Skocz do zawartości
Gość Wolwerin

Problem z silnikiem 2.0 20V (ALT)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wolwerin

Witam.

 

Właściwie ten problem dotyczy Audi A4 mojego znajomego.

Szukał jakiejś pomocy na forum Audi ale nikt nie był w stanie mu pomóc.

Przeszukałem Passat forum ale nic niestety nie znalazłem.

A więć

Audi A4

2.0 20V (ALT)

2001 rok

 

po dłuższej jeździe na trasie zapala się check. Przy jeździe po mieście problem ten nie występuje.

Po podłączeniu do kompa VAG-COM pokazał następujący błąd:

17927 P1519

Błąd ten dotyczy regulacji ssącego wałka rozrządu.

W instrukcji serwisowej VW też nic nie znalazłem na temat tego problemu.

Jeżeli ktoś jest w stanie pomóc, to będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Tu moze chodzic o zmienne fazy rozrzadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wolwerin

Ten silnik ma zmienne fazy rozrządu (łańcuch pomiędzy wałkami) ale pytanie co padło? Napinacz (podnośnik) łańcucha czy zawór wysokiego ciśnienia oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17927-czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony

Ja znalazłem taki opis błędu i tego bym szukał jako przyczyny twoich problemów a zostawił napinacz łańcuszka rozrządu w spokoju choćby dlatego że to drogi gips

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wolwerin

Hmmm...

Czujnik położenia wału korbowego

Gdy sprawdzałem samochód VAGiem obok kodu błędu było napisane:zmienny (regulowany)wałek rozrządu ssący - wadliwe działanie (awaria)

Wiem że napinacz nie jest tani, ale jest on inny niż w twoim silniku.

W ALT napinacz nie ma żednego złącza elekktrycznego (tak jak w ADR) natomiast z tyłu silnika na głowicy na wysokości wałka "ssącego" jest jakiś zawór wysokiego ciśnienia oleju ze złączem elektrycznym. Wygląda to tak jakby napinacz z ADRa został podzielony na dwie części.

Tutaj napinacz kosztuje około 50 funtów (nie jest aż tak źle) natomiast ten zawór - 200, co już robi niezłą sumkę.

Przejżałem różne strony na necie i nigdzie nie widziałem żeby ten kod odosił się do czujnika wału korbowego.

 

17927

P1519

Intake Camshaft Contr.,Bank1 Malfunction

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem taki opis błędu ale nie jestem biegły w tym temacie więc nie będę ciebie wprowadzał w błąd.Jak zrobisz furacza to napisz co było nie tak,dla potomnych .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Wolwerin

OK.

Jak się da to napiszę napewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Szwagrowi pękła ta część - co to i ile może kosztować

 

 

904781549.jpg

Edytowane przez bochum80
fotka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim Silniku ALT to samo peklo, poszukuje na szrotach tego ale bez skutku, narazie jade na tasmie izolacyjnej :) zobaczymy co sie bedzie dalej dzialo!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :)

Posiadam Audi A4 B6 2.0 20V ALT. Czyli z ten sami silnik. Ta czesc ktora Wam pekla zmienialem w zeszlym roku. Kupilem ja ot przedstawiczelem audi. Czyli ponoc orygynalna. Kosztowala mi 22zl :)) Zmienilem ja poniewaz mam taki silnik ze mi spala oleju. Kolega mowil ze spala ten olej przez ten plastik wiec postanowilem ja zmienic ale niestety to nic mi nie dalo :(( Mam nadrzeje ze pomoglem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie

Posiadam Audi A4 B6 2.0 20V ALT. Czyli z ten sami silnik. Ta czesc ktora Wam pekla zmienialem w zeszlym roku. Kupilem ja ot przedstawiczelem audi. Czyli ponoc orygynalna. Kosztowala mi 22zl Zmienilem ja poniewaz mam taki silnik ze mi spala oleju. Kolega mowil ze spala ten olej przez ten plastik wiec postanowilem ja zmienic ale niestety to nic mi nie dalo Mam nadrzeje ze pomoglem

 

...czy to po polskiemu napisane ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale nie jestem polakiem. Wiec sie staram ile moge. :((

I po prostu chcialem pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie :)

Posiadam Audi A4 B6 2.0 20V ALT. Czyli z ten sami silnik. Ta czesc ktora Wam pekla zmienialem w zeszlym roku. Kupilem ja ot przedstawiczelem audi. Czyli ponoc orygynalna. Kosztowala mi 22zl :)) Zmienilem ja poniewaz mam taki silnik ze mi spala oleju. Kolega mowil ze spala ten olej przez ten plastik wiec postanowilem ja zmienic ale niestety to nic mi nie dalo :(( Mam nadrzeje ze pomoglem

 

 

 

Tak to ten sam silnik, vw ma silnik AUDI, na bloku silnika ma nabite znaczki AUDI, Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam znajomy ma passata 2.0ALT kiedy rano zapala jest straszny stukot tak jaby popychacze przez kilka sekund bylo słychac Wymienił juz te popychacze na nowe i nadal jest to samo co dalej moze byc nie tak?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, podłącze się do tematu :)

otóż po czterech dniach kiedy to moje auto stało nie ruszane poszedłem sie przejechać. nie odjechałem od domu i zgasł. Próba odpalenia zakończyła się sukcesem dopiero po dwóch minutach kręcenia. Wróciłem się do domu i na parkingu zauważyłem że strasznie dymi z komina ( https://www.dropbox.com/s/m9ohd6jvbgk3f1o/2013-12-25 13.44.22.mp4 ). Przeskanowałem komputer i nie widać żadnych błędów:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 25 December 2013, 13:58:22:0

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Controller: 3B0 907 557 R

Component: 2.0L R4/5VS 0002

Coding: 0011501

Shop #: WSC 00144

No fault code found.

Readiness: 0000 0000

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04275

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL

Controller: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0006

Coding: 17010

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Controller: 1C0 909 605 C

Component: 08 AIRBAG VW61 04 0001

Coding: 12344

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL

Controller: 3B0 920 927

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3P337119 VWZ7Z0B6530781

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 6T Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00258

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

37-00 - Faulty

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.LBL

Controller: 1J0 035 186 D

Component: RADIO SON 0004

Coding: 04403

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

co może być nie tak?? dodam że wymieniałem ostatnio "Engine speed sensor" kod błędu: 16705 i 16706. Nie pokazują się ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okazało się że problemem była woda zbierająca sie w podszybiu. po udrożnieniu kanaliku problem znikł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności