dedi Zgłoś #41 Napisano 20 Stycznia 2013 Logi dynamiczne: Log (0 - 008,010) Log (1 - 010,011,010,011) Log (2 - 003,004) Logi statyczne: Log (0 - 000,000) Log (1 - 003) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 013) Log (5 - 004) Log (6 - 007) Log (7 - 013) Log (8 - 000,000) Log (9 - 001) Log (10 - 003) Może te logi nie są najlepsze ale warunki pogodowe były nie sprzyjające. Nie mogłem dogrzać silnika, choć na blacie pokazywał 90 oC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedi Zgłoś #42 Napisano 21 Stycznia 2013 Witam ponownie.Zadam pytanko ,poraz drugi.Czy nikt, z forumowiczów,nie spotkał się z takim przypadkiem jak mój ????????? Proszę o jakąś podpowiedz. Z góry ,dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #43 Napisano 21 Stycznia 2013 Ustaw kąt wtrysku na około 50-55, różnica powinna być zauważalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #44 Napisano 22 Stycznia 2013 Może te logi nie są najlepsze ale warunki pogodowe były nie sprzyjające. Nie mogłem dogrzać silnika, choć na blacie pokazywał 90 oC Kolego termostat do wymiany, kat początku wtrysku może być, słabo ładuje turbina(max wartość powinna być 2200) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #45 Napisano 22 Stycznia 2013 kat początku wtrysku może być, słabo ładuje turbina Od kiedy wartość 24 jest dobra dla kąta wtrysku w AHU? Chyba patrzyłeś na logi nie w BS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #46 Napisano 23 Stycznia 2013 Od kiedy wartość 24 jest dobra dla kąta wtrysku w AHU?Chyba patrzyłeś na logi nie w BS. Źle spojrzałem, jednak jest za mała wartość kata początku wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #47 Napisano 18 Lutego 2013 Witam Panów z forum problem jak w temacie------- z turbo silnik AHU 90 KM a mianowicie jego słabości .Jak sprawdzałem po przygazowaniu ok 3000 tyś to giętki przaewód turbiny ( ten przy chłodnicy )ledwo co nabrzmiewa -------sztanga turbo zawieszona jak by nie chodzi - ,,,,,,, zawór n75 niby chodzi cyka cały czas ,,,,,,,przy 3000 obr. węzyk podaje jakieś ciśnienie do gruszki ale nic się nie dzieje ani drgnie sztanga... I oto moje pyt. czy da się jakoś sprawdzić czy to wina gruszki od sztangi i czy sztanga ma trochę stawiać opór (jak ruszam kombinerkami to chodzi jak by trzymała ją jakaś silna sprężyna a dodam jeszcze ze vag nie pokazuje żadnych ERROR'ów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #48 Napisano 18 Lutego 2013 Na postoju sztanga się nie będzie poruszać. jak ruszam kombinerkami to chodzi jak by trzymała ją jakaś silna sprężyna Opór stawia sprężyna w gruszce. Zrób logi to będzie widać co mu dolega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopytko1 Zgłoś #49 Napisano 25 Lutego 2013 witam wszystko się wyjaśniło zawór N75 był podłączony jak w ETCE a tam jest zły schemat dorwałem prawidłowy na elektrodzie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil-Driver Zgłoś #50 Napisano 25 Lutego 2013 Ja już miałem trochę zabawy z moim AHU. U mnie padł czujnik ciśnienia doładowania !!! Dużo oleju było poszedł czujnik. N75 wymieniłem 2 razy. Szukajcie w sterowaniu turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszwys Zgłoś #51 Napisano 27 Marca 2013 witam, koledzy podpinam się pod ten temat gdyż też mam problem z moim Passkiem. w czym problem: auto z roku 99/00 silnik 115 km/ automatyczna skrzynia. Po zakupie auta wydawało mi się, że jest zbyt słabe, jednak przesiadłem się z 3 litrowego benzyniaka więc wmówiłem sobie, że tak musi być, jednak teraz po przebyciu trasy stwierdzam, że coś z autem jest nie tak. Auto w mojej ocenie słabo przyśpiesza, a jego prędkość maksymalna nie przekracza 160 km/h - wrzuca 5 bieg i nie chce przekroczyć 3 tys obrotów. Auto sprawdzone na VAG (brak błędów): -doładowanie turbiny ok (regeneracja 5 tys. km temu) wnioskuję więc, że zawór sterujący również jest sprawny. -przepływomierz ok -zaślepiony EGR -WTRYSK: +0.4/+0.4/+0,8/-2,04. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankesnowicjus Zgłoś #52 Napisano 28 Marca 2013 Podepnę się pod temat bo również mam mały problem (mam nadzieje że mały) z przyśpieszeniem, mianowicie - odpalam auto jadę i chcę przyśpieszyć i niestety strasznie wolno się zbiera, w sumie gaz do dechy obroty wysokie a on zero przyśpieszenia. Wystarczy na chwilę wyłączyć silnik i już wszystko działa jak należy. Coraz częściej się to zdarza obecnie powiedzmy tak na 10 jazd z 2 razy. Jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #53 Napisano 28 Marca 2013 w sumie gaz do dechy obroty wysokie a on zero przyśpieszenia.Sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankesnowicjus Zgłoś #54 Napisano 28 Marca 2013 (edytowane) Sprzęgło. i po wyłączeniu auta i załączeniu wszystko wraca do normy - to objaw sprzęgła ?? liczyłem że może jakiś przekaźnik czy coś podobnego To może napisz czym powinno się jeszcze objawiać ta awaria sprzęgła ? Bo ja nie zauważyłem niczego oprócz tego co napisałem powyżej. Ale on nie wyje, nie czuć żeby się ślizgał, miałem kiedyś auto i tam właśnie sprzęgło się ślizgało i wtedy ja dawałem gaz obroty rosły auto wyło a przyśpieszenia zero. tutaj tak nie ma. Edytowane 28 Marca 2013 przez Jankesnowicjus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #55 Napisano 28 Marca 2013 Zrób logi 003, 008, 010 i 011. Żadne sprzęgło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #56 Napisano 28 Marca 2013 Żadne sprzęgło.Czytałeś to co Kol. napisał, a ja zacytowałem ? : w sumie gaz do dechy obroty wysokie a on zero przyśpieszenia Co innego można po tym wywnioskować ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #57 Napisano 29 Marca 2013 Czytałeś to co Kol. napisał, a ja zacytowałem ? : Co innego można po tym wywnioskować ???? To przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM post nr 54 i wtedy możemy rozmawiać. O ile zrozumiesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wascar Zgłoś #58 Napisano 24 Listopada 2017 Witam od niedawna jestem szczęśliwym (a raczej chciałbym być szczęśliwym) posiadaczem passata b5 1.9tdi 90ps z silnikiem Ahu. Mam z nim następujący problem na pierwszych 3 biegach auto jeździ jak powinno dramat zaczyna się na 4 i 5 biegu a dokładnie jak na którymś z tych biegów przekroczy 2600 obrotów traci moc jakby się przeladowywal.. Co najlepsze ze po nocy jak pierwszy raz się go odpali jedzie 160km/h i nie odcina go aż do zgaszenia i ponownego odpalenia.. Wymienione turbo, zawór n75, podstawiana druga przeplywka, wymienione wszystkie przewody od podcisnien i nic ciągle to samo.. Zaobserwowałem również że jeżeli się zatnie i jedzie się nim tak, to tak jak by nie ładował aku ponieważ po zgaszeniu i odrazu odpalaniu ponownym ledwo kręci.. Myślałem na początku że mam padnięty akumulator ale włożyłem nowy i to samo.. Dodam że na komputerze nie wskazuje żadnych błędów.. Błagam pomocy bo mam już chęć go zostawić w pierwszym rowie i podpalic? Cytuj By marcin_pesel, 24 Listopada 2017 temat połączony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikua Zgłoś #59 Napisano 6 Marca 2022 (edytowane) Mam to samo, udało Ci sie ogarnać co było nie tak ? Edytowane 6 Marca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gorzatka23 Zgłoś #60 Napisano 22 Września 2022 Witam Mam nadzieję że, wszystko dobrze opiszę. Chciałabym się dowiedzieć co się dzieję z moim autem. Mam passata combi 1.9 tdi z automatyczną skrzynią biegów. Rano gdy odpalam zawsze czekam aby silnik troche pochodził. A gdy ruszam samochód traci moc tzn. odpuszczam hamulec i on praktycznie nie jedzie.. Ostatnio miałam sytuację że działo się tak jak przejeżdzałam przez 2 profi zwalniające u siebie na osiedlu.. Wtedy samochód nie mam kompletnie siły i usłyszałam takie strzelanie .. I po tym cięzko było mu ruszyć jak zahamowałam. Dzisiaj mialam już taką samą na parkingu jak z niego wyjeżdzałam. Lecz gdy np. przejade trochę po tej sytuacji, zgasze silnik i na nowo odpale samochód do końca dnia nic takiego się nie dzieje.. Wiem że to skrzynia automatyczna chyba 4 biegowa :). Olej w skrzyni biegów wymieniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach