Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Amory od gwintu będą się bardzo szybko zużywać, więc ja bym nie polecał tak robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurka po wymianie koncowek drazkow kierowniczych na swag'owe bujanie ustalo..na trzepaczkach amorki i wahacze ok..tylko koncowka byla dobita (oryginal) jeszcze i 2 tez juz nie swieza..po wymianie i zbierznosci chodzi super:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kto ma u siebie jakiś twardy gwint nie chodzi mi o taki z regulacja twardości tylko taki bez regulacji ale żeby był twardy .. co polecacie ..??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja posiadam H&r jest zajebisty na przod na sprzedaz a jak cos mega twardego to tylko z reg twardosci albo daj do zrobienia betonu

 

---------- Dodano o 21:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:04 ----------

 

nie wiem czy wsadzis sprezyne tam czy amorek nie ebdzie za krotki do tej sprezyny by nie dobijal o gore amorka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam kit weiteca z przodu teraz i bilsteiny b6 i jest twardo, ale znosnie i dobrze wybiera nierówności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super sport :) mam i na 15 tce jest tak jak było na 19 :D czyli beton, ojciec ma kw v1 i jak jade jego to czuje sie jakbym lecial seria

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia z jazd na gwintach to :

super sport - bolą plecy, twardy ale fajny

cupline i te z allegro po 800zł - straszne ping pongi, zle mi się jeździło

kw v1 - najwygodniejszy gwint jakim jeździłem, wystające koło potrafi przytrzeć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wystające koło potrafi przytrzeć .

 

no i to mi dzieje sie na tyle...

Dzięki wszystkim za odpowiedz. Wybór padnie chyba na super sport . :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tyle w b5 to każdy gwint będzie przycierał :) nie da rady żeby to zawieszenie na tyle było sztywne :) taka jest jego konstrukcja, jedynie co to kupić twarde odboje i dać amor na sztywno żeby nie pracował za bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

supersporta sobie daruj raczej jesli mowisz o nowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
supersporta sobie daruj raczej jesli mowisz o nowym

 

myślałem o używce bo nowe ok 2 tys

 

nie da rady żeby to zawieszenie na tyle było sztywne taka jest jego konstrukcja, jedynie co to kupić twarde odboje

 

tak miałem teraz zrobione na tyle i przodzie bo FK jest troszkę za miekkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucasz odboje i problem z głowy. Tak jak mówią, na tyle wszystko będzie podobne, więc nie ma co szaleć. Ja dałem klipsy na tłoczysko od Mapeta za 20 zł i sezon wytrzymały. Fakt - trochę się "zbiły", a zastanawiałem się czemu zaczęło trzeć... Ale co sezon można wymieniać i problem z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym jescze tylko uzyskać Wasze opinie na temat gwintu który zakupiłem,czyli FK G36...Jeździ się na nim całkiem OK,nie za miękki i nie beton-Tak po środku.A co Wy na to?

 

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"na tyle w b5 to każdy gwint będzie przycierał nie da rady żeby to zawieszenie na tyle było sztywne taka jest jego konstrukcja, jedynie co to kupić twarde odboje i dać amor na sztywno żeby nie pracował za bardzo"

 

he?

ciekawe - opowiadaj wiecej o tym jak möj gwint mi z tylu przyciera?

chyba cos przegapilem od 2 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oskar, widocznie masz albo za małą glebę, albo schowane koła w błotniki. Nie wiem czy zrozumiałeś, o co nam chodzi...

Chodzi o przycieranie kół o błotnik :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, tu chodzi jak koło wystaje i wszystko jest na styk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym jescze tylko uzyskać Wasze opinie na temat gwintu który zakupiłem,czyli FK G36...Jeździ się na nim całkiem OK,nie za miękki i nie beton-Tak po środku.A co Wy na to?

 

Pzdr.

 

ja mam taki gwint u siebie od zeszłego roku jak dla mnie trochę za miękki ale wytrzymały . dodam ze jeździł tez w zimę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ci wielkie ;)

Jak byś miał okazję podesłania fotek samego gwintu (jak masz ustawiony) to będę bardzo wdzięczny...

 

:padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak byś miał okazję podesłania fotek samego gwintu (jak masz ustawiony) to będę bardzo wdzięczny...

FOtki nie zorobie bo mam juz podkręconego na zimę :) Ale jak dobrze pamiętam to miałem ok 6 - 6.5 cm od dołu gwintu do śruby kontrującej

Edytowane przez piotr0488

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Senkju :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności