Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

W wd40 to my te gumy utopilismy:) i nic bez zmian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, zwracam się szczególnie do posiadaczy gwintu FK, czy u Was sprężyny na tyle tak mocno się dobiły? Talerzyki skręcone mam prawie na samym dole.

FK.JPG

FK (1).JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w Passacie, ale miałem gwint FK w Clio II i dokładnie tak samo wyglądały tylne springi. Zwoje dosłownie leżały na sobie, jedynie jeden odstawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli widocznie tak ma być. Sprężyny napewno dostosowane są do takich warunków, ale poprostu chciałem się upewnić po amatorsko-garażowym założeniu. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to normalne....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak by to wyglądało jakbym je wsadził do siebie? do sedana 1.9 tdi a nie kombi? czy przód siądzie mi bardziej niż tył? jak to jest? na co patrzeć?

 

Ja również podłączam się pod pytanko, ponieważ także myślę oz zmianie sprężynek w celu delikatnego spuszczenia mojego pasia. A tu widzę firmowe sprężynki w dobrej cenie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokaldnie jak piszesz

przod opadnie nizej tyl mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

Mam takie pytanie odnośnie eibachów na tej aukcji http://allegro.pl/item717209501_sprezyny_eibach_vw_passat_b5_kombi.html

 

Jak by to wyglądało jakbym je wsadził do siebie? do sedana 1.9 tdi a nie kombi? czy przód siądzie mi bardziej niż tył? jak to jest? na co patrzeć?

będzie lipa,bo do sedana tylne sprężyny są dużo krótsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokaldnie jak piszesz

przod opadnie nizej tyl mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały OT: Mam B6 i Eibachy -30mm i prawa strona jest wyżej od lewej z tyłu o 1cm, a z przodu ok. 0,5 cm (mierzyłem odstępy od opony do krawędzi nadkola). Przejechałem jakieś 10kkm na tym zestawie, czy to się wyrówna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6 miały takie same oznaczenia do Passata B5 jak do Superba, więc sprężyny chyba też powinny być te same:

 

pierwsze to na przód, a następne tył

przod.jpg

tyl.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja456 to cody sprezyn Eibach

Eibach Pro Kit Lowering Springs

 

 

VW Passat Mk 6

Passat (3C) Saloon/Estate 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI DSG

 

Year: 03.05-

Eibach Code:E10-85-016-02-22

 

VW Passat Mk 6

Passat (3C) Saloon/Estate 1.6, 1.6 FSI, 2.0 FSI

 

Year: 03.05-

Eibach Code:E10-85-016-01-22

 

VW Passat Mk 6

Passat (3C) Estate 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI DSG

 

Year: 09.05-

Eibach Code:E10-85-016-04-22

 

 

VW Passat Mk 6

Passat (3C) Estate 1.6, 1.6 FSI, 2.0 FSI

 

Year: 09.05-

Eibach Code:E10-85-016-03-22

 

 

Nie wiem tylko czy ten code bedzie tylko na pudelku czy na sprezynach tez.

 

Ps.Sprezyny musza byc zamontowane tak zeby napisy na nich nie byly do gory nogami "Podobno" bo np. u mnie w fk gwintach na tyle sa ale inaczej sie ich zalozyc nie da.

Edytowane przez Lord1k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja osobiscie założyłem w swoim pasku zawieszenie gwintowane i felgi s-line 18cali 225/40 ijestem z tego zestawu bardzo zadowolony

lato - nisko

zima - wysoko

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niewiem co to za sens zakladac same sprezyny zaoszczedzicie moze 1000zl lub mniej a pozniej wasza oszczednosc wyjdzie w postaci wylanych amortyzatorow i co wtedy??

wymieniac bedziecie na orginalne?? i znowu sie wyleja a wiec jaki sens??

a w tych grechoczacych gumach to nie gumy tylko amortyzator jeden albo dwa przednie mialem to samo jak kupilem supersporta uzywanego i jak debil wymienilem wszystkie wachacze bo myslalem ze to to a to amor

tez mam gwinta z k&w i jestem bardzoo zadowolony ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niewiem co to za sens zakladac same sprezyny zaoszczedzicie moze 1000zl lub mniej a pozniej wasza oszczednosc wyjdzie w postaci wylanych amortyzatorow i co wtedy??

i wtedy wymieniasz amory...

w przypadku jak masz gwinta to pierwszą rzeczą jaka Ci się wysra w zawieszeniu z pewnością będą wachacze, więc przelicz sobie koszty (przecież do gwinta nie wstawisz wachaczów kiepskiej jakości, bo zaraz będziesz miał powtórkę) i zastanów się jaki sens ma Twój post. ;)

 

jedni cenią sobie komfort jazdy i wolą wsadzić same sprężyny, inni wolą jeździć taczką na gwincie -krótka piłka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i wtedy wymieniasz amory...

w przypadku jak masz gwinta to pierwszą rzeczą jaka Ci się wysra w zawieszeniu z pewnością będą wachacze, więc przelicz sobie koszty (przecież do gwinta nie wstawisz wachaczów kiepskiej jakości, bo zaraz będziesz miał powtórkę) i zastanów się jaki sens ma Twój post.

 

jedni cenią sobie komfort jazdy i wolą wsadzić same sprężyny, inni wolą jeździć taczką na gwincie -krótka piłka...

 

witek-b5 z całym szacunkiem, ale to co napisałeś trochę kupy się nie trzyma. Przecież bezpośrednio za komfort jazdy odpowiadają sprężyny. I to do nich dobiera się amortyzatory. To jest zupełnie inna charakterystyka pracy. Polukaj sobie opinie ludzi którzy mieli takie połączenie w Passacie... Nie znalazłem pochlebnej opinii na temat standard amorów + krótszych sprężyn (<30 mm). Standardowe amortyzatory na krótszych springach bankowo polecą szybciej i nie ma tutaj nad czym dyskutować. Zasada jest jedna jeżeli krótsza sprężyna to również amor o niższym skoku, a różnica w komforcie na krótszych springach pomiędzy standard amorem a krótszym będzie nie wielka jeżeli w ogóle będzie, natomiast w prowadzeniu samochodu ogromna...

 

pozdrooVWki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zrozumiałeś o co mi chodzi...

 

Standardowe amortyzatory na krótszych springach bankowo polecą szybciej i nie ma tutaj nad czym dyskutować

a czy napisałem, że tak nie będzie?

 

czytamy ze zrozumieniem kolego i nie wybrane posty, ale całość! :]

 

chodziło mi o to, ze na krótszych sprężynach polecą szybciej amortyzatory, a na zawieszeniu gwintowanym polecą szybciej wachacze gdzie koszt wymiany wachaczy będzie nieporównywalnie większy od kosztu wymiany amortyzatorów... poza tym komfort jazdy na serii i springach jest nieporównywalnie lepszy od komfortu jazdy na zawieszeniu gwintowanym. mam nadzieję, że zrozumiałeś teraz o co mi chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie seryjny amor i sprt spreżyna to pomyka. Dobry markowy gwint i nic wicej.

Witek-b5 chyba jezdziłes na ''betonowych'' gwintach, ja swego czasu jezdziłem na KW i seryjnej feldze (wersja zimowa) i było rewelacyjnie-zero trzasków, skrzypienia, dziury i nierównosci pieknie tłumione-tego sport spreżyna i seryjny amor nie przebije. Wiec albo jezdziłes na wysłużonym już gwincie albo moje odczucia są nie teges:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poza tym komfort jazdy na serii i springach jest nieporównywalnie lepszy od komfortu jazdy na zawieszeniu gwintowanym.

 

o to chodzi ze nie do konca

czesto sama sprezyna na seryjnym amorze bardziej łupie niz gwint o czym niejednokrotnie sie przekonalem i klienci... ktorzy kupuja same sprezyny a pozniej dzownia o amorki sport ;)

 

ogolnie gwint mimo twardosci lepiej jest zsynchronizowany i lepiej wybiera dziury niz niejedna sprezyna sport na seryjnym amorze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ogolnie gwint mimo twardosci lepiej jest zsynchronizowany i lepiej wybiera dziury niz niejedna sprezyna sport na seryjnym amorze

 

dokładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności