Skocz do zawartości
Fokus

Wahacze DACHSTEIN Germany

Rekomendowane odpowiedzi

teraz moze zadziwie niektorych "znajacych" sie na zawieszeniu, a konkretnie wachaczach. samochod ma przelatane ponad 200tys (przynajmniej tak jest na liczniku), od poczatku produkcji w Polsce a dzisiaj wymontowalem z niego ten oto wachacz gorny od strony pasazera...

DSC00490.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no niezle kolego to konkretny materiał wiadomo orginalny ale panowie ja robiłem całe zawieszenie przednie rok temu od tego czasu zrobiłem 20tyś km i mam założone wachacze delphin i cisza absolutnie nic nie tłucze dlatego jestem zdziwiony że niektórzy piszą że jezdzą po 10-15 tyś i po zawieszeniu:662:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja wypowiem swoje zdanie na temat wachaczy

 

Jak wymienuiac wachacze to caly komplet bo jak wymienia sie 2 szt to za kilka tys km wymieniamy nastepny i nastepny i narzekamy ze sa do d... a jak sie wymieni caly komplet to i sie pojezdzi

 

Ja w moim pasku jak go kupilem to wymienilem 2 gorne wahacze i byla cisza ale przez 2-3 tys i teraz dalej cos stuka ale powiedzialem sobie ze na zime zmienie cale zawieszenie to bede mial spokoj a nie wymienial co chwila po sztuce ale to jest moje zdanie

 

A takie byly wachacze

forum.jpg

Edytowane przez capslock82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz moze zadziwie niektorych "znajacych" sie na zawieszeniu, a konkretnie wachaczach. samochod ma przelatane ponad 200tys (przynajmniej tak jest na liczniku), od poczatku produkcji w Polsce a dzisiaj wymontowalem z niego ten oto wachacz gorny od strony pasazera...

 

daj spokój kolego i nie pokazuj ani nie tłumacz bo zaraz zwolennicy masterów zarzucą brednie i głupoty... oraz kłamstwo że na oryginalnym Lemforderze można zrobić nie jak ja to pisałem 160 tyś, a już 200 tyś i o dziwo na polskich drogach.

 

 

kujon, a gdzie można kupic oryginalne i fabryczne Lemfordery i za ile, żeby wytrzymały 160tys km? u mnie febi, czy dachstein wytrzymaly ok 15 tys km, dolne proste moze ciut dluzej.....160 tys w Polsce na jednych wahaczch to trzeba chyba tylko po autostradzie jezdzic..

 

jak to gdzie spytaj M4R71N i nie zapomnij się dowiedzieć po której autostradzie jeździł

Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kujon, bo Ty chyba nie czaisz bazy...mój passat na oryginałach TRW przelatał 230tys km, potem zgodnie ze sztuka założyłem komplet wahaczy Febi i amory, a już po 15tys km 2 były wyrąbane, wiec sie wkurw...:mad: i zalozylem dwa Dachsteiny, a potem kolejne jak Febi padalo, a w moim przypadku żywotność obu marek była podobna. Chodzi mi o to, że drugi komplet wahaczy bez wzgledu jakiej marki ma gorsza jakosc niz to co bylo montowane na pierwszy montaz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to gdzie spytaj M4R71N i nie zapomnij się dowiedzieć po której autostradzie jeździł

 

trzeba widocznie miec z dobrego zrodla te wachacze i naprawde dac za nie ok 2tys zl bo inaczej to wlasnie tak jak niejeden kolega mowi wachacze sie wywalaja szybko bo sa duzo gorszej jakosci niz LMO fabryczne...

 

autostrada?:rolleyes: przejechalem z 4 razy caly odcinek A1 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój passat na oryginałach TRW przelatał 230tys km,

 

i Masz rację, tyle tylko że ja cały czas piszę o oryginałach - fabrycznych, i jak drugi kolega napisał, dostać takie to sztuka i cena od razu idzie w górę, co do Lema z allegro to pewnie sam miałbym obiekcje czy aby to Lemforder.

 

wiec sie wkurw...

pewnie też nieźle zagotowałbym się po takich wymianach, a tak ogólnie to teraz rozumie skąd taka decyzja, jakby nie było kupa kasy a efektów brak...

Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam dodam swoja opinie na temat Master Sport zrobilame na nich ponad 50 tys km juz chyba nawet ok 55 i sa do wymainy a przaynamniej dwa z nich dodam ze paska mam obnizonego o 40 mm z przodu co nei sprzyja wahaczom a felgi 16ki chyba za cene niecale 600 pln smialo mozna polecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem MSport. Dałem 700 zl. Zrobiłem 1000 km ,jak na razie super.

Wymieniłem tez amortyzatory na firmę DACO , proszę was nie kupujcie tego g_ó_w_n_a !!!!!! Tył już mi się rozlał. Przód stuka jakby zawieszenie padło. (na staryn zawieszeniu też tak pukalo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Widzę ze tylko kłócić się potraficie:/LOL

W sumie każdy ma rożne opinie ale niech ci ludzie się wypowiedzą normalnie...typu zrobiłem 20tys jest ok, zrobiłem 30tys stuka mi ten i ten takiej firmy...Nie ważne...

Ja Przedstawię swoje KUKU..:zeco

Jadę jadę, 40km/h a tu bahhhh,zgrzyt,struuch, kchrrrr...a ja o masz, co to,coś potraciłem??? Wysiadam...Patrze koło w nadkolu:taksobie myślę o ja...Okazało sie ze dolny przód strzelił a w dodatku nic nie pukał:wkurzony strzelił kiedy chciał.Nawet w dziure nie wjechałem:/ LOL a co gdybym jechał 120km/h? ZONK.

W obecnej chwili klepie mi przód jak nie wiem...Mam do wymiany 6szt na raz.Bylem sprawdziłem u diagnosty(20zł,na fvat 40zł)Nie wiem jak to się stało ze wszystkie na raz ale widocznie czas na nie...

Zrobiłem w przeciągu roku 40tyś km tak wiec dużo...Wymieniam na Dachstein...zobaczymy. W sobote wymiana, jak dojda wahy to zakładam...Dam znac co i jak...Pozdro:dohFoty przedstawiaja to co sie stało zaraz po awarii wahacza:)

 

Kopia S73R5477.jpg

Kopia S73R5498.jpg

Edytowane przez GreeGWhite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewą stronę wymieniałem pojedyńczo na FEBI (ostatni wahacz 2 lata temu) od tego czasu przejechałem 50tyś. km i wszystko ok.

Na szarpakach wyszło że mam prawy banan do wymiany i pr. końcówkę drążka kierowniczego, czas się zająć prawą stroną.

Myślałem nad inną marką ale zostane przy FEBI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem w przeciągu roku 40tyś km tak wiec dużo...

 

Nie dopisał kolega najważniejszego... jakiej firmy był wahacz.... dobrze widzę ze zdjęcia... czyżby TRW. A dodatkowo, był to fabryczny czy wymieniany ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie TRW pękł w tym samym miejscu , prawy :-) ile miał nalatane - nie mam pojecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

jutro zamontuje 2 banany firmy DACHSTEIN - zobaczymy co będzie - odpisze za jakiś czas co słychać. (mam nadzieje że troche wytrzymają - aktualne latają we wszystkie strony)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kupiłem MSport. Dałem 700 zl. Zrobiłem 1000 km ,jak na razie super.

 

też kolego mam MS - 500zł za komplet dałem - z końcówkami. Jak do tej pory nalatałem 40tyś km i nie mam problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grosik ode mnie: Kupiłem najtańsze f-my DYS. Wymieniałem rok temu 40000km po bocznych wiejskich dróżkach, często po szutrówkach. Znajomi jak ze mną jeżdżą to mówią że albo za szybko albo czują się jak na kolejce górskiej... Żadnego stukania... Wszystko gra. F-ma daje gwarancję na 60000km... Polecam. Lemy są za drogie a b5 to już stare auto mimo że bdb. Jak sam potrafisz wymienić to rachunek prosty nie ma co przepłacać. Jeśli u mechanika to się trzeba zastanowić ale wg. mnie lemy nie są warte swojej ceny. Co jak co po tylu latach patent i technologia się zwróciła i chyba warto obniżyć cenę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie dopisał kolega najważniejszego... jakiej firmy był wahacz.... dobrze widzę ze zdjęcia... czyżby TRW. A dodatkowo, był to fabryczny czy wymieniany ??

Sprawdziłem po fotach i okazuje sie ze to zamiennik TRW ale z napisami GERMANY itd...

Nie pamiętam tez na jaki wymieniłem,jak na razie cisza po ok15tyś bo tyle gdzieś minęło po wymianie.Sprawdzę jutro to napisze Wam koledzy jaka to firma.Kosztował ok 230zł.:doh

Edytowane przez GreeGWhite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do wymiany prawy banan.

W sklepie cały czas mówiłem że chcę FEBI, ale sprzedawca cały czas mnie namawiał na połowe tańszy Dachstein.

Dałem się namówić.

Nie wiem o co chodzi, już trzeci raz w tym sklepie wcisneli mi tańsze części :)

Czy na Febi za 220zł mają mniejszą marże niż na Dachstein za 110zł???

Cały czas się zastanawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem te wahacze i po 1,5 roku cisza...Potem sprzedałem auto...

 

4 mce temu kupiłem te same wahacze do Passa i też cisza.Dodam ze jeżdze po dobrych drogach i że nie zawsze "co tanie to gówniane" bo być moze w skelpie kosztowałby by tyle co drozsze zamienniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz moja kolej :).

 

Mam zawieszenie LMO od 40tys. km

 

po 30tys. km walnęły 2wachacze ( prawy dolny tył i lewy górny tył ) wymieniłem na febi i 10tys. km jak narazie cicho sza.

 

teraz po 10tys. km walnęły kolejne 2 ( prawy górny przód i lewy dolny tył ) i tak sie zastanawiam nad tymi Dachstein i chyba je kupie bo cena bardzo kusząca i czytając opinie Ludzi którzy je mają to warto.

Edytowane przez piorunek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności