Skocz do zawartości
Gość stonao

[B5] Obniżenie zawieszenia - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

puchaty kup lepiej dobra używke ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
puchaty kup lepiej dobra używke ;)

 

Niby tak lepiej, tylko ze jak mi walnie amor np. po miesiącu to musze ośke regenerować a bywa że to nie mała kasa jest....

I w sumie tylko od znajomego bo obcy to gówno wciśnie i nie sprawdze w 100% co kupuje póki na auto nie wrzuce....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj nie jest tak źle, zobacz ilu nas lata na używkach i wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz trzeci sezon na używanym gwincie latam i jedną zimę ale to była męczarnia nie jazda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jakos mam pecha, 2 pary amorow uzywka sportowych i w kazdej parze po 1 sztuce rozlane, teraz to samo gwint koni mi pociekl jeden amor a wszystko ladnie i czysto wygladalo przy montazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy te amorki bilsteina nadadza się jeśli chce zastosowac do tego sprężyny obniżające o 3-4 cm, czy te lepiej założyć do sprężyn bez obniżania?

http://moto.allegro.pl/bilstein-przod-tyl-vw-passat-b5-audi-a6-c5-do-00r-i2649606497.html

(i jak sprawdzić jaki mam numer podwozia? )

Edytowane przez DaVWiDs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku potomnym jakby ktos szukal:

Zwrotnice z audi a8 pasuja do passata ale robi sie wtedy konkretny negatyw (jak widac na foto sprzed paru postow)

 

problem w zdzieraniu opon (3 komplety na sezon) byl w zwrotnicach - po zmianie na S6 2.7bt kąty wrocily do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ku potomnym jakby ktos szukal:

Zwrotnice z audi a8 pasuja do passata ale robi sie wtedy konkretny negatyw (jak widac na foto sprzed paru postow)

 

problem w zdzieraniu opon (3 komplety na sezon) byl w zwrotnicach - po zmianie na S6 2.7bt kąty wrocily do normy.

Dzięki za podpowiedź :ok:

Pewnie taniej będzie raz zainwestować w zwrotnice niż co kilka miesięcy w opony,o trakcji już nie wspomnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , jakie amortyzatory do sprężyn obniżonych o 3-4cm? Bilsteiny do standardowego zawieszenia będą dobre , czy lepiej dać o mniejszym skoku?

czy te połączenie będzie dobre:

amorki : http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-vw-passat-b5-b5fl-3b-3bg-mts-i2622740808.html

springi : http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-vw-passat-3b2-30-30mm-i2651201972.html

Edytowane przez DaVWiDs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za podpowiedź :ok:

Pewnie taniej będzie raz zainwestować w zwrotnice niż co kilka miesięcy w opony,o trakcji już nie wspomnę.

 

 

 

 

Dokładnie, trakcja masakra, 1 i 2 pisk, w zakretach tez nieciekawie, zapomnialem dodac ze oprocz negatywu nie trzeba zadnych dystansow - kola szerzej stoja sporo i srednica zawracania sie powieksza bo kola sie mniej skrecaja. Mozliwe ze po zalozeniu gornych wahaczy z A8 kat bylby lepszy ale kolo mogloby nie zmiescic sie w blotniku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko - mam gwint MTS i jak wiele osób miało tak samo i mi dawno skończyła się dawno regulacja z tyłu. O dziwo też brakło mi troszkę regulacji z przodu, a auto przydałoby się jeszcze zglebić.

 

Tył mam już na maks w dół, powyciągałem wszelkie regulacje i inne rzeczy. Nie ma opcji niżej zejść. Z przodu nie ma co wyciągać, więc też nie ma jak zejść. Pytanie moje jest proste - czy są jakieś inne sprężyny, krótsze, którymi można by zastąpić aktualne? Nie ważne czy są krótsze 2cm czy 3cm - bo potem można to wyregulować na nakrętkach. Jednak fajnie by było, żeby chociaż 1.5cm zyskać na tych sprężynach, bo jak wrzucę nakrętkę do regulacji, to żeby dalej można było zejść chociaż 1cm.

 

Jak nie ma bądź koszta są jakieś mega duże, to zrobię to co wszyscy robią z takimi problemami - kątówka w dłoń i żegnają się z jednym czy dwoma zwojami progresywnymi sprężyny... Jednak może jest inna opcja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no miałem ci to wcześniej mówić że ujeb zwoja lub dwa ;) ja jak wpadnie np 20 cali to nie bede się cackał tylko poucinam springi na tyle bo na przodzie mam tej regulacji z 1.5cm

Edytowane przez Jaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no miałem ci to wcześniej mówić że ujeb zwoja lub dwa ;) ja jak wpadnie np 20 cali to nie bede się cackał tylko poucinam springi na tyle bo na prodzie mam tej regulacji z 1.5cm

 

No ja też mam jeszcze z 1.5cm ale pokręciłem trochę i około 5mm będzie mi brakowało :wmorde

Już czuję jak bardzo nie będę mógł jeździć :lol

 

Ale chyba tak zrobię, bo wydawać siano na nowe springi to też mi się chyba nie uśmiecha :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

watpie ze sa jakies mniejsze nawet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Wiem ze jest w pi... tego typu postów na forum ale nie doszukalem sie istotnej kwestii ktora mnie nurtuje od jakiegos czasu. Tak jak juz pisalem w temacie mam Passka w wersji Sport i mam czerwone (nizsze niz seria) amory. - nie jest tak wiesniacko wysoki jak Allroad . Rzecz w tym ze zaczal mi troche plywac od jakiegos czasu. Nie sa to odboje. zawiecha oryginal (niedlugo 1 wahacz przod do wymiany bo ma juz dosc -reszta ok. Maglownica po regeneracji - nie ma luzu. Obstawiam amory z przodu bo nim na trasie troche buja. Oczywiscie spr na stacji ile procent maja amory ale pytanie moje kieruje do osob ktore maja MTS Tech amory ze sprezynami. Czy MTS mocno mi go obnizy? Z tego co mi powiedziano to moje jest okolo -30 to seryjne sport i fakt nadkola nie sa wysoko w stosunku do opony. Kwiestia w tym ze mam 16 cali RoadAmerica felgi i nie chce zeby go mocno zglebowalo a bardziej usztywnilo bo na trasie chcialbym czuc ze sie trzyma drogi jak "teściowa balkonu". Jakies rady? zdjęcie(2).jpg

 

Co prawda z bagaznikiem czasem jak zawieje to rzuca nim jak "żydem po pustym sklepie" ale jesli by sie okazalo amory maja juz dosc to wolalbym cos sztywniejszego wsadzic ale nie gwint bo nie mam 18stek.

Edytowane przez klasycznymaster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:haha :lol3

 

Niestety nie jestem w stanie Ci pomoc, bo nie mam MTSa -30, ale rozwaliły mnie Twoje porównania :lol MISZCZ!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jest ten zestaw MTS 40/40 i sie zastanawiam czy mocno go jeszcze zglebuje i czy usztywni go zeby tak go nie bujalo..w sumie gdyby zrobil sie troche bardziej sztywny to moglbym taki zestawik "szarpnac jak reksio szynke" bo niby nie jest to drewniane 5zl ale jakos duzo tez nie.

 

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html

 

wiem ze gdybym zakupil amory z jakiejs hurtowni to zaplacilbym tyle samo co za ten zestaw a mialbym terenowego Passka a tego chce uniknac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok jest ten zestaw MTS 40/40 i sie zastanawiam czy mocno go jeszcze zglebuje i czy usztywni go zeby tak go nie bujalo..w sumie gdyby zrobil sie troche bardziej sztywny to moglbym taki zestawik "szarpnac jak reksio szynke" bo niby nie jest to drewniane 5zl ale jakos duzo tez nie.

 

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html

 

wiem ze gdybym zakupil amory z jakiejs hurtowni to zaplacilbym tyle samo co za ten zestaw a mialbym terenowego Passka a tego chce uniknac.

 

Patrząc na tą cenę, to wolałbym kupić gwint MTSa i wyregulować go na te -40 od serii. Wtedy będziesz miał dosyć sztywne zawieszenie z możliwą regulacją i ustawisz sobie auto tak jak chcesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ale gwint zrobi z niego woz drabiniasty a ja chce cos pomiedzy..sztywny a kanapa

 

teraz mam seryjnie cos takiego:

 

http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-avant-s-line-i2680371841.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktos ma jakis pomysl? albo foto passata na MTS 40/40 ale nie na gwincie? o ile gwint jest twardszy od takiego zestawu ktory podawalem link wyzej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności