sledziu Zgłoś #661 Napisano 5 Grudnia 2012 Wiatrak chodzi zawsze, w miare potrzeby ziększa swoją predkość. Spadająca temperatura na postoju to ewidentny objaw uwalonego termostatu. Zacznij od jego wymiany. Czujnik uwalony wyjdzie pod kompem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelek1990 Zgłoś #662 Napisano 5 Grudnia 2012 Tak, chodziło mi o ten wiatrak na wiskozie. Ok dzięki za odpowiedzi.. będę kombinował ze świecami i termostatem. Dam znać jakie rezultaty będą. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy333 Zgłoś #663 Napisano 6 Grudnia 2012 Witam. Mam problem od 2 dni gdy samochód stoi całą noc i rano chce odpalić. Wygląda to tak że dzisiaj -6 było, wsiadam grzeje świece 2-3 razy i nie chce odpalić. Rozrusznik kręci ale za chwilę zapala się kontrolka oleju (mruga i piszczy). Z wydechu wylatuje ciemny pył (chyba ropa nie spalona) dopiero za trzecim dłuższym kręceniu odpalił. Później cały dzień odpala bez problemu. W czym jest problem? Spotkał się ktoś z takim czymś? Świece były rok temu wymieniane, filtr oleju i paliwa wymieniony 10tyś km temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #664 Napisano 6 Grudnia 2012 Podgrzewanie kilka razy świec nic nie daje, tak sie je tylko uwala do końca. Na moje masz świece znowu do wymiany, napisz coś więcej o świecach zmienionych jakiej firmy kupiłes i tak dalej u mnie był taki objaw ale przy -26, za 9 razem odpalił, na fisie konewka wyskakiwała i komunikat olejowy, miałem uwalone wszystkie 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #665 Napisano 6 Grudnia 2012 dzis wymieniłem wszystkie świece w swojej bryce , i teraz wracałem do domu jest -3 stopnia i bryka zapaliła od strzału ale jak tu czytam to nie którzy piszą ze po zagaszeniu kontrolki od świec pyka im przekaźnik a u mnie tego pykania nie ma i moje pytanie jest takie czy to będzie wpływało nie korzystnie do zapalania auta czy może mój przekaźnik jest taki ze nie pyka a może jest spalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #666 Napisano 7 Grudnia 2012 Przekaźnik ten odłącza zasilanie świec(charakterystyczne "pyknięcie"), nie zaraz ale kilkanaście sekund po zgaśnięciu kontrolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #667 Napisano 7 Grudnia 2012 no ja wiem ze kilka sekund ale u mnie chyba nie występuje wogóle albo ja juz robie sie głuchy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #668 Napisano 7 Grudnia 2012 Przekręć zapłon przy otwartych drzwiach (aby lampka wewnątrz się paliła), zgaśnie kontrolka świec to obserwuj lampkę przy lusterku, po kilku sekundach zacznie świecić jaśniej, właśnie w tym momencie usłyszysz tyknięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #669 Napisano 7 Grudnia 2012 Kondzio, w Golfie ALH mamy tak samo, przekaźnika przy -3 nie słychać, teraz we Wrocku -7 i słychac go. też się zastanawiałem co z nim nie tak bo w Passacie słychać go zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #670 Napisano 7 Grudnia 2012 Sąsiad po kupnie paska też nie słyszał tego "pyknięcia" ,jak mu powiedziałem to już słyszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #671 Napisano 8 Grudnia 2012 Witam Dziś bylo u mnie -13'C. Auto stało pod blokiem 2 dni. Wsiadłem, przekręciłem kluczyk, kontrolka zgasła. Odpalił za pierwszym razem, a zakręcił dwa razy. Czy taki jest OK? Pytam, bo to moja druga zima Dieslem. Deseparator wlany wcześniej, filtr wymieniony w zeszła sobotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1.9TDI Zgłoś #672 Napisano 8 Grudnia 2012 Kolego co się tak denerwujesz Wszystko jest w najlepszym porządku, to normalne że przy troszkę większym mrozie jak stoi pod chmurką diesel będzie musiał przynajmniej ze dwa razy "zachełtać" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajo88 Zgłoś #673 Napisano 8 Grudnia 2012 U mnie jest podobnie, to pewnie wszystko z Twoim paskiem w pozadku. Zacznij sie martwic jesli nie bedzie odpalal ;p pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #674 Napisano 8 Grudnia 2012 Dziś było -9 auto odpaliło od razu ale znowu nie słyszałem przekaźnika i nawet odpalałem auto przy otwartych drzwiach i lampka wewnętrzna nie mrygła tzn. nie było żadnej reakcji i świeci tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #675 Napisano 8 Grudnia 2012 A to sie już nie martwię dzieki i przyczepności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #676 Napisano 8 Grudnia 2012 koledzy u mnie dzisiaj -15 było i problemy wieeeelkie z odpaleniem w zeszłym roku byłem u mechanika-mówił że świece grzeją,kat wtrysku sprawdzałem to wacha się między 61-64 mechanior mówił że prawdopodobnie pompa już jest słaba-można to jakoś zdiagnozować/potwierdzić ??bo koszt zrobienia pompy to podobno ok.400zła wolałbym się niepakować w niepotrzebne koszta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #677 Napisano 8 Grudnia 2012 koledzy u mnie dzisiaj -15 było i problemy wieeeelkie z odpaleniemw zeszłym roku byłem u mechanika-mówił że świece grzeją,kat wtrysku sprawdzałem to wacha się między 61-64 mechanior mówił że prawdopodobnie pompa już jest słaba-można to jakoś zdiagnozować/potwierdzić ??bo koszt zrobienia pompy to podobno ok.400zła wolałbym się niepakować w niepotrzebne koszta... Pompa swoją drogą. Ciśnienie w cylindrach też jest w dieslu bardzo ważne. Zwłaszcza zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slash_76 Zgłoś #678 Napisano 8 Grudnia 2012 Proszę o pomoc Mój passat pobiera dużo prądu na postoju przy otwartych drzwiach (kołki w górze) i wyłączeniu wszystkich odbiorników to około 0,44 A a po zamknięciu drzwi (kołki wciśnięte) to 0,25A w Voltach pobór jest taki sam około 0.02 Volty. Prze to akumulator się cały czas rozładowuje zauwarzyłem to teraz zimą przy przymrozkach. Po odłączeniu bespiecznika nr 14 i 38 odzyskałem 0,08A. Co morze być przyczyną takiego poboru. Proszę o pomoc [email protected] . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #679 Napisano 8 Grudnia 2012 Ciśnienie w cylindrach też jest w dieslu bardzo ważne wiem, wiemczyli wypadałoby zrobić pomiar kompresji a dopiero później dalej sie zastanawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #680 Napisano 8 Grudnia 2012 w Voltach pobór jest taki sam około 0.02 Volty. Jak Ty to mierzysz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach