wiesio Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2008 Poratujcie. Od dłuższego czasu walczę z błędem 00476. Siedzi on w Can i zestawie przyrządów. Nie da się wykasować. Znalazłem ten element na kilku schematach do passatów oznaczony gwiazdkami i legendą (code ATQ only). Passat 1,9 TDI 96 kW, AVF, rocznik 02/model 03. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2008 Control Module Part Number: 3B0 920 827 A Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Software Coding: 05115 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: ------------------ 1 Fault Found: 00476- Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications Auto chodzi bez problemu (rok 2002), jedyna oznaka, to jak klient twierdzi mignięcie kontolki jakiejś na desce z napisem STOP... ale na tyle krótko że nawet nie jest w stanie odczytać poprawnie komunikatu i znika..(sterownik pompy????. ) A jak to wygląda u Ciebie? Są problemy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesio Zgłoś #3 Napisano 23 Lutego 2008 Samochód działa bez najmniejszego problemu. Żadnych błędów na desce. Nie ma problemów przy uruchamianiu silnika. Nie mogę zlokalizować miejsca montażu tego sterownika (J538). Na schematach jakie posiadam sterownik J538 zamontowany był tylko i wyłącznie przy silnikach ATQ (na pewno sprawdzono Pasek W8 4,0- miejsce montażu niedaleko włazu zbiornika paliwa pod deklem). Mój Pasek jest z przełomu roku i może dlatego jest problem z tym błędem. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w przekaźnikach i elementach sterujących elektryczną pompą paliwa. Dochodząc do elementów odpowiedzialnych za pracę elektrycznej pompy paliwa wytwarzejącej wstępne ciśnienie dla uruchomienia silnika zlokalizowałem przekaźnik pod zestawem zegarów (za bezpiecznikami) oraz czujnik temperatury( zlokalizowany na przewodzie paliwowym tłocznym pomiędzy filtrem paliwa, a mechaniczną pompę paliwa-który rzy tepmeraturze +70st.C. załącza pompę i studzi paliwo. Na tym koniec moich informacji. Proszę osoby posiadające więcej informacji o sterowaniu pompą o pisanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #4 Napisano 24 Lutego 2008 podaj jak mozesz vin auta to w wolnej chwili poszukam jakiegos schematu w pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x13 Zgłoś #5 Napisano 17 Września 2012 witam, co jest przyczyną tego błedu 00476 i jak to naprawić?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #6 Napisano 17 Września 2012 witam, co jest przyczyną tego błedu 00476 i jak to naprawić?? pozdrawiam ja mam ten blad bo mam odcinke paliwa z alarmem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafaa Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2016 ja mam ten blad bo mam odcinke paliwa z alarmem co masz na mysli ze odcina paliwo z alarmem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubica g2a Zgłoś #8 Napisano 17 Grudnia 2017 Witam, mam pyt. odnośnie błędu 00476 moduł sterujący pompą paliwową (j538) gdzie szukać przyczyny. Dodam, że autko kręciło troszkę dłużej na ciepłym ale zapalało poza tym zero problemów( zmieniłem kąt synchronizacji bo miałem -4,4 i mam ok -2. i lepiej pali) Na zimnym wszystko w porządku. Gdzie zacząć szukać, co jest nie tak? Gdzieś bodajże znalazłem błąd, że brak sygnału czy coś nie pamiętam dokładnie ale wykasowałem i na razie z tym spokój. Może być problem z kostką i pinami czy raczej coś innego? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach