Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

kolego kup sobie sprężyny progresywne na przód i amory od gwintu, a na tył sprężyny od gwintu z nakrętkami od regulacji i będzie ok.

jak nie wiesz jakie to są progresywne to poczytaj na necie.

 

ja mam i zadowolony jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak...Mam zwykłego niższego MTS'a-na zime jest :ok :lol ale na lato zdecydowanie za wysoko...Do gwintu ciężko mnie było przekonać,ale w końcu zakupiłem-jeździ mi się na nim wygodniej niż na tym drugim zestawie..Z tym że cały czas mam za wysoko :P

Chyba taka zaleta gwintu-cały czas chce się mieć niżej...

Z Passka korzystam jako samochód rodzinny a i tak spokojnie mogę śmigać z rodzinką więc jest :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba taka zaleta gwintu-cały czas chce się mieć niżej...

Dokładnie, a potem brakuje regulacji, nie ma jak zejść... ale przychodzi czas na podjęcie męskiej decyzji i użycie kątówki :D

przynajmniej w moim przypadku tak własnie było :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja qwa musiałem kręcić w górę ostatnio :lol

Do firmy mi drogę robią nową-porażka...Zrobię foto i wrzucę jutro dla przykładu j ak nie należy robić dróg :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html

 

a to za malo obniza?czy co?kumam ze gwint fajnie bo regulacja jest ale ja mam chyba -30 na ori zawieszcze czerwonej i mogloby tak zostac tylko zeby sztywniejszy byl na zakretach jak kiedys..ten mts z aukcji daje -40 przod i tyl..gwint ile max idzie w dol?nie wybija wahaczy na gwincie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zerkniesz na moje wcześniejsze foty to zobaczysz jak "wysoko" jest ten MTS ;)

Wysoko to mi sie terza może wydaje po założeniu gwintu,ele ten zestaw jest naprawdę dobry na zimę ;)

Zainwestuj i wrzucaj gwint-jest sporo regulacji jeszcze a i dużo twarszy jest....Tak średnoi jeszcze mam jakieś parę centymetrów w dół w koło jest równo z nadkolem... :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno...czy jak zalozylbym same sprezyny sportowe to przestanie nim tak dziwnie bujac czy raczej to taka natura tego zawieszenia i tylko gwint usztywni go porzadnie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś zmienić komplet-springi i amory na krótsze i twardsze.Bo jak zmienisz same sprężyny to będzie ping pong :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze o jakies zdjecia passata na -40/-40 albo na gwincie wiecej niz te -40..zastanawiam sie ile oryginalnie to sportowe zawieszenie czerwone jest niższe od seryjnego w B5FL????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kolego mam sprężyny -35/35 - zobacz w podpisie. Koledzy pytanie małe: tył paska stoi nie równo to znaczy prawa strona o ok centymetr niżej od lewej... Czy to może być wina skończonych amortyzatorów? Dodam że na dołkach coś tam czasem huknie z tyłu. Może ktoś miał taki objaw bardziej wyrobionego amorka z jednej strony.

Dodam, że na dwóch kompletach sprężyn tył stał nie równo więc to chyba nie wina sprężynek...

Pozdrawiam

Edytowane przez presstarter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój gust może być pęknięta sprężyna skoro stuka-amor bym wykluczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał amor, u siebie miałem walnięty z jednej strony i ta strona siedziała niżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdź jeszcze stan tulei tylnej belki, może podczas zakładania sprężyn obniżąjących nie były one popuszczane co spowodowało oberwanie się gumy od tulei.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuleje już mam zakupione i czekają aż się zlituje ale raczej kupiłem ze względu na słowa mechanika że można by powoli sie zabierać (małe pęknięcia) i z powodu "rypienia" czasem nawet przy wsiadaniu do tyłu a przy podnoszeniu auta to całkiem porażka... Tyłem raczej jeszcze specjalnie nie nosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko, mam zawieche mts do regulacji sa tam dwie sroby jedna dociskajaca druga ta z gory trzeba poluzowac ale nie w tym rzecz, w ktora strone krecic ta dolna zeby podnieść auto do gory, tak dawno tego nie robiłem ze zapomniałem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, jak chcesz podnieść auto to regulacja musi pójść do góry względem ziemi. Czyli wszystko "podkręcasz do góry". Najpierw poluźnij kontrę (ta dolna nakrętka), łatwiej będzie Ci kręcić tą górną. Potem górą podkręcasz do góry ile chce, do niej dokręcasz dolną kontrę i masz auto podniesione.

 

Daaaawno musiałeś gwintem nie kręcić :lol żeby nie było tak, że się zapiekł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

młotek majzel i da rade do tego wd40 i 2 browce na jedna strone i bedzie git hahaha kontra nie byla czasem na gorze hmm nie pamiętam :D ale dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://i1257.photobucket.com/albums/ii512/Steffano91/MTS Technik/P8197665.jpg

 

Tu masz jakąś kolumnę gwintowaną. Górna nakrętka to ta trzymająca sprężynę, a dolna to kontra. Górną nakrętkę kręcisz w górę jak chcesz auto podnieść, dolną kontrę dokręcasz. Więc góra nie może być kontrą :P

 

Nie ma sprawy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jak zmieniacie zawieszenie tzn. jak zdejmujecie gwint na zime i zakładacie zwykłe zawieszenie to w tylnych amorach wciskacie tłoczysko do srodka amora i związujecie drutem żeby tłoczysko nie wychodziło czy zostawiacie tłoczysko wysunięte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie moze troche z innej beczki. Mianowicie jak większość na zime gwint zmieniam na serie, przod mam kompletny ale tylne amory ubiegłej zimy zakończyły swój żywot. I teraz pytanie: czy mogę zostawic amory z gwintu i wrzucić na tył seryjne sprężyny zeby podnieść auto? Czy taka kombinacja zda egzamin i czy amory nie ucierpią?

Z góry bardzo dziekuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności