Skocz do zawartości
Gość ppmarian

cos mi huczy z tylu.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam powracający problem w Passacie jak się zrobi wilgotno lub deszczowo hałasuje mi prawe koło z tyłu . Hałas występuje tylko podczas hamowania . wymieniałem już z kilka razy łożyska i po jakimś czasie znowu to samo . Nie wiem czy to wina hamulców czy łożyska słabej jakości. Okładziny szczęk są w prządku .

 

nie będę posta pisał pod postem więc edit

 

Przeczytałem na forum ibizy

http://klubseata.pl/forum/index.php?PHPSESSID=3681ba2b9c7695e8d3c1465690bcbb0e&topic=4272.15

 

u mnie też sporo pyłu z okładziny było wszędzie i sporo przyklejone do części ciernej bębna wyczyściłem wszystko sprężarką i papierem ściernym . Zobaczymy czy pomoże.

Edytowane przez ernest_1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hałas występuje tylko podczas hamowania

No to chyba oczywiste że tylko coś z hamulcami, nie szkoda pieniędzy na łożyska?

Sprężynki i cała ta "gimela" w bębnie dobrze założona?

Tłoczek pracuje w obie strony? Warto go przeczyścić.

Dla mnie to któraś szczęka trze o bęben lub się skosuje.

Na bębnie jest duży rant?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dość duże ślady tarcia na czopie więc myślałem że łożysko mi się obraca lub coś takiego.

Sprężynki zakładałem nowe ze 3 lata temu bo stare się rozpadły, zakładałem prawe na wzór lewego koła i odwrotnie.

Nie widziałem aby któraś szczęka o coś tarła bo by była otarta ze rdzy.

Na bębnie rantu nie ma bo jak zmieniałem szczęki to był mały rant i został stoczony.

 

Najdziwniejsze jest to że dzieje się tak tylko w czasie deszczowej pogody lub jak jest mokro np roztopy po zimie.

Edytowane przez ernest_1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może warto zainwestować w nowy czop skoro piszesz, że są na nim duże ślady tarcia a łożysko musi się obracać w końcu od tego jest. A co do huczenia to warto rozebrać wszystko i poczyścić pożądnie rozpieraki, mocowania, sprężynki i to wszysto co tam jest, spryskać Wd40 albo takim fajnym spray'em do czyszczenia hamulców, sprawdzić czy się nic nie blokuje gdzieś i wyregulować linkę ręcznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czop jest nowy, ostatnio wyczyściłem sprężonym powietrzem i na razie cisza.Jak się odezwie to spróbuję rozebrać to jeszcze raz i zaopatrzę się w taki środek wyczyszczę.

 

edit 01.09.14

Znowu zaczęło mi huczeć koło wszak deszczowe mamy lato.

Ręczny mi nie odbijał. Po rozebraniu zauważyłem że klin samoregulatora wpadał już do końca. Jedna szczęka była bardziej zużyta niż druga. Brakowało mi tez kilku plastikowych kołków-dystansów na tarczy kotwicznej hamulca. Zmieniłem szczęki ,wyczyściłem wszystko , dorobiłem nowe plastiki , zmieniłem cylinderki na nowe, na czopie była wyraźne ślady obracania się łożyska więc zmieniłem czop i kupiłem nowe łożysko tym razem to skf. Jeden cylinderek wydawało mi się, że nie pracuje równo tylko na jedną stronę łatwiej się tłoczek wysuwał.

Na razie cisza od 3 tygodni więc zobaczymy

Edytowane przez ernest_1978

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności