Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli masz ręczną skrzynię biegów to kodowanie powinno być: 04275.

Przed kodowaniem należy użyć loginu: 09575.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam tiptronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Login: 09577

Kodowanie: 04277

Możesz spróbować tego kodowania, tylko przedtem spisz dokładnie stare, żeby można był do niego wrócić.

Jeżeli sterownik przyjmie te kodowanie to będą się świeciły kontrolki ABS/ESP. I będzie wywalał błąd 00778, to należy zakodować czujnik skrętu. Najpierw sprawdź czy przyjmie to kodowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak się składa , że przed chwilą chciałem zakodować to , ale wcześniej Tobie źle podałem kodowanie , te 3428 to były przypisane do czegoś innego , a prawdziwe kodowanie to te co napisałeś czyli 04277. Więc kodowanie na nowo chyba nie ma sensu , skoro jest już takie kodowanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to, że kodowanie masz ok??

Sprawdź może napięcie na przycisku. Jest tam 4 kabelki:

2 od podświetlenia przycisku (brązowy i biały).

2 od ESP ( czarno niebieski i czarno zielony) przy odpalonym aucie w jednym z nich jest cały czas napięcie, po wciśnięciu klawisza napięcie powinno być podane na drugi przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wyciągałem przycisk żeby sobie jeszcze raz zobaczyć co tam się dzieje i faktycznie są 4 kabelki , a nie tak jak pisałem na poczatku mojego problemu , że 3. Kodowanie najprawdopodobniej ok , skoro mam to co kolega z forum napisał . Więc kodowanie odpada , jutro sprawdzę te napięcia i napisze co udało się odczytać. Da radę sprawdzić napiecia bez wyciągania , nie wiem np. Klimatronika i innych tego typu rzeczy , bo kabelki i ogólnie ten cały plastik są bardzo krótkie i ledwo wystają poza ramkę .?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś wyciągnąć bez większych problemów sam przycisk ESP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem już , przypomniałem sobie że wyciągałem przycisk , i można tam było włożyć szpikulec od miernika , jutro to obadam . A gdyby było napiecie i ogólnie cacy to macie jeszcze jakieś pomysły. Powiem wam , że przedwczoraj jak włączałem zapłon a przyglądam się uważnie wtedy kontrolkom to dosłownie na ułamek sekundy zapaliła się kontrolka od ESP (albo mi się tylko wydawało w co wątpie), tam pomiędzy ABS a czymś tam nie pamietam już dokładnie czym ,bym musiał iść sprawdzić ale nie o to chodzi.

 

napięcie jest prawidłowe . Jakieś dalsze propozycje ?

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem z moim ESP rozwiązany . Niestety nie wiem w czym tkwił problem , bo soba która mi to naprawiła nie chciała powiedzieć . Dzięki wszystkim za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo soba która mi to naprawiła nie chciała powiedzieć

 

Że co ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako nowy forumowicz i posiadacz od niecałych 2 m-cy Passata B5 (3BG) witam wszystkich.

Pozwolicie że odgrzeje kotleta i opisze mój problem.

 

Po zakupie Passata ESP działało bez zarzutu, czyli naciskając na konsoli przycisk ESP zapalała się kontrolka w zestawie wskaźników (ESP wyłączone), po ponownym naciśnięciu przycisku kontrolka gasła (ESP włączone) czyli wszystko tak jak ma być. Niedawno jadąc w trasie trafiłem dosłownie na oberwanie chmury, na drodze było pełno wody i ESP trzy razy się włączyło - kontrolka w zegarach zaczęła migać, słychać i czuć było działanie systemu. Jak narazie wszystko było wporządku.

Natomiast kilka dni temu wciskam przycisk ESP żeby je wyłączyć a tu żadnej reakcji, kontrolka na desce nie zapaliła się. Zgodnie z tym co dowiedziałem się dzięki tematom na forum sprawdziłem bezpieczniki - są ok. Kolega GRUCHA napisał o sprawdzeniu przełącznika, po jego wyjęciu widać faktycznie 4 przewody: 2 od podświetlenia i 2 od ESP. Napięcie jest na jednym od podświetlenia oraz po zapaleniu silnika pojawia się napięcie na przewodzie od ESP.

Po naciśnięciu przycisku napięcie przekazywane jest na drugi przewód i tu moje pytanie czy powinno ono być na tym drugim przewodzie cały czas aż do momentu ponownego naciśnięcia przycisku czy tylko w chwili naciśnięcia podawany jest impuls i tym samym powinna zapalić się kontrolka na desce i ESP zostać wyłączone???

Błędów w VAG-u brak.

W przypadku gdy włącznik byłby dobry to gdzie idą kable od niego żeby sprawdzić czy jest przejście ewentualnie jakiś przekaźnik???

Trochu się rozpisałem ale mam nadzieję że będzie to zrozumiałe.:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten przełącznik jest chwilowy - podaje tylko impuls napięcia do sterownika pod maską. Aby sprawdzić przejście musiał byś mierzyć między pinem nr.6 wtyczki przełącznika - kabel czarno/zielony a dużym wtykiem sterownika abs/esp pod maska pin nr. 27 - kolor taki sam, ewentualnie kabelek ten łączy się jeszcze po prawej stronie w nogach pasażera pod osłoną, kostka koloru szarego pin nr.1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GRZEGORZ wielkie dzięki za naprowadzenie gdzie ten kabel idzie, to był strzał w 10.

Zdjąłem osłonę tak jak pisałeś po stronie pasażera rozpiąłem kostkę i widzę zaśniedziałe styki, przeczyściłem i popsikałem "kontakt sprayem" i działa. Sprawa załatwiona dzięki Tobie:)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam nadzieje że nikt się nie przeczepi za odgrzanie kotleta ale ten temat jest akurat taki w którym należało by opisać mój problem z przyciskiem ESP.

Problem polega na tym że guzik po naciśnięciu działa ale są 2 ale :

1.brak podświetlenia guzika na czerwono (guzik rozebrany dioda sprawdzona , świeci)

2.po naciśnięciu odłącza ESP a na desce palą się ikonki ale nie palą się tak jak np przy odpaleniu auta na jaskrawo tylko strasznie delikatnie że ledwo je widać w nocy w dzień to wogle

 

Może ktoś miał podobny problem ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mozna wyłącznik ESP użyć jako on/of pod taśmę led zasilana z zapalniczki, pod jakie piny w ESP podpiac 12v? Aby zadziałało samo podswietlenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo da rade to wykonać gdyż ten przełącznik jest tylko chwilowy, czyli zwiera tylko w momencie wciskania palcem, aby go wykorzystać musiał byś go rozebrać i podmienić sam przełącznik w środku na taki który będzie pasował mechanicznie i miał dwie pozycje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

Chciałem podłączyć się do tematu dotyczącego problemu z ESP

Mianowicie po odpaleniu silnika kontrolka ESP zaświeca się na tablicy rozdzielczej (silnik pracuje) kontrolka gaśnie po około 10-15s. Podczas jazdy nie można wyłączyć ESP za pomocą przycisku.

Gdy włączony jest tylko zapłon system można wł/wył za pomocą przycisku (więc wnioskuje że przycisk jest sprawny).

Gdy silnik zapali a kontrolka się nie oświeci można wyłączyć ESP za pomocą przycisku po 10-15s system sam się aktywuje (kontrolka gaśnie) nie można powtórnie go wyłączyć, jest to możliwe dopiero po powtórnym zapaleniu silnika.

Na komputerze brak błędów PROSZĘ O POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności