Skocz do zawartości
lukas63

Centralny zamek nie otwiera wszystkich drzwi-sporadyczne.Co moze byc przyczyną ?

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro sprawdzę jak będę miał czas, jak się okaże że gdzieś przerwa to będzie masakra to znaleźć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od strony pasażera próbowałeś otwierać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A od strony pasażera próbowałeś otwierać?

 

Idąc tym tropem odkryłem przyczynę problemu. Z prawej wkładki wszystkie siłowniki ożyły. Przyczyna? Jak sądzę ktoś pod sklepem grzebał mi w prawym zamku (w aucie radio, telefon, kamera na widoku), wkładka była zablokowana "na zamykanie" i musiał domykać cały czas. Może jakby kręcili w drugą stronę to bym musiał uzupełnić to wyposażenie.

Qdlik :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chciałem zamknąć samochód od strony pasażera za pomocą kołka i okazało się, że zamek centralny nie zamyka reszty drzwi. Czy to normalne? Jeśli nie to co mogło zawieść?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to master jest tylko w drzwiach kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co pamiętam to master jest tylko w drzwiach kierowcy.

 

Czy inni uzytkownicy mogą to potwierdzić? Albo inaczej czy są ludzie u których wciśnięcie kołka od strony pasażera uruchamia centralny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam vw passat b4 1,9 TDI 110 KM kombi rok 1996. Przestał mi działać centralny zamek tj. nie zamyka ani nie otwiera wszystkich drzwi. Bezpośrednio kluczykiem - zero reakcji a pilotem załączają się kierunkowskazy i tyle. Stwierdziłem ,że silniczek w pompce nie reaguję mimo że zasilanie do niego dochodzi. Dodam, że po otwarciu obudowy całego urządzenie nie stwierdziłem żadnych śladów wilgoci ani rdzy czy brudu. Układ scalony nienaruszony , piny w kostce i gnieździe ok. Odkręciłem osłonę silniczka - wirnik obraca się i jest sucho . Prąd do niego dochodzi i nie chce ruszyć. Model całego urządzenia 1HO 962257 G kostka 12 pinów. Proszę o poradę czy jest szansa naprawić silniczek czy trzeba szukać innego kompletnego urządzenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wirnik obraca się i jest sucho

Podaj na niego napięcie bezpośrednio, jak nie ruszy to uwalony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dziękuję. Jutro spróbuję. Jeśli nie ruszy to już chyba zmęczenie materiału. W końcu ma 20 lat. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności