zima18 Zgłoś #81 Napisano 6 Stycznia 2013 Jeżeli masz ręczną skrzynię biegów to kodowanie powinno być: 04275. Przed kodowaniem należy użyć loginu: 09575. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #82 Napisano 6 Stycznia 2013 mam tiptronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #83 Napisano 6 Stycznia 2013 Login: 09577 Kodowanie: 04277 Możesz spróbować tego kodowania, tylko przedtem spisz dokładnie stare, żeby można był do niego wrócić. Jeżeli sterownik przyjmie te kodowanie to będą się świeciły kontrolki ABS/ESP. I będzie wywalał błąd 00778, to należy zakodować czujnik skrętu. Najpierw sprawdź czy przyjmie to kodowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #84 Napisano 8 Stycznia 2013 tak się składa , że przed chwilą chciałem zakodować to , ale wcześniej Tobie źle podałem kodowanie , te 3428 to były przypisane do czegoś innego , a prawdziwe kodowanie to te co napisałeś czyli 04277. Więc kodowanie na nowo chyba nie ma sensu , skoro jest już takie kodowanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #85 Napisano 8 Stycznia 2013 Czyli wychodzi na to, że kodowanie masz ok?? Sprawdź może napięcie na przycisku. Jest tam 4 kabelki: 2 od podświetlenia przycisku (brązowy i biały). 2 od ESP ( czarno niebieski i czarno zielony) przy odpalonym aucie w jednym z nich jest cały czas napięcie, po wciśnięciu klawisza napięcie powinno być podane na drugi przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #86 Napisano 8 Stycznia 2013 dzisiaj wyciągałem przycisk żeby sobie jeszcze raz zobaczyć co tam się dzieje i faktycznie są 4 kabelki , a nie tak jak pisałem na poczatku mojego problemu , że 3. Kodowanie najprawdopodobniej ok , skoro mam to co kolega z forum napisał . Więc kodowanie odpada , jutro sprawdzę te napięcia i napisze co udało się odczytać. Da radę sprawdzić napiecia bez wyciągania , nie wiem np. Klimatronika i innych tego typu rzeczy , bo kabelki i ogólnie ten cały plastik są bardzo krótkie i ledwo wystają poza ramkę .? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #87 Napisano 8 Stycznia 2013 Powinieneś wyciągnąć bez większych problemów sam przycisk ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #88 Napisano 9 Stycznia 2013 (edytowane) Wiem już , przypomniałem sobie że wyciągałem przycisk , i można tam było włożyć szpikulec od miernika , jutro to obadam . A gdyby było napiecie i ogólnie cacy to macie jeszcze jakieś pomysły. Powiem wam , że przedwczoraj jak włączałem zapłon a przyglądam się uważnie wtedy kontrolkom to dosłownie na ułamek sekundy zapaliła się kontrolka od ESP (albo mi się tylko wydawało w co wątpie), tam pomiędzy ABS a czymś tam nie pamietam już dokładnie czym ,bym musiał iść sprawdzić ale nie o to chodzi. napięcie jest prawidłowe . Jakieś dalsze propozycje ? Edytowane 9 Stycznia 2013 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #89 Napisano 14 Stycznia 2013 problem z moim ESP rozwiązany . Niestety nie wiem w czym tkwił problem , bo soba która mi to naprawiła nie chciała powiedzieć . Dzięki wszystkim za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #90 Napisano 14 Stycznia 2013 bo soba która mi to naprawiła nie chciała powiedzieć Że co ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #91 Napisano 22 Sierpnia 2013 Jako nowy forumowicz i posiadacz od niecałych 2 m-cy Passata B5 (3BG) witam wszystkich. Pozwolicie że odgrzeje kotleta i opisze mój problem. Po zakupie Passata ESP działało bez zarzutu, czyli naciskając na konsoli przycisk ESP zapalała się kontrolka w zestawie wskaźników (ESP wyłączone), po ponownym naciśnięciu przycisku kontrolka gasła (ESP włączone) czyli wszystko tak jak ma być. Niedawno jadąc w trasie trafiłem dosłownie na oberwanie chmury, na drodze było pełno wody i ESP trzy razy się włączyło - kontrolka w zegarach zaczęła migać, słychać i czuć było działanie systemu. Jak narazie wszystko było wporządku. Natomiast kilka dni temu wciskam przycisk ESP żeby je wyłączyć a tu żadnej reakcji, kontrolka na desce nie zapaliła się. Zgodnie z tym co dowiedziałem się dzięki tematom na forum sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Kolega GRUCHA napisał o sprawdzeniu przełącznika, po jego wyjęciu widać faktycznie 4 przewody: 2 od podświetlenia i 2 od ESP. Napięcie jest na jednym od podświetlenia oraz po zapaleniu silnika pojawia się napięcie na przewodzie od ESP. Po naciśnięciu przycisku napięcie przekazywane jest na drugi przewód i tu moje pytanie czy powinno ono być na tym drugim przewodzie cały czas aż do momentu ponownego naciśnięcia przycisku czy tylko w chwili naciśnięcia podawany jest impuls i tym samym powinna zapalić się kontrolka na desce i ESP zostać wyłączone??? Błędów w VAG-u brak. W przypadku gdy włącznik byłby dobry to gdzie idą kable od niego żeby sprawdzić czy jest przejście ewentualnie jakiś przekaźnik??? Trochu się rozpisałem ale mam nadzieję że będzie to zrozumiałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #92 Napisano 22 Sierpnia 2013 ten przełącznik jest chwilowy - podaje tylko impuls napięcia do sterownika pod maską. Aby sprawdzić przejście musiał byś mierzyć między pinem nr.6 wtyczki przełącznika - kabel czarno/zielony a dużym wtykiem sterownika abs/esp pod maska pin nr. 27 - kolor taki sam, ewentualnie kabelek ten łączy się jeszcze po prawej stronie w nogach pasażera pod osłoną, kostka koloru szarego pin nr.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #93 Napisano 22 Sierpnia 2013 GRZEGORZ wielkie dzięki za naprowadzenie gdzie ten kabel idzie, to był strzał w 10. Zdjąłem osłonę tak jak pisałeś po stronie pasażera rozpiąłem kostkę i widzę zaśniedziałe styki, przeczyściłem i popsikałem "kontakt sprayem" i działa. Sprawa załatwiona dzięki Tobie:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passeratti Zgłoś #94 Napisano 20 Marca 2014 Witam mam nadzieje że nikt się nie przeczepi za odgrzanie kotleta ale ten temat jest akurat taki w którym należało by opisać mój problem z przyciskiem ESP. Problem polega na tym że guzik po naciśnięciu działa ale są 2 ale : 1.brak podświetlenia guzika na czerwono (guzik rozebrany dioda sprawdzona , świeci) 2.po naciśnięciu odłącza ESP a na desce palą się ikonki ale nie palą się tak jak np przy odpaleniu auta na jaskrawo tylko strasznie delikatnie że ledwo je widać w nocy w dzień to wogle Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macherstudio Zgłoś #95 Napisano 13 Listopada 2014 Czy mozna wyłącznik ESP użyć jako on/of pod taśmę led zasilana z zapalniczki, pod jakie piny w ESP podpiac 12v? Aby zadziałało samo podswietlenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #96 Napisano 14 Listopada 2014 Nie bardzo da rade to wykonać gdyż ten przełącznik jest tylko chwilowy, czyli zwiera tylko w momencie wciskania palcem, aby go wykorzystać musiał byś go rozebrać i podmienić sam przełącznik w środku na taki który będzie pasował mechanicznie i miał dwie pozycje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puki83 Zgłoś #97 Napisano 6 Lutego 2018 Witam Wszystkich Chciałem podłączyć się do tematu dotyczącego problemu z ESP Mianowicie po odpaleniu silnika kontrolka ESP zaświeca się na tablicy rozdzielczej (silnik pracuje) kontrolka gaśnie po około 10-15s. Podczas jazdy nie można wyłączyć ESP za pomocą przycisku. Gdy włączony jest tylko zapłon system można wł/wył za pomocą przycisku (więc wnioskuje że przycisk jest sprawny). Gdy silnik zapali a kontrolka się nie oświeci można wyłączyć ESP za pomocą przycisku po 10-15s system sam się aktywuje (kontrolka gaśnie) nie można powtórnie go wyłączyć, jest to możliwe dopiero po powtórnym zapaleniu silnika. Na komputerze brak błędów PROSZĘ O POMOC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach