rafalcabrio Zgłoś #201 Napisano 13 Września 2009 ja jakos jezdze na gwincie ponad rok i nic mi sie nie sypie co jedynie wymienialem to przeglub nic wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lagier Zgłoś #202 Napisano 13 Września 2009 a czy napisałem, że tak nie będzie? czytamy ze zrozumieniem kolego i nie wybrane posty, ale całość! czytanie ze zrozumieniem albo raczej pisanie, czytam całość i do całości się odniosłem. Pominąłem fakt wahaczy bo dla mnie to opinia mega naciągana, wahacze tak samo poleca na twardym sportowym zawiasie jak i na gwincie zależy w jakim są stanie gdy zmieniamy zawieszenie. Spójrz na userów markowych gwintów naszego forum jakoś nagminnie nikt nie płacze, że mu pierwsze wahacze lecą... Za to opinii że przy krótszej sprężynie i standard amorze owszem. Twój post wyraźnie sugeruje że wg Ciebie standard amortyzator i sportowa sprężyna to lepszy wygląd jak i lepszy komfort jazdy niż na amortyzatorze o krótszym skoku i właśnie tej opinii się odniosłem, to tak apropos czytania ze zrozumieniem . chodziło mi o to, ze na krótszych sprężynach polecą szybciej amortyzatory, a na zawieszeniu gwintowanym polecą szybciej wahacze gdzie koszt wymiany wahaczy będzie nieporównywalnie większy od kosztu wymiany amortyzatorów... poza tym komfort jazdy na serii i springach jest nieporównywalnie lepszy od komfortu jazdy na zawieszeniu gwintowanym. mam nadzieję, że zrozumiałeś teraz o co mi chodziło. trzeba było od razu tak pisać, Twój post sugerował bardziej to, że jeżeli ktoś nie chce rezygnować z komfortu niech założy sportową sprężynę i standardowy amor... Co do dalszej części wątku zgadzam się w 100% z kolegami, zestrojenie zawieszenia to prio jeżeli chodzi o wybieranie nierówności. Przerabiałem to w golfie MK3 standard amortyzator + krótsza sprężyna i na chwilę obecną dziękuję za taki setup... pozdrooVWki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #203 Napisano 23 Października 2009 odkopię trochę kiedyś ktoś wrzuciał gdzieś na forum zdjęcia passatów z wyciętą V-ką w kielichach (na wahacze bo się nie mieściły). można by prosić o podrzucienie tych fotek (nie tylko na pneumatyce wahacze mogą walić o budę )? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #204 Napisano 24 Października 2009 ---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:17 ---------- kiedyś ktoś wrzuciał gdzieś na forum zdjęcia passatów z wyciętą V-ką w kielichach (na wahacze bo się nie mieściły) witek-b5 tego szukasz?http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=45537&highlight=airride&page=5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #205 Napisano 28 Listopada 2009 Witam Was... Troche odmroze kotlecika... Mam [pytanie i dylemat... Dzis zakupilem do swojego Passata sprngi Eibacha o ozn. EW 1532001 VA przod oraz tyl EW 8553202 HA. Teraz dopiero zauwazylem ze niby na tyl desygnowane sa springi o oz. EW 8553002 HA Czy to cos zmienia?! Cz nie nadaja sie do mojego Pasia?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszeeek Zgłoś #206 Napisano 28 Listopada 2009 Kupiłeś sprężyny do varianta a nie do sedana. Pewnie tył będzie stał wyżej, ale znawcą nie jestem, więc niech się ktoś obeznany wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #207 Napisano 28 Listopada 2009 http://www.autoteile-owl.de/eibach-gutachten/E8556-140.pdf znalazlem strone i juz sam nie wiem czy sa dobre czy nie?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #208 Napisano 28 Listopada 2009 Ogolnie twoje springi na pewno nie obejmują SYNCRO, a to piszą Niemcy: Przód: min. wszystkie TDI 4-cylindrowe plus dodatkowy nacisk na os do 1090 kg, wszystkie v6 TDI do 1190 kg Tył: dla wersji Variant do 1080 kg Nie chce mi sie czytac calosci legalizacji springow, jednak z tego co widze to sa springi do wiekszosci modeli bez odroznienia czy sedan czy kombi (oczywiscie pod warunkiem tym, iz spelniasz te wymienione w tabeli) i tu wartosc obnizenia jak i zachowania zalezy tylko i wylacznie od ciezaru twojego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #209 Napisano 29 Listopada 2009 temat dawno przerabiany na podstawie audi a4. jesli wsadzisz na tył do SDN springi dedykowane do KOMBI -tył będzie stał wyżej niż powinien, jako że z założenia kombi jest autem do transportu ciezkich rzeczy springi mają wiekszą wyporność, różnica nie będzie wielka ale zawsze te z 2 cm będzie. p.s. nie mówie tu o tym jak piszą katalogi, tylko o tym jak wygląda auto po wsadzeniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #210 Napisano 29 Listopada 2009 Ale na stronie ktora Wam pokazalem jezt napisane jak BYK ze te sprezyny sa dedykowane do LIMUSINE a nie do Variant czyli kombi.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xPiotrusx Zgłoś #211 Napisano 9 Grudnia 2009 witam wszystkich mam takie jedno pytanko otoz posiadam paska z 99 r z silnikiem 19 tdi 115 chodz zarejestrowany na 110 ale mniejsza z tym . Otoz nie mam zielonego pojecia ani pomyslu na zawieszenie do paska - przegladam allegro i chodzie po sklepach nie wiem jaki zawieszenie sprawdzilo by sie u mnie - chce dodac ze chce wlozyc 18 cali na lato - czy seryjne amorki i sprezyny wytrzymaja nic nie bedzie tarlo obijalo sie ? czy trzeba jednak kupic sportowe a wtedy gwinta czy zwykle zawieszenie sportowe ? zastanawiam sie nad sportowym zawiasie MTS Technix co o tym sadzicie prosze o porady - pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #212 Napisano 9 Grudnia 2009 witam wszystkich mam takie jedno pytanko otoz posiadam paska z 99 r z silnikiem 19 tdi 115 chodz zarejestrowany na 110 ale mniejsza z tym .Otoz nie mam zielonego pojecia ani pomyslu na zawieszenie do paska - przegladam allegro i chodzie po sklepach nie wiem jaki zawieszenie sprawdzilo by sie u mnie - chce dodac ze chce wlozyc 18 cali na lato - czy seryjne amorki i sprezyny wytrzymaja nic nie bedzie tarlo obijalo sie ? czy trzeba jednak kupic sportowe a wtedy gwinta czy zwykle zawieszenie sportowe ? zastanawiam sie nad sportowym zawiasie MTS Technix co o tym sadzicie prosze o porady - pomoc jeśli jesteś laikiem i nie jeździłeś na gwincie a chcesz poprawić warunki jezdne auta to kup sportowe amortyzatory i krótsze do nich sprężyny,na początek może być MTS,ale jak masz więcej kasy to możesz kupić amory KONI i do tego springi,zależy od budżetu i jakie chcesz uzyskać obniżenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xPiotrusx Zgłoś #213 Napisano 9 Grudnia 2009 a odpowie mi ktos na pytanko odnosnie seryjnych amorkow na tyl jakiej firmy je wybrac i jakie olejowe ? olejowo gazowe ? czy gazowki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlix Zgłoś #214 Napisano 9 Grudnia 2009 witam wszystkich. mam problem z skrzynia biegow automatycznej w passacie b5 98rok 19 tdi 110 km afn. Mianowicie gdy jest zimny to skrzynia szarpie przy ruszaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #215 Napisano 9 Grudnia 2009 Kolego nie ten dzial, poszukaj na forum odpowiedniego i zamiesc tam pytanie a najlepiej poszukaj postow o tej tematyce bo jest ich sporo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #216 Napisano 10 Grudnia 2009 a odpowie mi ktos na pytanko odnosnie seryjnych amorkow na tyl jakiej firmy je wybrac i jakie olejowe ? olejowo gazowe ? czy gazowki ?? jak seryjne to najlepiej gazowe sachs lub bilstein. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #217 Napisano 8 Stycznia 2010 Witam Mam pytaniem czy lepiej zainwestowac kase i zaoszczedzic pare groszy kupujac zawieszenie gwintowane uzywane firmowe (moze ono byc wytrzaskane, da sie to jakos poznac?) czy moze lepiej kupic nowe np. MTSa? Niestety mam ograniczone fundusze i pozostaje albo tanie nowe albo markowa uzywka. W ogóle oplaca sie kupowac uzywane zawieszenia? czy jak pojade z nim na jakis warsztat jest mi ktos w stanie to sprawdzic "na sucho" czy ono jest dobre ? I ostatnie pytanie, na co sie zwraca uwage przy zakupie uzywanego zawieszenia gwintowanego, prosilbym o jakis pogladowy rysunek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #218 Napisano 8 Stycznia 2010 zależy jak bardzo chcesz obniżać jeśli planujesz max glebe to lepiej używane porządne, jego sprawność mozesz wstępnie ocenić po wciśnięciu trzpienia powinien ciężko wejść i plynnie wyskoczyć do końca. co do mtsa jest ok, ale w momencie gdy chcesz auto obniżyć wiecej niż 6-7cm jest on za mięki przez co na nierównościach polskich dróg, progach zakretach pokonywanych z nadmierną predkością wahacz będzie Ci walił o kielich (sprawdzane ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #219 Napisano 8 Stycznia 2010 no ale 7 cm to juz sporo ogolnei kupowanie uzywki to loteria bedzie dobra lub sie syzbko wyleje i trzeba regenerowac... wg mnei uzywke wartko w tych czsach kupci jest po 1 to naprawde gorna polka po 2 wyglada jakos znosnie ale i tak wyglad moze zmylic bo ktos dopiesci a po tygodniu sie wyleje - sam tak kiedys mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #220 Napisano 9 Stycznia 2010 no ale 7 cm to juz sporo piłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach