Naxus Zgłoś #1221 Napisano 28 Października 2012 Amory od gwintu będą się bardzo szybko zużywać, więc ja bym nie polecał tak robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1222 Napisano 4 Listopada 2012 kurka po wymianie koncowek drazkow kierowniczych na swag'owe bujanie ustalo..na trzepaczkach amorki i wahacze ok..tylko koncowka byla dobita (oryginal) jeszcze i 2 tez juz nie swieza..po wymianie i zbierznosci chodzi super:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1223 Napisano 4 Listopada 2012 Panowie kto ma u siebie jakiś twardy gwint nie chodzi mi o taki z regulacja twardości tylko taki bez regulacji ale żeby był twardy .. co polecacie ..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skoczek Zgłoś #1224 Napisano 4 Listopada 2012 ja posiadam H&r jest zajebisty na przod na sprzedaz a jak cos mega twardego to tylko z reg twardosci albo daj do zrobienia betonu ---------- Dodano o 21:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:04 ---------- nie wiem czy wsadzis sprezyne tam czy amorek nie ebdzie za krotki do tej sprezyny by nie dobijal o gore amorka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #1225 Napisano 4 Listopada 2012 ja mam kit weiteca z przodu teraz i bilsteiny b6 i jest twardo, ale znosnie i dobrze wybiera nierówności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1226 Napisano 4 Listopada 2012 Super sport mam i na 15 tce jest tak jak było na 19 czyli beton, ojciec ma kw v1 i jak jade jego to czuje sie jakbym lecial seria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #1227 Napisano 5 Listopada 2012 Moje odczucia z jazd na gwintach to : super sport - bolą plecy, twardy ale fajny cupline i te z allegro po 800zł - straszne ping pongi, zle mi się jeździło kw v1 - najwygodniejszy gwint jakim jeździłem, wystające koło potrafi przytrzeć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1228 Napisano 6 Listopada 2012 wystające koło potrafi przytrzeć . no i to mi dzieje sie na tyle... Dzięki wszystkim za odpowiedz. Wybór padnie chyba na super sport . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1229 Napisano 6 Listopada 2012 na tyle w b5 to każdy gwint będzie przycierał nie da rady żeby to zawieszenie na tyle było sztywne taka jest jego konstrukcja, jedynie co to kupić twarde odboje i dać amor na sztywno żeby nie pracował za bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #1230 Napisano 6 Listopada 2012 supersporta sobie daruj raczej jesli mowisz o nowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1231 Napisano 6 Listopada 2012 supersporta sobie daruj raczej jesli mowisz o nowym myślałem o używce bo nowe ok 2 tys nie da rady żeby to zawieszenie na tyle było sztywne taka jest jego konstrukcja, jedynie co to kupić twarde odboje tak miałem teraz zrobione na tyle i przodzie bo FK jest troszkę za miekkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1232 Napisano 7 Listopada 2012 Wrzucasz odboje i problem z głowy. Tak jak mówią, na tyle wszystko będzie podobne, więc nie ma co szaleć. Ja dałem klipsy na tłoczysko od Mapeta za 20 zł i sezon wytrzymały. Fakt - trochę się "zbiły", a zastanawiałem się czemu zaczęło trzeć... Ale co sezon można wymieniać i problem z głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1233 Napisano 8 Listopada 2012 Chciałbym jescze tylko uzyskać Wasze opinie na temat gwintu który zakupiłem,czyli FK G36...Jeździ się na nim całkiem OK,nie za miękki i nie beton-Tak po środku.A co Wy na to? Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar1979 Zgłoś #1234 Napisano 8 Listopada 2012 "na tyle w b5 to każdy gwint będzie przycierał nie da rady żeby to zawieszenie na tyle było sztywne taka jest jego konstrukcja, jedynie co to kupić twarde odboje i dać amor na sztywno żeby nie pracował za bardzo" he? ciekawe - opowiadaj wiecej o tym jak möj gwint mi z tylu przyciera? chyba cos przegapilem od 2 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1235 Napisano 8 Listopada 2012 Oskar, widocznie masz albo za małą glebę, albo schowane koła w błotniki. Nie wiem czy zrozumiałeś, o co nam chodzi... Chodzi o przycieranie kół o błotnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1236 Napisano 8 Listopada 2012 Dokładnie, tu chodzi jak koło wystaje i wszystko jest na styk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1237 Napisano 8 Listopada 2012 Chciałbym jescze tylko uzyskać Wasze opinie na temat gwintu który zakupiłem,czyli FK G36...Jeździ się na nim całkiem OK,nie za miękki i nie beton-Tak po środku.A co Wy na to? Pzdr. ja mam taki gwint u siebie od zeszłego roku jak dla mnie trochę za miękki ale wytrzymały . dodam ze jeździł tez w zimę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1238 Napisano 8 Listopada 2012 Dzięki Ci wielkie Jak byś miał okazję podesłania fotek samego gwintu (jak masz ustawiony) to będę bardzo wdzięczny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #1239 Napisano 9 Listopada 2012 (edytowane) Jak byś miał okazję podesłania fotek samego gwintu (jak masz ustawiony) to będę bardzo wdzięczny... FOtki nie zorobie bo mam juz podkręconego na zimę Ale jak dobrze pamiętam to miałem ok 6 - 6.5 cm od dołu gwintu do śruby kontrującej Edytowane 9 Listopada 2012 przez piotr0488 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1240 Napisano 10 Listopada 2012 Senkju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach