B5 K Zgłoś #2161 Napisano 12 Kwietnia 2017 Mam takie pytanko czy sprężyny eibacha-30 od sedana b5 fl podejdę mi do passata b5 fl kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2162 Napisano 12 Kwietnia 2017 Mam takie pytanko czy sprężyny eibacha-30 od sedana b5 fl podejdę mi do passata b5 fl kombi Tył glebnie niżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2163 Napisano 12 Kwietnia 2017 A nie odwrotnie? Kombi cięższe chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B5 K Zgłoś #2164 Napisano 12 Kwietnia 2017 Założę je do kombi i co zejdzie niżej tył czy przut - - - - - aktualizacja - - - - - Bo na forum nikt nie ma eibacha typowo z kombi wszystko z sedana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2165 Napisano 12 Kwietnia 2017 A nie odwrotnie? Kombi cięższe chyba Nie , tył na springach z sedana siądzie niżej w kombi niż przód . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B5 K Zgłoś #2166 Napisano 12 Kwietnia 2017 A nie wiecie kto ma na Sprzedaż sprezyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #2167 Napisano 12 Kwietnia 2017 Internet chociażby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B5 K Zgłoś #2168 Napisano 12 Kwietnia 2017 Na internecie jest lipa a jak coś jest to koleś nie potrafi określić ile zejdzie w dół - - - - - aktualizacja - - - - - Dlatego pytam na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #2169 Napisano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Ktoś ma jakieś źródło skąd można zakupić nowe sprężyny eibach -30, oprócz allegro oczywiście? Ewentualnie ma ktoś takie na sprzedaż? Swoją drogą mam już taki mętlik w głowie, że chyba kupię blisteina b4 i założę do seryjnych amortyzatorów i już... Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Aleosuza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2170 Napisano 12 Kwietnia 2017 Mapet? - - - - - aktualizacja - - - - - Nie , tył na springach z sedana siądzie niżej w kombi niż przód . popier*oliło mi sie , jest tak jak piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shreeek Zgłoś #2171 Napisano 16 Kwietnia 2017 Hej odnośnie montazu gwintu u siebie wymieniałem mts na Ap z przodu . Nie trzeba rozpinać wahaczy ! I nawet nie ma mordęgi aby wyciągnąć amorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2172 Napisano 5 Maja 2017 Heja. Koledzy nie passat a polo 9n. Zapodałem gwint i sprawa ma się następująco. Siadło to zajebiście tyle że przód twardy jak licho - zjechany na sam dół. Na tyle wywaliłem po pół odboja na stronę. Z przodu odbojów praktycznie zero. Jak auto stoi na kołach to szczelina między sprężynami jest na ok. 1cm. Tatechnix siedzi w aucie. Ogólnie jedzie się fajnie ale jak się trafią wyboje to lepiej nie mieć biegunki bo poślady trzeba zacisnąć. Czy podkręcenie w górę coś da? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #2173 Napisano 5 Maja 2017 Podkręcanie do góry raczej spowoduje że będzie bardziej miękki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2174 Napisano 5 Maja 2017 czy ja wiem:hmm podkręcisz w gore to tłok tylko w innym zakresie będzie pracował.. sprężyna się nie wyciągnie, nadal będzie ściśnięta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2175 Napisano 6 Maja 2017 Mapet? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #2176 Napisano 6 Maja 2017 Ogólnie jedzie się fajnie ale jak się trafią wyboje to lepiej nie mieć biegunki bo poślady trzeba zacisnąć. Czy podkręcenie w górę coś da? Jak skręciłem u siebie w passacie ostatnio przód do końca to efekt był taki sam jak opisujesz , mi to nie przeszkadzało ale widok na maksa schowanych kół mnie bardzo irytował , dlatego musiałem podkręcić o 1cm i wtedy mogłem dać dystans , różnica w jeździe też odczuwalna , mimo iż to tylko 1cm ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2177 Napisano 6 Maja 2017 Podniosę go z 1cm też i zobaczę jak będzie. Tak czy siak muszę pokręcić teraz gwintem bo tył mi siadł jeszcze bardziej po ścięciu odbojów i teraz jest wizualna różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #2178 Napisano 7 Czerwca 2017 Koledzy doczytałem jeszcze w temacie mojej polo że przy obniżeniu tej budy trzeba dać krótsze łączniki. Zamontowanie tych łączników jest konieczne po wymianie zawieszenia na amortyzatory gwintowane, gdzie uchwyt mocowania łącznika na amortyzatorze jest znacznie niżej od seryjnego miejsca. Zastosowanie seryjnego długiego łącznika stabilizatora powoduje oparcie się stabilizatora o wahacze i uniemożliwia obniżenie zawieszenia. Czyli może te łączniki są powodem tak twardego przodu w samochodzie. Seria ma bodajże 27cm długości a te krótkie mają 16cm więc spora różnica w długości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B5 K Zgłoś #2179 Napisano 21 Lipca 2017 Witam koledzy czy ktoś zna oznaczenie tych sprężyn chodzi mi o ile obniżają i czy podejdę mi do Passata b5fl 2004 rok kombij - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B5 K Zgłoś #2180 Napisano 23 Lipca 2017 Mam pytanko jest ktoś na tym forum ???????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach