Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatrak chodzi zawsze, w miare potrzeby ziększa swoją predkość. Spadająca temperatura na postoju to ewidentny objaw uwalonego termostatu. Zacznij od jego wymiany. Czujnik uwalony wyjdzie pod kompem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, chodziło mi o ten wiatrak na wiskozie. Ok dzięki za odpowiedzi.. :) będę kombinował ze świecami i termostatem. Dam znać jakie rezultaty będą. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem od 2 dni gdy samochód stoi całą noc i rano chce odpalić. Wygląda to tak że dzisiaj -6 było, wsiadam grzeje świece 2-3 razy i nie chce odpalić. Rozrusznik kręci ale za chwilę zapala się kontrolka oleju (mruga i piszczy). Z wydechu wylatuje ciemny pył (chyba ropa nie spalona) dopiero za trzecim dłuższym kręceniu odpalił. Później cały dzień odpala bez problemu. W czym jest problem? Spotkał się ktoś z takim czymś?

 

Świece były rok temu wymieniane, filtr oleju i paliwa wymieniony 10tyś km temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podgrzewanie kilka razy świec nic nie daje, tak sie je tylko uwala do końca. Na moje masz świece znowu do wymiany, napisz coś więcej o świecach zmienionych jakiej firmy kupiłes i tak dalej u mnie był taki objaw ale przy -26, za 9 razem odpalił, na fisie konewka wyskakiwała i komunikat olejowy, miałem uwalone wszystkie 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis wymieniłem wszystkie świece w swojej bryce , i teraz wracałem do domu jest -3 stopnia i bryka zapaliła od strzału ale jak tu czytam to nie którzy piszą ze po zagaszeniu kontrolki od świec pyka im przekaźnik a u mnie tego pykania nie ma i moje pytanie jest takie czy to będzie wpływało nie korzystnie do zapalania auta czy może mój przekaźnik jest taki ze nie pyka a może jest spalony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik ten odłącza zasilanie świec(charakterystyczne "pyknięcie"), nie zaraz ale kilkanaście sekund po zgaśnięciu kontrolki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja wiem ze kilka sekund ale u mnie chyba nie występuje wogóle :) albo ja juz robie sie głuchy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekręć zapłon przy otwartych drzwiach (aby lampka wewnątrz się paliła), zgaśnie kontrolka świec to obserwuj lampkę przy lusterku, po kilku sekundach zacznie świecić jaśniej, właśnie w tym momencie usłyszysz tyknięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kondzio, w Golfie ALH mamy tak samo, przekaźnika przy -3 nie słychać, teraz we Wrocku -7 i słychac go. też się zastanawiałem co z nim nie tak bo w Passacie słychać go zawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad po kupnie paska też nie słyszał tego "pyknięcia" ,jak mu powiedziałem to już słyszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziś bylo u mnie -13'C. Auto stało pod blokiem 2 dni. Wsiadłem, przekręciłem kluczyk, kontrolka zgasła. Odpalił za pierwszym razem, a zakręcił dwa razy. Czy taki jest OK? Pytam, bo to moja druga zima Dieslem. Deseparator wlany wcześniej, filtr wymieniony w zeszła sobotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego co się tak denerwujesz :D Wszystko jest w najlepszym porządku, to normalne że przy troszkę większym mrozie jak stoi pod chmurką diesel będzie musiał przynajmniej ze dwa razy "zachełtać" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie, to pewnie wszystko z Twoim paskiem w pozadku. Zacznij sie martwic jesli nie bedzie odpalal ;p pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś było -9 auto odpaliło od razu ale znowu nie słyszałem przekaźnika i nawet odpalałem auto przy otwartych drzwiach i lampka wewnętrzna nie mrygła tzn. nie było żadnej reakcji i świeci tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to sie już nie martwię ;)

dzieki i przyczepności :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy u mnie dzisiaj -15 było i problemy wieeeelkie z odpaleniem

w zeszłym roku byłem u mechanika-mówił że świece grzeją,kat wtrysku sprawdzałem to wacha się między 61-64

mechanior mówił że prawdopodobnie pompa już jest słaba-można to jakoś zdiagnozować/potwierdzić ??bo koszt zrobienia pompy to podobno ok.400zła wolałbym się niepakować w niepotrzebne koszta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy u mnie dzisiaj -15 było i problemy wieeeelkie z odpaleniem

w zeszłym roku byłem u mechanika-mówił że świece grzeją,kat wtrysku sprawdzałem to wacha się między 61-64

mechanior mówił że prawdopodobnie pompa już jest słaba-można to jakoś zdiagnozować/potwierdzić ??bo koszt zrobienia pompy to podobno ok.400zła wolałbym się niepakować w niepotrzebne koszta...

Pompa swoją drogą. Ciśnienie w cylindrach też jest w dieslu bardzo ważne. Zwłaszcza zimą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc

Mój passat pobiera dużo prądu na postoju przy otwartych drzwiach (kołki w górze) i wyłączeniu wszystkich odbiorników to około 0,44 A a po zamknięciu drzwi (kołki wciśnięte) to 0,25A w Voltach pobór jest taki sam około 0.02 Volty. Prze to akumulator się cały czas rozładowuje zauwarzyłem to teraz zimą przy przymrozkach. Po odłączeniu bespiecznika nr 14 i 38 odzyskałem 0,08A. Co morze być przyczyną takiego poboru. Proszę o pomoc [email protected] .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciśnienie w cylindrach też jest w dieslu bardzo ważne
wiem, wiem

czyli wypadałoby zrobić pomiar kompresji a dopiero później dalej sie zastanawiać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w Voltach pobór jest taki sam około 0.02 Volty.

Jak Ty to mierzysz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności