motylek8522 Zgłoś #1201 Napisano 12 Października 2012 kolego kup sobie sprężyny progresywne na przód i amory od gwintu, a na tył sprężyny od gwintu z nakrętkami od regulacji i będzie ok. jak nie wiesz jakie to są progresywne to poczytaj na necie. ja mam i zadowolony jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1202 Napisano 12 Października 2012 Powiem tak...Mam zwykłego niższego MTS'a-na zime jest :ok ale na lato zdecydowanie za wysoko...Do gwintu ciężko mnie było przekonać,ale w końcu zakupiłem-jeździ mi się na nim wygodniej niż na tym drugim zestawie..Z tym że cały czas mam za wysoko Chyba taka zaleta gwintu-cały czas chce się mieć niżej... Z Passka korzystam jako samochód rodzinny a i tak spokojnie mogę śmigać z rodzinką więc jest :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1203 Napisano 12 Października 2012 Chyba taka zaleta gwintu-cały czas chce się mieć niżej... Dokładnie, a potem brakuje regulacji, nie ma jak zejść... ale przychodzi czas na podjęcie męskiej decyzji i użycie kątówki przynajmniej w moim przypadku tak własnie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1204 Napisano 12 Października 2012 A ja qwa musiałem kręcić w górę ostatnio Do firmy mi drogę robią nową-porażka...Zrobię foto i wrzucę jutro dla przykładu j ak nie należy robić dróg :lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1205 Napisano 12 Października 2012 http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html a to za malo obniza?czy co?kumam ze gwint fajnie bo regulacja jest ale ja mam chyba -30 na ori zawieszcze czerwonej i mogloby tak zostac tylko zeby sztywniejszy byl na zakretach jak kiedys..ten mts z aukcji daje -40 przod i tyl..gwint ile max idzie w dol?nie wybija wahaczy na gwincie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1206 Napisano 12 Października 2012 Jak zerkniesz na moje wcześniejsze foty to zobaczysz jak "wysoko" jest ten MTS Wysoko to mi sie terza może wydaje po założeniu gwintu,ele ten zestaw jest naprawdę dobry na zimę Zainwestuj i wrzucaj gwint-jest sporo regulacji jeszcze a i dużo twarszy jest....Tak średnoi jeszcze mam jakieś parę centymetrów w dół w koło jest równo z nadkolem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1207 Napisano 14 Października 2012 jeszcze jedno...czy jak zalozylbym same sprezyny sportowe to przestanie nim tak dziwnie bujac czy raczej to taka natura tego zawieszenia i tylko gwint usztywni go porzadnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1208 Napisano 14 Października 2012 Musiałbyś zmienić komplet-springi i amory na krótsze i twardsze.Bo jak zmienisz same sprężyny to będzie ping pong Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1209 Napisano 16 Października 2012 prosze o jakies zdjecia passata na -40/-40 albo na gwincie wiecej niz te -40..zastanawiam sie ile oryginalnie to sportowe zawieszenie czerwone jest niższe od seryjnego w B5FL???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
presstarter Zgłoś #1210 Napisano 22 Października 2012 (edytowane) Ja kolego mam sprężyny -35/35 - zobacz w podpisie. Koledzy pytanie małe: tył paska stoi nie równo to znaczy prawa strona o ok centymetr niżej od lewej... Czy to może być wina skończonych amortyzatorów? Dodam że na dołkach coś tam czasem huknie z tyłu. Może ktoś miał taki objaw bardziej wyrobionego amorka z jednej strony. Dodam, że na dwóch kompletach sprężyn tył stał nie równo więc to chyba nie wina sprężynek... Pozdrawiam Edytowane 22 Października 2012 przez presstarter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #1211 Napisano 22 Października 2012 Jak na mój gust może być pęknięta sprężyna skoro stuka-amor bym wykluczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #1212 Napisano 22 Października 2012 Ja bym obstawiał amor, u siebie miałem walnięty z jednej strony i ta strona siedziała niżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1213 Napisano 22 Października 2012 kolego sprawdź jeszcze stan tulei tylnej belki, może podczas zakładania sprężyn obniżąjących nie były one popuszczane co spowodowało oberwanie się gumy od tulei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
presstarter Zgłoś #1214 Napisano 22 Października 2012 Tuleje już mam zakupione i czekają aż się zlituje ale raczej kupiłem ze względu na słowa mechanika że można by powoli sie zabierać (małe pęknięcia) i z powodu "rypienia" czasem nawet przy wsiadaniu do tyłu a przy podnoszeniu auta to całkiem porażka... Tyłem raczej jeszcze specjalnie nie nosi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #1215 Napisano 22 Października 2012 mam takie pytanko, mam zawieche mts do regulacji sa tam dwie sroby jedna dociskajaca druga ta z gory trzeba poluzowac ale nie w tym rzecz, w ktora strone krecic ta dolna zeby podnieść auto do gory, tak dawno tego nie robiłem ze zapomniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1216 Napisano 22 Października 2012 Mariusz, jak chcesz podnieść auto to regulacja musi pójść do góry względem ziemi. Czyli wszystko "podkręcasz do góry". Najpierw poluźnij kontrę (ta dolna nakrętka), łatwiej będzie Ci kręcić tą górną. Potem górą podkręcasz do góry ile chce, do niej dokręcasz dolną kontrę i masz auto podniesione. Daaaawno musiałeś gwintem nie kręcić żeby nie było tak, że się zapiekł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #1217 Napisano 22 Października 2012 młotek majzel i da rade do tego wd40 i 2 browce na jedna strone i bedzie git hahaha kontra nie byla czasem na gorze hmm nie pamiętam ale dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1218 Napisano 22 Października 2012 http://i1257.photobucket.com/albums/ii512/Steffano91/MTS Technik/P8197665.jpg Tu masz jakąś kolumnę gwintowaną. Górna nakrętka to ta trzymająca sprężynę, a dolna to kontra. Górną nakrętkę kręcisz w górę jak chcesz auto podnieść, dolną kontrę dokręcasz. Więc góra nie może być kontrą Nie ma sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1219 Napisano 27 Października 2012 mam pytanie jak zmieniacie zawieszenie tzn. jak zdejmujecie gwint na zime i zakładacie zwykłe zawieszenie to w tylnych amorach wciskacie tłoczysko do srodka amora i związujecie drutem żeby tłoczysko nie wychodziło czy zostawiacie tłoczysko wysunięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu Zgłoś #1220 Napisano 28 Października 2012 Pytanie moze troche z innej beczki. Mianowicie jak większość na zime gwint zmieniam na serie, przod mam kompletny ale tylne amory ubiegłej zimy zakończyły swój żywot. I teraz pytanie: czy mogę zostawic amory z gwintu i wrzucić na tył seryjne sprężyny zeby podnieść auto? Czy taka kombinacja zda egzamin i czy amory nie ucierpią? Z góry bardzo dziekuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach