Jaco Zgłoś #1181 Napisano 2 Października 2012 puchaty kup lepiej dobra używke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1182 Napisano 2 Października 2012 puchaty kup lepiej dobra używke Niby tak lepiej, tylko ze jak mi walnie amor np. po miesiącu to musze ośke regenerować a bywa że to nie mała kasa jest.... I w sumie tylko od znajomego bo obcy to gówno wciśnie i nie sprawdze w 100% co kupuje póki na auto nie wrzuce.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1183 Napisano 3 Października 2012 oj nie jest tak źle, zobacz ilu nas lata na używkach i wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1184 Napisano 3 Października 2012 ja juz trzeci sezon na używanym gwincie latam i jedną zimę ale to była męczarnia nie jazda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #1185 Napisano 3 Października 2012 ja jakos mam pecha, 2 pary amorow uzywka sportowych i w kazdej parze po 1 sztuce rozlane, teraz to samo gwint koni mi pociekl jeden amor a wszystko ladnie i czysto wygladalo przy montazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #1186 Napisano 3 Października 2012 (edytowane) Czy te amorki bilsteina nadadza się jeśli chce zastosowac do tego sprężyny obniżające o 3-4 cm, czy te lepiej założyć do sprężyn bez obniżania? http://moto.allegro.pl/bilstein-przod-tyl-vw-passat-b5-audi-a6-c5-do-00r-i2649606497.html (i jak sprawdzić jaki mam numer podwozia? ) Edytowane 3 Października 2012 przez DaVWiDs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #1187 Napisano 10 Października 2012 Ku potomnym jakby ktos szukal: Zwrotnice z audi a8 pasuja do passata ale robi sie wtedy konkretny negatyw (jak widac na foto sprzed paru postow) problem w zdzieraniu opon (3 komplety na sezon) byl w zwrotnicach - po zmianie na S6 2.7bt kąty wrocily do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #1188 Napisano 11 Października 2012 Ku potomnym jakby ktos szukal:Zwrotnice z audi a8 pasuja do passata ale robi sie wtedy konkretny negatyw (jak widac na foto sprzed paru postow) problem w zdzieraniu opon (3 komplety na sezon) byl w zwrotnicach - po zmianie na S6 2.7bt kąty wrocily do normy. Dzięki za podpowiedź Pewnie taniej będzie raz zainwestować w zwrotnice niż co kilka miesięcy w opony,o trakcji już nie wspomnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaVWiDs Zgłoś #1189 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) Panowie , jakie amortyzatory do sprężyn obniżonych o 3-4cm? Bilsteiny do standardowego zawieszenia będą dobre , czy lepiej dać o mniejszym skoku? czy te połączenie będzie dobre: amorki : http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-vw-passat-b5-b5fl-3b-3bg-mts-i2622740808.html springi : http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-vw-passat-3b2-30-30mm-i2651201972.html Edytowane 11 Października 2012 przez DaVWiDs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #1190 Napisano 11 Października 2012 Dzięki za podpowiedź Pewnie taniej będzie raz zainwestować w zwrotnice niż co kilka miesięcy w opony,o trakcji już nie wspomnę. Dokładnie, trakcja masakra, 1 i 2 pisk, w zakretach tez nieciekawie, zapomnialem dodac ze oprocz negatywu nie trzeba zadnych dystansow - kola szerzej stoja sporo i srednica zawracania sie powieksza bo kola sie mniej skrecaja. Mozliwe ze po zalozeniu gornych wahaczy z A8 kat bylby lepszy ale kolo mogloby nie zmiescic sie w blotniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1191 Napisano 11 Października 2012 A ja mam takie pytanko - mam gwint MTS i jak wiele osób miało tak samo i mi dawno skończyła się dawno regulacja z tyłu. O dziwo też brakło mi troszkę regulacji z przodu, a auto przydałoby się jeszcze zglebić. Tył mam już na maks w dół, powyciągałem wszelkie regulacje i inne rzeczy. Nie ma opcji niżej zejść. Z przodu nie ma co wyciągać, więc też nie ma jak zejść. Pytanie moje jest proste - czy są jakieś inne sprężyny, krótsze, którymi można by zastąpić aktualne? Nie ważne czy są krótsze 2cm czy 3cm - bo potem można to wyregulować na nakrętkach. Jednak fajnie by było, żeby chociaż 1.5cm zyskać na tych sprężynach, bo jak wrzucę nakrętkę do regulacji, to żeby dalej można było zejść chociaż 1cm. Jak nie ma bądź koszta są jakieś mega duże, to zrobię to co wszyscy robią z takimi problemami - kątówka w dłoń i żegnają się z jednym czy dwoma zwojami progresywnymi sprężyny... Jednak może jest inna opcja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1192 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) no miałem ci to wcześniej mówić że ujeb zwoja lub dwa ja jak wpadnie np 20 cali to nie bede się cackał tylko poucinam springi na tyle bo na przodzie mam tej regulacji z 1.5cm Edytowane 11 Października 2012 przez Jaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1193 Napisano 11 Października 2012 no miałem ci to wcześniej mówić że ujeb zwoja lub dwa ja jak wpadnie np 20 cali to nie bede się cackał tylko poucinam springi na tyle bo na prodzie mam tej regulacji z 1.5cm No ja też mam jeszcze z 1.5cm ale pokręciłem trochę i około 5mm będzie mi brakowało Już czuję jak bardzo nie będę mógł jeździć Ale chyba tak zrobię, bo wydawać siano na nowe springi to też mi się chyba nie uśmiecha :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #1194 Napisano 11 Października 2012 watpie ze sa jakies mniejsze nawet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1195 Napisano 12 Października 2012 (edytowane) Witam serdecznie, Wiem ze jest w pi... tego typu postów na forum ale nie doszukalem sie istotnej kwestii ktora mnie nurtuje od jakiegos czasu. Tak jak juz pisalem w temacie mam Passka w wersji Sport i mam czerwone (nizsze niz seria) amory. - nie jest tak wiesniacko wysoki jak Allroad . Rzecz w tym ze zaczal mi troche plywac od jakiegos czasu. Nie sa to odboje. zawiecha oryginal (niedlugo 1 wahacz przod do wymiany bo ma juz dosc -reszta ok. Maglownica po regeneracji - nie ma luzu. Obstawiam amory z przodu bo nim na trasie troche buja. Oczywiscie spr na stacji ile procent maja amory ale pytanie moje kieruje do osob ktore maja MTS Tech amory ze sprezynami. Czy MTS mocno mi go obnizy? Z tego co mi powiedziano to moje jest okolo -30 to seryjne sport i fakt nadkola nie sa wysoko w stosunku do opony. Kwiestia w tym ze mam 16 cali RoadAmerica felgi i nie chce zeby go mocno zglebowalo a bardziej usztywnilo bo na trasie chcialbym czuc ze sie trzyma drogi jak "teściowa balkonu". Jakies rady? Co prawda z bagaznikiem czasem jak zawieje to rzuca nim jak "żydem po pustym sklepie" ale jesli by sie okazalo amory maja juz dosc to wolalbym cos sztywniejszego wsadzic ale nie gwint bo nie mam 18stek. Edytowane 12 Października 2012 przez klasycznymaster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1196 Napisano 12 Października 2012 :haha :lol3 Niestety nie jestem w stanie Ci pomoc, bo nie mam MTSa -30, ale rozwaliły mnie Twoje porównania MISZCZ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1197 Napisano 12 Października 2012 ok jest ten zestaw MTS 40/40 i sie zastanawiam czy mocno go jeszcze zglebuje i czy usztywni go zeby tak go nie bujalo..w sumie gdyby zrobil sie troche bardziej sztywny to moglbym taki zestawik "szarpnac jak reksio szynke" bo niby nie jest to drewniane 5zl ale jakos duzo tez nie. http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html wiem ze gdybym zakupil amory z jakiejs hurtowni to zaplacilbym tyle samo co za ten zestaw a mialbym terenowego Passka a tego chce uniknac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #1198 Napisano 12 Października 2012 ok jest ten zestaw MTS 40/40 i sie zastanawiam czy mocno go jeszcze zglebuje i czy usztywni go zeby tak go nie bujalo..w sumie gdyby zrobil sie troche bardziej sztywny to moglbym taki zestawik "szarpnac jak reksio szynke" bo niby nie jest to drewniane 5zl ale jakos duzo tez nie. http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-mts-vw-passat-b5-b5fl-40-40-i2643860086.html wiem ze gdybym zakupil amory z jakiejs hurtowni to zaplacilbym tyle samo co za ten zestaw a mialbym terenowego Passka a tego chce uniknac. Patrząc na tą cenę, to wolałbym kupić gwint MTSa i wyregulować go na te -40 od serii. Wtedy będziesz miał dosyć sztywne zawieszenie z możliwą regulacją i ustawisz sobie auto tak jak chcesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1199 Napisano 12 Października 2012 tak ale gwint zrobi z niego woz drabiniasty a ja chce cos pomiedzy..sztywny a kanapa teraz mam seryjnie cos takiego: http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-avant-s-line-i2680371841.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #1200 Napisano 12 Października 2012 ktos ma jakis pomysl? albo foto passata na MTS 40/40 ale nie na gwincie? o ile gwint jest twardszy od takiego zestawu ktory podawalem link wyzej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach