Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualnie posiadam spręzyny H&R -40, myślę o gwincie, aktualnie przy feldze 9x18 i oponce 215/40 sa luki w nadkolach i felga jest od zwrotnicy o grubośc włosa;), wrzucając gwint i obniżając niżej auto niż aktualnie zrobi się większy negatyw i automatycznie felga zbliży się bardziej do zwrotnicy? Ostatnio ustawiałem zbieznośc komputerowo i chciałem wyregulować kąty pochylenia kół na przodzie to powiedział że nie darady i tak jak się ułożył na spręzynach to tak musi zostać :/.

WP_20160717_21_38_58_Pro.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pasztetach kątów się nie da ustawić tylko zbierzność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualnie posiadam spręzyny H&R -40, myślę o gwincie, aktualnie przy feldze 9x18 i oponce 215/40 sa luki w nadkolach i felga jest od zwrotnicy o grubośc włosa;), wrzucając gwint i obniżając niżej auto niż aktualnie zrobi się większy negatyw i automatycznie felga zbliży się bardziej do zwrotnicy? Ostatnio ustawiałem zbieznośc komputerowo i chciałem wyregulować kąty pochylenia kół na przodzie to powiedział że nie darady i tak jak się ułożył na spręzynach to tak musi zostać :/.

[ATTACH=CONFIG]152371[/ATTACH]

 

Jak nie trze o zwrotnice to nie bedzie tarlo jak zglebisz. Katy pochylenia jedynie da sie regulować sankami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w pasztetach kątów się nie da ustawić tylko zbierzność

 

No ok, czyli ew. przy wiekszym obniżeniu zwrotnica pochyli się razem z kołem i położenie felgi względem zwrotnicy pozostanie takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowie ktoś jakąś alternatywę amortyzatorów do sprężyn eibach -30 lub -40, zamiast mts?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualnie posiadam spręzyny H&R -40, myślę o gwincie, aktualnie przy feldze 9x18 i oponce 215/40 sa luki w nadkolach i felga jest od zwrotnicy o grubośc włosa;), wrzucając gwint i obniżając niżej auto niż aktualnie zrobi się większy negatyw i automatycznie felga zbliży się bardziej do zwrotnicy? Ostatnio ustawiałem zbieznośc komputerowo i chciałem wyregulować kąty pochylenia kół na przodzie to powiedział że nie darady i tak jak się ułożył na spręzynach to tak musi zostać :/.

[ATTACH=CONFIG]152371[/ATTACH]

 

 

 

Jakie ty tam masz ET że tak blisko masz felgę przy zwrotnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę że et coś koło 55. Jak mierzyłem do przed lifta Artecki z et 65 to musiałem dać dystans coś koło 12mm żeby był taki efekt:

20130725_111304.jpg

20130725_111258.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo mam skrzywioną zwrotnicę i przy 9.5j i et35 ja musiałem szlifować zwrotnice żeby koło weszło. Jutro wymieniam ją na mam nadzieję prostą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie ty tam masz ET że tak blisko masz felgę przy zwrotnicy?

 

ET 52 koła + dystans 5mm i jest ok, w sensie na styk;). A Podpowie ktoś czym może być to spowodowane, ze na prostych kołach i przy lekkim skręcaniu nic nie obciera o zwrotnice, ale jak się skręci koła do oporu plus ew. jakieś wzniesienie na drodze to potrafi obcierać i to tylko lewa strona? Przecież to wszystko jest na stałe i nie powinna się zmieniać odleglość koła do zwrotnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felga też pracuje na zakrętach. Jak się ma naciąg konkretny do tego to coś musi lekko się poddać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę o pomoc bo już zgłupiałem :cisza

Pacjent B5tka FL. Ori zawiecha 1BE, czerwone amory Sachs. Po założeniu eibacha -30 nic się nie zmieniło, może nawet wyżej siedzi jeszcze? Aktualnie na eibach mam 68.5 przód i 69 tył.

Następnie założone H&R -40 i to samo co na eibach. Nic nie siedzi niżej. Pojeździłem, żeby się ułożyło wszystko. Nic. Jakieś sugestie ? Co zrobić bt springami siedział niżej? Może amory mnie trzymią?

PS. Potrzebuje wysokość samej przedniej sprężyny co ma -30 i -40mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, proszę o pomoc bo już zgłupiałem

Pacjent B5tka FL. Ori zawiecha 1BE, czerwone amory Sachs. Po założeniu eibacha -30 nic się nie zmieniło, może nawet wyżej siedzi jeszcze? Aktualnie na eibach mam 68.5 przód i 69 tył.

Następnie założone H&R -40 i to samo co na eibach. Nic nie siedzi niżej. Pojeździłem, żeby się ułożyło wszystko. Nic. Jakieś sugestie ? Co zrobić bt springami siedział niżej? Może amory mnie trzymią?

PS. Potrzebuje wysokość samej przedniej sprężyny co ma -30 i -40mm.

 

Wszystko przez to że nie wziąłeś sprężyn ode mnie :D

A tak poważnie ;) Może masz sprężyny od benzyny ? A sprzedający tylko ściemnili że to do diesla ...

Amory nie mają nic do obniżenia , ważna jest tylko sprężyna .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ET 52 koła + dystans 5mm i jest ok, w sensie na styk. A Podpowie ktoś czym może być to spowodowane, ze na prostych kołach i przy lekkim skręcaniu nic nie obciera o zwrotnice, ale jak się skręci koła do oporu plus ew. jakieś wzniesienie na drodze to potrafi obcierać i to tylko lewa strona? Przecież to wszystko jest na stałe i nie powinna się zmieniać odleglość koła do zwrotnicy.

felga raczej nie pracuje, ale opona na pewno tak, przy tej odległości od zwrotnicy wystarczy że profil opony odegnie się odrobinę i przytrze o zwrotnicę... jedyne wyjście to dystans jak najcieńszy dać i po problemie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedyne wyjście to dystans jak najcieńszy dać i po problemie...
Mam 5mm, więcej nie mogę dac bo będą wystawac za bardzo, a i automatycznie z tyłu musiał bym dołożyc szerszy. Zwrotnice się troszkę zjedzie i z felgi tak samo, bo to ori koła i mają strasznie grube te rany na który opona siedzi.

 

Wytłumaczy mi ktos jak to jest z gwintem do 4 motion. Aktualnie z tyłu mam osobno sprężyny i amortyzatory, a w gwincie do 4wd jest w całości tak jak na przedniej osi, to jest normalne i tak ma być;)? W Passtach fwd zwykłe zawieszenie z tyłu jest oddzielne i chyba tak samo zrobili jesli chodzi o gwint.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka pytanko ma ktoś sprężyny obnizajace o -30

Na sprzedaż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
felga raczej nie pracuje, ale opona na pewno tak, przy tej odległości od zwrotnicy wystarczy że profil opony odegnie się odrobinę i przytrze o zwrotnicę... jedyne wyjście to dystans jak najcieńszy dać i po problemie...

 

Puchaty ja mam 20" i powiem Ci że u mnie lekko przycierała. Inaczej słychać oponę jak trze o zwrotnicę a inaczej jak felga po niej jedzie. U mnie na naciągu nie ba opcji żeby opona tarła a gdy zdjąłem koło to rant felgi widać było że jest przytarty lekko o zwrotnicę. Wiadomo to nie są odchyły rzędu 1cm ale okolice 0.5mm luzu jak było u mnie już pokazało że jest taka możliwość. Wszystko zależy też od marki czy wzoru felgi. Jeśli jest ona bardziej wypełniona np jak twoja gdzie masz kilkanaście ramion to pewnie nie ma takiego efektu bo ma ona podparcie w większej ilości miejsc.

 

Takie jest moje rozumowanie :what i można się śmiało z nim nie zgadzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wytłumaczy mi ktos jak to jest z gwintem do 4 motion. Aktualnie z tyłu mam osobno sprężyny i amortyzatory, a w gwincie do 4wd jest w całości tak jak na przedniej osi, to jest normalne i tak ma być? W Passtach fwd zwykłe zawieszenie z tyłu jest oddzielne i chyba tak samo zrobili jesli chodzi o gwint.

 

w passacie FWD z tyłu jest belka i amortyzator jest osobno ze sprężyną, w AWD (4 motion) nie ma belki tylko są półosie, więc amortyzator jest razem ze sprężyną

 

ee466590ea0bb6ce.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w passacie FWD z tyłu jest belka i amortyzator jest osobno ze sprężyną, w AWD (4 motion) nie ma belki tylko są półosie, więc amortyzator jest razem ze sprężyną

 

Gamoń jestem, ubzdurało mi się coś ze mam osobno ze wzgledu ze w passatach tak widziałem, ale były to fwd, dzis sprawdziłem i mam wszystko razem;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co panowie sądzą o eibach -30 i amorach blistein b6? Myślałem o B6 ale sporo drozej wyjdzie, a w sumie jeździłem u kumpla na takim zestawie i było ok, no i jeździ tak już 3 rok i nic się nie wylało, a jakie jest Wasze zdanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

my tu możemy ci doradzać w nieskończoność jeden powie kup gwint co było by najlepszym rozwiązaniem drugi powie kup cały kit trzeci same sprężyny, a co ty kupisz i co chcesz to zależy od ciebie no pozostaje jeszcze kwestia ile chcesz wydać siana na to

ja osobiście już 6 rok jeżdżę na używanym gwincie kw v1 ale wyższe krawężniki omijam z daleka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności