mirass Zgłoś #21 Napisano 14 Marca 2008 Witam.Też mnie to ciekawi. Narazie czekam na info ile to miałoby ewentualnie kosztować. Jak co to się jeszcze odezwę. Pozdrawiam zostaje ci dopasowanie pompek w sofcie lub wymiana na takie jak występowały seryjnie pozdrawiam mirass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jaro-d1 Zgłoś #22 Napisano 14 Marca 2008 Witam. Mój mechanior mówi,że muszą być takie jak wg katalogu (nie 130km, ani 105 tylko 115) jeżeli chcę żeby wszystko chodziło jak należy. Kolego Mirass a jak to można dopasować? Może znasz warsztat, który zna się na takich rzeczach? Ogólnie chciałbym to zrobić konkretnie, bo nie zamierzam jak narazie zmieniać auta. A wiadomo regulacja byłaby dużo tańsza ( o ile się da). Bo za nowe to wydatek rzędu 3000zł. Jak by co to piszcie koledzy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirass Zgłoś #23 Napisano 14 Marca 2008 Witam. Mój mechanior mówi,że muszą być takie jak wg katalogu (nie 130km, ani 105 tylko 115) jeżeli chcę żeby wszystko chodziło jak należy. Kolego Mirass a jak to można dopasować? Może znasz warsztat, który zna się na takich rzeczach? Ogólnie chciałbym to zrobić konkretnie, bo nie zamierzam jak narazie zmieniać auta. A wiadomo regulacja byłaby dużo tańsza ( o ile się da). Bo za nowe to wydatek rzędu 3000zł. Jak by co to piszcie koledzy.Pozdrawiam priv.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #24 Napisano 24 Kwietnia 2008 Jestem po wymianie pompowtryskiwaczy, problemy ustąpiły jak ręką odjął, także te błędy to pompowtrysków wina. Nawet komputer pokładowy teraz mi poprawne spalanie pokazuje. Założyłem o takim samym oznaczeniu jak były, nie zdecydowałem się na dopasowywanie innych. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jaro-d1 Zgłoś #25 Napisano 25 Kwietnia 2008 Hej. No to super. Napisz kolego czy wymieniłeś na nowe, czy też używki. No i namiary skąd i za ile. Dzięki. Ja jeszcze nie wymieniłem, ale jestem na to zdecydowany. Znalazłem gościa we Wrocławiu, który może miec takie jak potrzebuje po 650zł za sztukę. Narka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #26 Napisano 4 Maja 2008 Kupiłem używane. Znalazłem człowieka na Alledrogo, który miał kilka kompletów takich wtrysków jakie potrzebowałem. Ogólnie bardzo uczciwy i rzetelny gość, daje rachunki, więc nie jest to jakiś przekręt. Wynegocjowałem bardzo dobrą cenę 800zł za komplet prawie nowych pompowtrysków z połowy 2006 roku, stare puściłem lekko za 250zł, więc uważam że zrobiłem bardzo dobry interes. Też miałem kupować nówki za 550zł/szt. ale na szczęście znalazłem tego gościa i po rozmowie telefonicznej zdecydowałem że zaryzykuję, i opłacało się. Pompowtryski trzymają parametry jak nowe. Nich sprzedawcy to lama78. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JerryBo Zgłoś #27 Napisano 17 Maja 2008 Witam Wymieniłeś pompowtryski -możesz napisać jakie są poprawne odczyty na Vagu i w którym bloku pomiarowym ? Jeżeli ktoś inny potrafi odpowiedzieć to bardzo proszę pozdrawiam jerrybo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #28 Napisano 19 Maja 2008 Badamy blok 023. Wartości na każdym pompowtrysku powinny być jak najbliższe 0, wtedy jest ok. Maksymalna wartość to 127 i wtedy rejestrowany jest błąd. Sprawne pompowtryski nie powinny się nawet zbliżyć do tej wartości. U mnie teraz jest max 20. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #29 Napisano 19 Maja 2008 u mnie jest tak: 1-16 2-42 3-2 4-3 przebieg 234 tyś czyli druga pompka najgorsza ale jeszcze nie jest źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jaro-d1 Zgłoś #30 Napisano 30 Września 2008 Witam wszystkich. Wrócę do tematu, ponieważ wczoraj odebrałem auto od mechanika. W sumie trwało to aż 3 tygodnie, a to dlatego, że okazało się iż sama wymiana pompek nie przyniosła odpowiedniego efektu. Oprócz pompek trzeba było zmienic pompe w zbiorniku oraz pompe vacuum. Koszt był spory, ale auto chodzi jak należy. Wyniki w kanale 23 to: 1= ok 2,5 2= ok 2 3= ok 4 4= ok 0 Według mojego mechanika super. Jazda teraz to prawdziwa przyjemnośc.:634: Przyspieszenie itd. No i co było dla mnie ważne już nie wywala błedów ABS i ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #31 Napisano 1 Października 2008 mam pytanie napewno sie sprawdza na kanale 023 a nie na 013 gdzie pokazuje jak leja pompowtryski czyli od -2.8 do + 2.8 ? czy patrzy sie na to i na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #32 Napisano 2 Października 2008 Patrz na oba, to jest ze sobą powiązane, zwykle jak jest dużo w bloku 023 to i w 013 są duże rozbieżności. Pamiętaj że silnik musi być nagrzany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #33 Napisano 5 Października 2008 oki dzieki max wartosc to 47 ale ten pompowtrysk pokazuje + 0.5 akurat a tak to mam od 10 do 20 mniejwiecej a wartosci z 013 mam rozne od -2.2 do + 1.8 ale co dziwne ze z czasem sie te wartosci zmieniaja bo mialem kiedys +1.5 +2.6 +0.5 -1.0 a jak ostatnio sprawdzalem to mialem -2.2 +1.2 -0.5 + 1.2 i ciekawi mnie co moze takie roznice powodowac ( tak sie zrobilo w przeciagu okolo 4 miesiecy) auto zawsze dobrze rozgrzane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gościu Zgłoś #34 Napisano 17 Października 2008 (edytowane) MAM pytanko ??? A jak w bloku 23 pokazuje około -25 to jaki jest stan teoretyczny tej pompki??? Reszta wartości to 22;22;14. Co sądzicie o tych wartościach??? Oczywiście zapomniałem napisać 1,9 TDI AWX 2001r Edytowane 17 Października 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #35 Napisano 17 Października 2008 Oczywiście zapomniałem napisać I oczywiście zapomniałeś o punkcie 2.4 Regulaminu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Karolofix Zgłoś #36 Napisano 13 Listopada 2008 Mam taki problem od kilku miesięcy. Pokazywał mi błąd na czwartym pompowtrysku" Injector Fault on cylinder no. 4" . Wymieniłem go na nowy i ten sam błąd. Zamieniłem wtryskiwacze(pompowtryskiwacze) miejscami tzn. 3 z 4. I o dziwo teraz pokazuje mi błąd "17678 - P1270 Zawór pompowtryskiwacza cylindra 4-N243 przekroczono granice regulacji sporadycznie ". Czy Można wyregulować pompowtryskiwacze. Czy po wymianie na nowy też trzeba ustawiać(regulować) pompowtryskiwacze i czy można od tak sobie zamieniać je miejscami... :confused:Dodam jeszcze ze moj Passat to B6 2005 140hP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazik23 Zgłoś #37 Napisano 2 Stycznia 2009 witam mam podobny problem jak kolega /GOŚCIU/ jeden mam na minusie kanał 23: -5,5,34,38 tak srednio bo troszke sie wahają te wartości, to dobrze czy żle..??! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #38 Napisano 30 Czerwca 2009 Mam prośbę jak widać jestem z białogardu czy może ktoś mi powiedzieć jaki miej więcej koszt poniosę i jakiś kontakt z firmą regenerującą pomopwtryskiwacze.....chodzi mi o jakąś firę niedaleko białogardu???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #39 Napisano 1 Lipca 2009 Nie poleca sie regeneracji w takim przypadku gdyż to może być usterka elektryczna a nie mechaniczna. Regeneruje się uszkodzenia mechaniczne a uszkodzenie elektroniki eliminuje pompowtryskiwacz. HHA tak pisali wyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOŻYDAR Zgłoś #40 Napisano 10 Grudnia 2010 juz sie męcze 2godz i nie moge wypiąć kostki z pompowtryskiwacza siemens 2.0 TDI BKP wie ktos jak to sie robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach