tw182 Zgłoś #61 Napisano 23 Grudnia 2008 tym ze plastikowe pierdzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #62 Napisano 23 Grudnia 2008 A jakiej grubości mają być te dystanse MDF? Bo na tej aukcji są tylko 6 i 12 mm i nie wiem, które wybrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #63 Napisano 23 Grudnia 2008 weź 12mm, 6 zaraz popęka albo sie pokruszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #64 Napisano 24 Grudnia 2008 Znalazłem jeszcze dystanse 30 mm. Może te będą najlepszym wyborem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #65 Napisano 24 Grudnia 2008 zdecydowanie tak, tylko sprawdz czy nie będzie wystawał głosnik, czy maskownica wejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #66 Napisano 2 Stycznia 2009 No to kupiłem ten zestaw Hertz DSK 165. Myślałem, że z moją amatorską znajomością elektroniki uda mi się to podłączyć, ale chyba będą problemy... Do oryginalnego głośnika wychodzi kostka z 4 złączami, zauważyłem że dwa idą do tweeterów, a w nowych głośnikach jest tylko + i - (czyli dwa przewody). Gdyby ktoś miał na tyle cierpliwości i chęci żeby mi wyjaśnić mniej więcej jak to podłączyć, byłbym dozgonnie wdzięczny... Aha, miernik mam chyba zepsuty, więc nie wykobinuje gdzie plus i gdzie minus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #67 Napisano 2 Stycznia 2009 musisz wziąć dwa przewody wychodzące z kostki iso czyli plus i minus, wpinasz je do zwrotnicy, a ze zwrotnicy wychodzisz na głosniki tak jak jest podpisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #68 Napisano 2 Stycznia 2009 Dzięki :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #69 Napisano 2 Stycznia 2009 ale polecam podłączyc zgodnie z polaryzacją bo bedziesz sie zastanawiał czemu tak słabo gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #70 Napisano 6 Stycznia 2009 Jak przykręcacie dystanse do drzwi? Na wkrętach w dziury po nitach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #71 Napisano 6 Stycznia 2009 Jak przykręcacie dystanse do drzwi? Na wkrętach w dziury po nitach? ja przykręciłem w dziury po nitach na śruby z podkładkami sprężynowymi i nakrętkami samokontrującymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #72 Napisano 7 Stycznia 2009 Dobry pomysł, tylko u mnie taka bieda, że nigdzie tych nakrętek samokontrujących nie moge dostać... A masz sposób na wyjęcie tweeterów z tego plastiku żeby niczego nie połamać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #73 Napisano 7 Stycznia 2009 Dobry pomysł, tylko u mnie taka bieda, że nigdzie tych nakrętek samokontrujących nie moge dostać... A masz sposób na wyjęcie tweeterów z tego plastiku żeby niczego nie połamać? eee chyba nie jest tak źle, nakrętki samokontrujące powinni mieć w każdym sklepie gdzie sprzedają śruby itp. jeśli zaś chodzi o demontaż tweeterów to przymocowane są one do tego trójkącika poprzez zgrzanie, musisz obok każdego punktu zgrzewu wsadzić mały płaski śrubokręcik i delikatnie podważyć i zgrzew puści nowych tweeterów raczej tak samo nie zamontujesz ale wystarczy klej na gorąco z pistoletu i po uprzednim odtłuszczeniu będzie trzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #74 Napisano 7 Stycznia 2009 Dzięki :-) Byłem w dość dużym sklepie. ale obsługujący mnie koleś powiedział że nie ma takich nakrętek... albo nie wiedział o jakie chodzi :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MauroO Zgłoś #75 Napisano 7 Stycznia 2009 tym ze plastikowe pierdzą Niedorzeczne stwierdzenie. Te plastikowe dystanse dedykowane do Passata (oczywiście nie wszystkich producentów) są bardzo sztywne w porównaniu z dystansami do Opla czy innych. Oczywiście , że MDF będzie mniej podatny na wibracje, ale stosując silikon pod dystans plastikowy i uszczelki pod głośnik wibracje w dużym stopniu zostają zniwelowane. Sam mam u siebie dystanse plastikowe pod głośnikami DLS R6A popychanymi wzmacniaczem DLS'a i nie ma mowy o żadnym pierdzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #76 Napisano 7 Stycznia 2009 Niedorzeczne stwierdzenie. Te plastikowe dystanse dedykowane do Passata (oczywiście nie wszystkich producentów) są bardzo sztywne w porównaniu z dystansami do Opla czy innych. też mam dystanse wykonane z absu i nic nie brzęczy, podczas montażu dałem między dystans a blachę uszczelkę z ori głośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siwekj Zgłoś #77 Napisano 7 Stycznia 2009 Panowie, czytam tak ten wątek i spieranie się, które to głośniki są najlepsze a tak prawdę mówiąc głośniki same nie graja tylko jeszcze parę ważnych elementów jak jednostka sterująca, wzmacniacz, okablowanie itp. Widzę, że nie wiele było tu mowy o dobrym przygotowaniu miejsca pod montaż (tylko Tomczak coś napomniał) owych "najlepszych" głośników. Gwarantuje, że nawet RS 6 Comp czy iridiumy DLS zamontowane w sposób jak wyżej opisujecie i do tego podłączone pod radio zagrają jak fabryka albo gorzej. Podstawą jest przygotowanie miejsca pod montaż czyli konkretne wytłumienie drzwi-PODSTAWA i oczywiście dystanse ja osobiście preferuje z MDF. Żeby to coś zaczęło brzęczeć komora drzwi-wszystkie otwory technologiczne muszą być zaklejone pomijając te od spodu, którymi spływa woda. Jak chcecie wymienić tylko fabryczne głośniki na jakieś "lepsze" za 400zł to darujcie sobie, lepiej wydać te pieniądze na maty i różnica będzie już duża nawet na poprzednich głośnikach. Dopiero po tym zabiegu można zakupić jakiś głośnik nawet za 400zł w końcu z te pieniądze można już coś wybrać. Ja osobiście wybrałem PB ES6-c stara poczciwa, papierowo wełniana seria. A tak wyglądają moje drzwi http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=118&d=1199823763 , oczywiście wygłuszenie jest tu zrobione najtańszym kosztem (jakieś 150zl + moja robota), teraz zdecydowanie użyłbym lżejszych mat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #78 Napisano 9 Stycznia 2009 Witajcie,mam pytanko,jeśli bym kupił SIGNAT H16 na tył lub dał je z przodu a oryginalne vw dałna tył to muszę jeszcze kupić dystanse i zwrotnice?Czy wystarczy jeśli kupię te głośniki http://www.allegro.pl/item517030287_signat_h16_glosniki_sredniotonowe_16_5cm_70w_rms.html cena chyba b.dobra i je podłącze,będzie grać,czy muszę jeszcze coś dokupić?Radio mam mocne CLARION 468RMP 4x52W.Powino być ok?Oczywiście audiofilem nie jestem,chce miec tylko glosniki przod+tyl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #79 Napisano 9 Stycznia 2009 Witajcie,mam pytanko,jeśli bym kupił SIGNAT H16 na tył lub dał je z przodu a oryginalne vw dałna tył to muszę jeszcze kupić dystanse i zwrotnice? Przecież wszystko masz opisane w tym właśnie temacie na 1 stronie. Zwrotnic nie musisz mieć, ale powinieneś - Twoja wola, Twoje uszy. Z radiem, ani głośnikami nic się nie stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #80 Napisano 19 Stycznia 2009 Mam pytanie: chcialbym wymienic tylne glosniki, nie mam pojecia jakie maja rozmiary czy jakie inne paramentry ktorych trzeba sie trzymac, ale widzialem glosniki Magnat 90W - czy to jest cos warte? nie chodzi mi o super cykanie, ale cos lepszego niz tak kupa, ktora montowali z tylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach