Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanko czy sprężyny eibacha-30 od sedana b5 fl podejdę mi do passata b5 fl kombi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanko czy sprężyny eibacha-30 od sedana b5 fl podejdę mi do passata b5 fl kombi

 

Tył glebnie niżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie odwrotnie? Kombi cięższe chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założę je do kombi i co zejdzie niżej tył czy przut

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Bo na forum nikt nie ma eibacha typowo z kombi wszystko z sedana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie odwrotnie? Kombi cięższe chyba

 

Nie , tył na springach z sedana siądzie niżej w kombi niż przód .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie kto ma na Sprzedaż sprezyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Internet chociażby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na internecie jest lipa a jak coś jest to koleś nie potrafi określić ile zejdzie w dół

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dlatego pytam na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma jakieś źródło skąd można zakupić nowe sprężyny eibach -30, oprócz allegro oczywiście?

 

Ewentualnie ma ktoś takie na sprzedaż?

 

Swoją drogą mam już taki mętlik w głowie, że chyba kupię blisteina b4 i założę do seryjnych amortyzatorów i już...

Edytowane przez Aleosuza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nie , tył na springach z sedana siądzie niżej w kombi niż przód .

popier*oliło mi sie , jest tak jak piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej odnośnie montazu gwintu u siebie wymieniałem mts na Ap z przodu .

Nie trzeba rozpinać wahaczy !

I nawet nie ma mordęgi aby wyciągnąć amorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heja. Koledzy nie passat a polo 9n. Zapodałem gwint i sprawa ma się następująco. Siadło to zajebiście tyle że przód twardy jak licho - zjechany na sam dół. Na tyle wywaliłem po pół odboja na stronę. Z przodu odbojów praktycznie zero. Jak auto stoi na kołach to szczelina między sprężynami jest na ok. 1cm. Tatechnix siedzi w aucie. Ogólnie jedzie się fajnie ale jak się trafią wyboje to lepiej nie mieć biegunki bo poślady trzeba zacisnąć. Czy podkręcenie w górę coś da?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkręcanie do góry raczej spowoduje że będzie bardziej miękki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem:hmm podkręcisz w gore to tłok tylko w innym zakresie będzie pracował.. sprężyna się nie wyciągnie, nadal będzie ściśnięta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapet? :what

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie jedzie się fajnie ale jak się trafią wyboje to lepiej nie mieć biegunki bo poślady trzeba zacisnąć. Czy podkręcenie w górę coś da?

 

Jak skręciłem u siebie w passacie ostatnio przód do końca to efekt był taki sam jak opisujesz , mi to nie przeszkadzało ale widok na maksa schowanych kół mnie bardzo irytował , dlatego musiałem podkręcić o 1cm i wtedy mogłem dać dystans , różnica w jeździe też odczuwalna , mimo iż to tylko 1cm ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podniosę go z 1cm też i zobaczę jak będzie. Tak czy siak muszę pokręcić teraz gwintem bo tył mi siadł jeszcze bardziej po ścięciu odbojów i teraz jest wizualna różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy doczytałem jeszcze w temacie mojej polo że przy obniżeniu tej budy trzeba dać krótsze łączniki.

 

Zamontowanie tych łączników jest konieczne po wymianie zawieszenia na amortyzatory gwintowane, gdzie uchwyt mocowania łącznika na amortyzatorze jest znacznie niżej od seryjnego miejsca. Zastosowanie seryjnego długiego łącznika stabilizatora powoduje oparcie się stabilizatora o wahacze i uniemożliwia obniżenie zawieszenia.

 

Czyli może te łączniki są powodem tak twardego przodu w samochodzie. Seria ma bodajże 27cm długości a te krótkie mają 16cm więc spora różnica w długości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy czy ktoś zna oznaczenie tych sprężyn chodzi mi o ile obniżają i czy podejdę mi do Passata b5fl 2004 rok kombi20170717_040355.jpgj

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

20170717_040219.jpg

20170717_040350.jpg

20170717_040327.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jest ktoś na tym forum ????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności