Gość pabblo Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2008 :(Wiatm, przed wczoraj zatankowlem kiepskiej jakosci paliwo,,,,,,1.8 T 2001.....i teraz powyzej 2200 obrotow przerywa,,,,,,zrywa......jakie moga byc skutki zatankowania zlej jakosci paliwa............prosze o pomoc:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2008 Mogą paśc ci wtryski lub pompa paliwa. Ostatnio z kumplem w B3-ce wymieniliśmy od razu 3 sztuki - oczywiscie po kiepskim paliwie padły i to na odcinku niecałych 100 km. Dolej teraz 98-kę na dobrej, sprawdzonej stacji, do tego z pól litra "Niebieskiego sułtana" i powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2008 Pabblo oj dałeś ciała... zatankuj jak najszybciej dobre paliwo Shell 99+ lub 98 żeby się wymieszało i lej tylko 98 -mke ja tankuje tylko taką poniżej 98 nie schodze od czasu wlewam za 10zł preparat usuwający wodę z układu i tankuje zaraz jak tylko kontrolka paliwa się zapali żeby nowego filtra paliwa nie zasyfić resztkami z baku, lej 98 dobra rada wiele nie dasz drożej a Pasio zasuwać będzie jak ta lala na imprezie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2008 Od tego preparatu za 10 zeta i tak uwazam że "Jagodzianka" jest lepsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pabblo Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2008 ....no to doleje do fulla dobrej,,i jak powiadacie niebieskiego sultana....mam nadzieje ze bedzie ok..jak nie to zasuwam do mechanika.....wlalem kiepskiej z 6 litrow zeby dojechac do dobrej stacji,,no i tak sie pojebalo......odrazu jak wyjezdzalem z tego cholernego cpnu....dziekuje za wskazowki i pomoc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2008 To spoko ze tylko 6 litrów, bo myslałem ze conajmniej z pól baku. Wiec opcja 98 pod korek + "niebieski" - powinna pomóc. No i musisz go "przegonic" torche lub tez bezpieczniej, "pomęczyc pedał" gdzieś w ustronnym miejscu na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pabblo Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2008 dzienx Danek75 za podpowiedz..i troske:)) he he moze bedzie ok.....nadzieja.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2008 Luuuuzik. Tylko gazu mu nie załuj. U mnie jak ostatnio korba mu odbiła, zgasł a potem zaczął nierówno pracować i dymic jak Titanic, to stanałem na uboczu i go ze 2 minuty "deptałem" - pedał w podłogę... i puszczasz, pedał w podłogę.... i puszczasz. No i poskutkowalo. Teraz nawet nie jeknie, ze ma kaszel bo wie... czym sie TO skończy znowu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pabblo Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2008 se normalnie kurna tak zrobie:))...heh a dlugo myslalem nad tym wiejskim cpn,,,i k...mam za swoje...jutro rano postaram sie załaywic ta sprawe.......) sie mi spodobalo to forum....chyba czesciej bede cos pisal,,,ale chyba tylko w off topic,,,bo mechanikiem to ja nie jestem:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #10 Napisano 1 Lutego 2018 Dzisiaj dla próby do zapasu paliwa 95 na jakieś 90 km zalałem benzynkę 98 oktanową za stówę, chociaż na klapce wlewu paliwa piszę że 91/95 należy. Czy może się coś stać niepożądanego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #11 Napisano 2 Lutego 2018 6 godzin temu, ruslan napisał: Dzisiaj dla próby do zapasu paliwa 95 na jakieś 90 km zalałem benzynkę 98 oktanową za stówę, chociaż na klapce wlewu paliwa piszę że 91/95 należy. Czy może się coś stać niepożądanego??? Raczej nie, ale to bez sensu bo 98 do seryjnego silnika wcale nie jest jakimś „premium”. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach