Lord1k Zgłoś #181 Napisano 19 Sierpnia 2009 W wd40 to my te gumy utopilismy:) i nic bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #182 Napisano 25 Sierpnia 2009 Koledzy, zwracam się szczególnie do posiadaczy gwintu FK, czy u Was sprężyny na tyle tak mocno się dobiły? Talerzyki skręcone mam prawie na samym dole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #183 Napisano 25 Sierpnia 2009 Co prawda nie w Passacie, ale miałem gwint FK w Clio II i dokładnie tak samo wyglądały tylne springi. Zwoje dosłownie leżały na sobie, jedynie jeden odstawał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #184 Napisano 25 Sierpnia 2009 Czyli widocznie tak ma być. Sprężyny napewno dostosowane są do takich warunków, ale poprostu chciałem się upewnić po amatorsko-garażowym założeniu. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #185 Napisano 25 Sierpnia 2009 to normalne.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrimaAprilis Zgłoś #186 Napisano 29 Sierpnia 2009 Jak by to wyglądało jakbym je wsadził do siebie? do sedana 1.9 tdi a nie kombi? czy przód siądzie mi bardziej niż tył? jak to jest? na co patrzeć? Ja również podłączam się pod pytanko, ponieważ także myślę oz zmianie sprężynek w celu delikatnego spuszczenia mojego pasia. A tu widzę firmowe sprężynki w dobrej cenie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #187 Napisano 29 Sierpnia 2009 dokaldnie jak piszesz przod opadnie nizej tyl mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #188 Napisano 29 Sierpnia 2009 witam Mam takie pytanie odnośnie eibachów na tej aukcji http://allegro.pl/item717209501_sprezyny_eibach_vw_passat_b5_kombi.html Jak by to wyglądało jakbym je wsadził do siebie? do sedana 1.9 tdi a nie kombi? czy przód siądzie mi bardziej niż tył? jak to jest? na co patrzeć? będzie lipa,bo do sedana tylne sprężyny są dużo krótsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #189 Napisano 29 Sierpnia 2009 dokaldnie jak piszesz przod opadnie nizej tyl mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #190 Napisano 29 Sierpnia 2009 Mały OT: Mam B6 i Eibachy -30mm i prawa strona jest wyżej od lewej z tyłu o 1cm, a z przodu ok. 0,5 cm (mierzyłem odstępy od opony do krawędzi nadkola). Przejechałem jakieś 10kkm na tym zestawie, czy to się wyrówna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #191 Napisano 30 Sierpnia 2009 B6 miały takie same oznaczenia do Passata B5 jak do Superba, więc sprężyny chyba też powinny być te same: pierwsze to na przód, a następne tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lord1k Zgłoś #192 Napisano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) ja456 to cody sprezyn Eibach Eibach Pro Kit Lowering Springs VW Passat Mk 6 Passat (3C) Saloon/Estate 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI DSG Year: 03.05- Eibach Code:E10-85-016-02-22 VW Passat Mk 6 Passat (3C) Saloon/Estate 1.6, 1.6 FSI, 2.0 FSI Year: 03.05- Eibach Code:E10-85-016-01-22 VW Passat Mk 6 Passat (3C) Estate 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI DSG Year: 09.05- Eibach Code:E10-85-016-04-22 VW Passat Mk 6 Passat (3C) Estate 1.6, 1.6 FSI, 2.0 FSI Year: 09.05- Eibach Code:E10-85-016-03-22 Nie wiem tylko czy ten code bedzie tylko na pudelku czy na sprezynach tez. Ps.Sprezyny musza byc zamontowane tak zeby napisy na nich nie byly do gory nogami "Podobno" bo np. u mnie w fk gwintach na tyle sa ale inaczej sie ich zalozyc nie da. Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez Lord1k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrianek13 Zgłoś #193 Napisano 6 Września 2009 witam ja osobiscie założyłem w swoim pasku zawieszenie gwintowane i felgi s-line 18cali 225/40 ijestem z tego zestawu bardzo zadowolony lato - nisko zima - wysoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalcabrio Zgłoś #194 Napisano 12 Września 2009 niewiem co to za sens zakladac same sprezyny zaoszczedzicie moze 1000zl lub mniej a pozniej wasza oszczednosc wyjdzie w postaci wylanych amortyzatorow i co wtedy?? wymieniac bedziecie na orginalne?? i znowu sie wyleja a wiec jaki sens?? a w tych grechoczacych gumach to nie gumy tylko amortyzator jeden albo dwa przednie mialem to samo jak kupilem supersporta uzywanego i jak debil wymienilem wszystkie wachacze bo myslalem ze to to a to amor tez mam gwinta z k&w i jestem bardzoo zadowolony ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #195 Napisano 13 Września 2009 niewiem co to za sens zakladac same sprezyny zaoszczedzicie moze 1000zl lub mniej a pozniej wasza oszczednosc wyjdzie w postaci wylanych amortyzatorow i co wtedy?? i wtedy wymieniasz amory... w przypadku jak masz gwinta to pierwszą rzeczą jaka Ci się wysra w zawieszeniu z pewnością będą wachacze, więc przelicz sobie koszty (przecież do gwinta nie wstawisz wachaczów kiepskiej jakości, bo zaraz będziesz miał powtórkę) i zastanów się jaki sens ma Twój post. jedni cenią sobie komfort jazdy i wolą wsadzić same sprężyny, inni wolą jeździć taczką na gwincie -krótka piłka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lagier Zgłoś #196 Napisano 13 Września 2009 i wtedy wymieniasz amory...w przypadku jak masz gwinta to pierwszą rzeczą jaka Ci się wysra w zawieszeniu z pewnością będą wachacze, więc przelicz sobie koszty (przecież do gwinta nie wstawisz wachaczów kiepskiej jakości, bo zaraz będziesz miał powtórkę) i zastanów się jaki sens ma Twój post. jedni cenią sobie komfort jazdy i wolą wsadzić same sprężyny, inni wolą jeździć taczką na gwincie -krótka piłka... witek-b5 z całym szacunkiem, ale to co napisałeś trochę kupy się nie trzyma. Przecież bezpośrednio za komfort jazdy odpowiadają sprężyny. I to do nich dobiera się amortyzatory. To jest zupełnie inna charakterystyka pracy. Polukaj sobie opinie ludzi którzy mieli takie połączenie w Passacie... Nie znalazłem pochlebnej opinii na temat standard amorów + krótszych sprężyn (<30 mm). Standardowe amortyzatory na krótszych springach bankowo polecą szybciej i nie ma tutaj nad czym dyskutować. Zasada jest jedna jeżeli krótsza sprężyna to również amor o niższym skoku, a różnica w komforcie na krótszych springach pomiędzy standard amorem a krótszym będzie nie wielka jeżeli w ogóle będzie, natomiast w prowadzeniu samochodu ogromna... pozdrooVWki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #197 Napisano 13 Września 2009 nie zrozumiałeś o co mi chodzi... Standardowe amortyzatory na krótszych springach bankowo polecą szybciej i nie ma tutaj nad czym dyskutować a czy napisałem, że tak nie będzie? czytamy ze zrozumieniem kolego i nie wybrane posty, ale całość! chodziło mi o to, ze na krótszych sprężynach polecą szybciej amortyzatory, a na zawieszeniu gwintowanym polecą szybciej wachacze gdzie koszt wymiany wachaczy będzie nieporównywalnie większy od kosztu wymiany amortyzatorów... poza tym komfort jazdy na serii i springach jest nieporównywalnie lepszy od komfortu jazdy na zawieszeniu gwintowanym. mam nadzieję, że zrozumiałeś teraz o co mi chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #198 Napisano 13 Września 2009 Według mnie seryjny amor i sprt spreżyna to pomyka. Dobry markowy gwint i nic wicej. Witek-b5 chyba jezdziłes na ''betonowych'' gwintach, ja swego czasu jezdziłem na KW i seryjnej feldze (wersja zimowa) i było rewelacyjnie-zero trzasków, skrzypienia, dziury i nierównosci pieknie tłumione-tego sport spreżyna i seryjny amor nie przebije. Wiec albo jezdziłes na wysłużonym już gwincie albo moje odczucia są nie teges:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #199 Napisano 13 Września 2009 poza tym komfort jazdy na serii i springach jest nieporównywalnie lepszy od komfortu jazdy na zawieszeniu gwintowanym. o to chodzi ze nie do konca czesto sama sprezyna na seryjnym amorze bardziej łupie niz gwint o czym niejednokrotnie sie przekonalem i klienci... ktorzy kupuja same sprezyny a pozniej dzownia o amorki sport ogolnie gwint mimo twardosci lepiej jest zsynchronizowany i lepiej wybiera dziury niz niejedna sprezyna sport na seryjnym amorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #200 Napisano 13 Września 2009 ogolnie gwint mimo twardosci lepiej jest zsynchronizowany i lepiej wybiera dziury niz niejedna sprezyna sport na seryjnym amorze dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach