Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

ja jakos jezdze na gwincie ponad rok i nic mi sie nie sypie co jedynie wymienialem to przeglub nic wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy napisałem, że tak nie będzie?

 

czytamy ze zrozumieniem kolego i nie wybrane posty, ale całość!

 

czytanie ze zrozumieniem albo raczej pisanie, czytam całość i do całości się odniosłem. Pominąłem fakt wahaczy bo dla mnie to opinia mega naciągana, wahacze tak samo poleca na twardym sportowym zawiasie jak i na gwincie zależy w jakim są stanie gdy zmieniamy zawieszenie. Spójrz na userów markowych gwintów naszego forum jakoś nagminnie nikt nie płacze, że mu pierwsze wahacze lecą... Za to opinii że przy krótszej sprężynie i standard amorze owszem. Twój post wyraźnie sugeruje że wg Ciebie standard amortyzator i sportowa sprężyna to lepszy wygląd jak i lepszy komfort jazdy niż na amortyzatorze o krótszym skoku i właśnie tej opinii się odniosłem, to tak apropos czytania ze zrozumieniem :).

 

chodziło mi o to, ze na krótszych sprężynach polecą szybciej amortyzatory, a na zawieszeniu gwintowanym polecą szybciej wahacze gdzie koszt wymiany wahaczy będzie nieporównywalnie większy od kosztu wymiany amortyzatorów... poza tym komfort jazdy na serii i springach jest nieporównywalnie lepszy od komfortu jazdy na zawieszeniu gwintowanym. mam nadzieję, że zrozumiałeś teraz o co mi chodziło.

 

trzeba było od razu tak pisać, Twój post sugerował bardziej to, że jeżeli ktoś nie chce rezygnować z komfortu niech założy sportową sprężynę i standardowy amor...

 

Co do dalszej części wątku zgadzam się w 100% z kolegami, zestrojenie zawieszenia to prio jeżeli chodzi o wybieranie nierówności. Przerabiałem to w golfie MK3 standard amortyzator + krótsza sprężyna i na chwilę obecną dziękuję za taki setup...

 

pozdrooVWki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkopię trochę :P

kiedyś ktoś wrzuciał gdzieś na forum zdjęcia passatów z wyciętą V-ką w kielichach (na wahacze bo się nie mieściły). można by prosić o podrzucienie tych fotek (nie tylko na pneumatyce wahacze mogą walić o budę :P )?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:17 ----------

 

kiedyś ktoś wrzuciał gdzieś na forum zdjęcia passatów z wyciętą V-ką w kielichach (na wahacze bo się nie mieściły)

 

witek-b5 tego szukasz?:)http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=45537&highlight=airride&page=5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was... Troche odmroze kotlecika...

Mam [pytanie i dylemat...

Dzis zakupilem do swojego Passata sprngi Eibacha o ozn. EW 1532001 VA przod oraz tyl EW 8553202 HA. Teraz dopiero zauwazylem ze niby na tyl desygnowane sa springi o oz. EW 8553002 HA

 

Czy to cos zmienia?! Cz nie nadaja sie do mojego Pasia?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś sprężyny do varianta a nie do sedana. Pewnie tył będzie stał wyżej, ale znawcą nie jestem, więc niech się ktoś obeznany wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie twoje springi na pewno nie obejmują SYNCRO, a to piszą Niemcy:

 

Przód: min. wszystkie TDI 4-cylindrowe plus dodatkowy nacisk na os do 1090 kg, wszystkie v6 TDI do 1190 kg

 

Tył: dla wersji Variant do 1080 kg

 

Nie chce mi sie czytac calosci legalizacji springow, jednak z tego co widze to sa springi do wiekszosci modeli bez odroznienia czy sedan czy kombi (oczywiscie pod warunkiem tym, iz spelniasz te wymienione w tabeli) i tu wartosc obnizenia jak i zachowania zalezy tylko i wylacznie od ciezaru twojego modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat dawno przerabiany na podstawie audi a4. jesli wsadzisz na tył do SDN springi dedykowane do KOMBI -tył będzie stał wyżej niż powinien, jako że z założenia kombi jest autem do transportu ciezkich rzeczy springi mają wiekszą wyporność, różnica nie będzie wielka ale zawsze te z 2 cm będzie.

p.s. nie mówie tu o tym jak piszą katalogi, tylko o tym jak wygląda auto po wsadzeniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale na stronie ktora Wam pokazalem jezt napisane jak BYK ze te sprezyny sa dedykowane do LIMUSINE a nie do Variant czyli kombi....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam takie jedno pytanko otoz posiadam paska z 99 r z silnikiem 19 tdi 115 chodz zarejestrowany na 110 ale mniejsza z tym .

Otoz nie mam zielonego pojecia ani pomyslu na zawieszenie do paska - przegladam allegro i chodzie po sklepach nie wiem jaki zawieszenie sprawdzilo by sie u mnie - chce dodac ze chce wlozyc 18 cali na lato - czy seryjne amorki i sprezyny wytrzymaja nic nie bedzie tarlo obijalo sie ? czy trzeba jednak kupic sportowe a wtedy gwinta czy zwykle zawieszenie sportowe ? zastanawiam sie nad sportowym zawiasie MTS Technix co o tym sadzicie prosze o porady - pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich mam takie jedno pytanko otoz posiadam paska z 99 r z silnikiem 19 tdi 115 chodz zarejestrowany na 110 ale mniejsza z tym .

Otoz nie mam zielonego pojecia ani pomyslu na zawieszenie do paska - przegladam allegro i chodzie po sklepach nie wiem jaki zawieszenie sprawdzilo by sie u mnie - chce dodac ze chce wlozyc 18 cali na lato - czy seryjne amorki i sprezyny wytrzymaja nic nie bedzie tarlo obijalo sie ? czy trzeba jednak kupic sportowe a wtedy gwinta czy zwykle zawieszenie sportowe ? zastanawiam sie nad sportowym zawiasie MTS Technix co o tym sadzicie prosze o porady - pomoc :)

jeśli jesteś laikiem i nie jeździłeś na gwincie a chcesz poprawić warunki jezdne auta to kup sportowe amortyzatory i krótsze do nich sprężyny,na początek może być MTS,ale jak masz więcej kasy to możesz kupić amory KONI i do tego springi,zależy od budżetu i jakie chcesz uzyskać obniżenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a odpowie mi ktos na pytanko odnosnie seryjnych amorkow na tyl jakiej firmy je wybrac i jakie olejowe ? olejowo gazowe ? czy gazowki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich. mam problem z skrzynia biegow automatycznej w passacie b5 98rok 19 tdi 110 km afn. Mianowicie gdy jest zimny to skrzynia szarpie przy ruszaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie ten dzial, poszukaj na forum odpowiedniego i zamiesc tam pytanie a najlepiej poszukaj postow o tej tematyce bo jest ich sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a odpowie mi ktos na pytanko odnosnie seryjnych amorkow na tyl jakiej firmy je wybrac i jakie olejowe ? olejowo gazowe ? czy gazowki ??

jak seryjne to najlepiej gazowe sachs lub bilstein.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytaniem czy lepiej zainwestowac kase i zaoszczedzic pare groszy kupujac zawieszenie gwintowane uzywane firmowe (moze ono byc wytrzaskane, da sie to jakos poznac?) czy moze lepiej kupic nowe np. MTSa?

Niestety mam ograniczone fundusze i pozostaje albo tanie nowe albo markowa uzywka.

W ogóle oplaca sie kupowac uzywane zawieszenia? czy jak pojade z nim na jakis warsztat jest mi ktos w stanie to sprawdzic "na sucho" czy ono jest dobre ?

I ostatnie pytanie, na co sie zwraca uwage przy zakupie uzywanego zawieszenia gwintowanego, prosilbym o jakis pogladowy rysunek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy jak bardzo chcesz obniżać jeśli planujesz max glebe to lepiej używane porządne, jego sprawność mozesz wstępnie ocenić po wciśnięciu trzpienia powinien ciężko wejść i plynnie wyskoczyć do końca. co do mtsa jest ok, ale w momencie gdy chcesz auto obniżyć wiecej niż 6-7cm jest on za mięki przez co na nierównościach polskich dróg, progach zakretach pokonywanych z nadmierną predkością wahacz będzie Ci walił o kielich (sprawdzane :P). ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale 7 cm to juz sporo ;)

 

ogolnei kupowanie uzywki to loteria bedzie dobra lub sie syzbko wyleje i trzeba regenerowac...

 

wg mnei uzywke wartko w tych czsach kupci jest po 1 to naprawde gorna polka po 2 wyglada jakos znosnie

 

ale i tak wyglad moze zmylic bo ktos dopiesci a po tygodniu sie wyleje - sam tak kiedys mialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ale 7 cm to juz sporo

piłeś? :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności