano 24 Marca 2010 Witajcie Posiadam Audi A4 B6 2.0 20V ALT. Czyli z ten sami silnik. Ta czesc ktora Wam pekla zmienialem w zeszlym roku. Kupilem ja ot przedstawiczelem audi. Czyli ponoc orygynalna. Kosztowala mi 22zl Zmienilem ja poniewaz mam taki silnik ze mi spala oleju. Kolega mowil ze spala ten olej przez ten plastik wiec postanowilem ja zmienic ale niestety to nic mi nie dalo Mam nadrzeje ze pomoglem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #11 Napisano 24 Marca 2010 WitajciePosiadam Audi A4 B6 2.0 20V ALT. Czyli z ten sami silnik. Ta czesc ktora Wam pekla zmienialem w zeszlym roku. Kupilem ja ot przedstawiczelem audi. Czyli ponoc orygynalna. Kosztowala mi 22zl Zmienilem ja poniewaz mam taki silnik ze mi spala oleju. Kolega mowil ze spala ten olej przez ten plastik wiec postanowilem ja zmienic ale niestety to nic mi nie dalo Mam nadrzeje ze pomoglem ...czy to po polskiemu napisane ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmonaft Zgłoś #12 Napisano 24 Marca 2010 przepraszam ale nie jestem polakiem. Wiec sie staram ile moge. I po prostu chcialem pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejtmszk Zgłoś #13 Napisano 25 Marca 2010 Witajcie Posiadam Audi A4 B6 2.0 20V ALT. Czyli z ten sami silnik. Ta czesc ktora Wam pekla zmienialem w zeszlym roku. Kupilem ja ot przedstawiczelem audi. Czyli ponoc orygynalna. Kosztowala mi 22zl Zmienilem ja poniewaz mam taki silnik ze mi spala oleju. Kolega mowil ze spala ten olej przez ten plastik wiec postanowilem ja zmienic ale niestety to nic mi nie dalo Mam nadrzeje ze pomoglem Tak to ten sam silnik, vw ma silnik AUDI, na bloku silnika ma nabite znaczki AUDI, Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj_85 Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2013 Witam znajomy ma passata 2.0ALT kiedy rano zapala jest straszny stukot tak jaby popychacze przez kilka sekund bylo słychac Wymienił juz te popychacze na nowe i nadal jest to samo co dalej moze byc nie tak????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batek89 Zgłoś #15 Napisano 25 Grudnia 2013 Witajcie, podłącze się do tematu otóż po czterech dniach kiedy to moje auto stało nie ruszane poszedłem sie przejechać. nie odjechałem od domu i zgasł. Próba odpalenia zakończyła się sukcesem dopiero po dwóch minutach kręcenia. Wróciłem się do domu i na parkingu zauważyłem że strasznie dymi z komina ( https://www.dropbox.com/s/m9ohd6jvbgk3f1o/2013-12-25 13.44.22.mp4 ). Przeskanowałem komputer i nie widać żadnych błędów: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 25 December 2013, 13:58:22:0 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 3B0 907 557 R Component: 2.0L R4/5VS 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 00144 No fault code found. Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04275 Shop #: WSC 00028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Controller: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0006 Coding: 17010 Shop #: WSC 00028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Controller: 1C0 909 605 C Component: 08 AIRBAG VW61 04 0001 Coding: 12344 Shop #: WSC 00028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL Controller: 3B0 920 927 Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3P337119 VWZ7Z0B6530781 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL Controller: 1C0 959 799 B Component: 6T Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00258 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 37-00 - Faulty ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.LBL Controller: 1J0 035 186 D Component: RADIO SON 0004 Coding: 04403 Shop #: WSC 00028 No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- co może być nie tak?? dodam że wymieniałem ostatnio "Engine speed sensor" kod błędu: 16705 i 16706. Nie pokazują się ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
batek89 Zgłoś #16 Napisano 5 Stycznia 2014 okazało się że problemem była woda zbierająca sie w podszybiu. po udrożnieniu kanaliku problem znikł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach