mielke Zgłoś #41 Napisano 7 Marca 2010 to co było na filmiku to tak jakbyś nie miał odpowietrzonego układu lub pompa nie wyrabia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roberto Nice - trance Zgłoś #42 Napisano 7 Marca 2010 na pewno cos nie wyrabia tylko co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamski162 Zgłoś #43 Napisano 8 Marca 2010 ja mam tak samo w audi s4 po odpaleniu silnika rano po chwili pompa zaczyna wyć i burzy się płyn w zbiorniczku jak by się odpowietrzała po nagrzaniu cichnie pompa i przestaje buzować płyn ani nie ubywa ani nie przybywa płynu w zbiorniczku wymieniłem płyn na FEBI zielony i dalej to samo prosze o pomoc bo jusz niewiem gdzie szukać przyczyny pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roberto Nice - trance Zgłoś #44 Napisano 8 Marca 2010 (edytowane) ja miałem tak że burzyła sie i potem przestało dopoki się rozgrzał płyn i swzystko ładnie i pięknie do nastepnego dnia,potem to samo ale płyn juz nie ucichł i też nie ubywało lecz się coraz bardziej burzyło,teraz mam taki motyw ze wczoraj mi wybiło górą płyn ze zbiorniczka a jak go dokręciłem to wybiło grzieś przez pompe,i prawdopodobnie wyszło łożyskiem,spojrzałem na kółko ktore napedza pas wielorowkowy i zauważylem ze ono jest troszke luzne i słychać z tamtad stuki,aha wczesniej klilka dni temu słyszałem jak sie łożysko gdzieś zacierało,dziś jestem pewien ze to z pompy wspomagania,tu moim zdaniem nic nie pomoże sama wymiana płynu,jutro sie biore za rozbiorke i regeneracje tego wynalazka i chce wymienic te łożysko,wyczytałem to na forum że siądają w pompach łożyska i zimering,jak to nie pomoże to bede musiał kupić nową pompe,nie bawem wrzuce fotki z naprawy jak sie uda,tylko nie wiem co najpierw odkręcić ale chyba alternator bo jego też chce obejrzeć czy z nim wszystko wporządku Edytowane 8 Marca 2010 przez Roberto Nice - trance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamski162 Zgłoś #45 Napisano 8 Marca 2010 jeżeli na zgaszonym silniku kręconc kierownicą wywala płyn ze zbiorniczka to dolać ponad stan przy odkręconym korku kręcic kierownicą wprawo i w lewo troche szybkawo oczywiście przy zapalonym tak do 3 tys obrot silniku tak po 15 razy następnie podejść do zbiorniczka oczwiście nie gasząc silnika odlać szczykawką tyle aby był stan następnie zgasić silnik poziom ma być niszczy sprawdzić czy w korku od zbiorniczka odpowiecznik jest nie zatkany jeśli tak to przedmuchać zakręcić korek i zapalić silnik nie powinno wyrzucać jusz płynu pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamski162 Zgłoś #46 Napisano 9 Marca 2010 jeśli bulgocze płyn i ustaje po nagrzaniu prosze wymienić bezwzględnie przewód gumowy ten krótki przy pompie i nowe opaski i drugi przewud od zbiorniczka w strone pompy nowe zaciski problem napewno zniknie jeszcze wczoraj pisałem że mam z tym problem dzisiaj rano zrobiłem dosłownie to co piszę i problem znikną myślę że wielu z tego skorzysta pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roberto Nice - trance Zgłoś #47 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) ja nalałem dziś tak na próbe płynu chociaż wiedziałem ze to nie rozwiąze problemu i po uruchomieniu piszczał pasek,zobaczyłem jak się obraca koło od pompy i mało zawału nie dostałem latało jak by padło łożysko,tak się dowiedziałem dlaczego mi piszczał pasek po uruchomieniu i teraz zamierzam kupić ta pompe: http://www.allegro.pl/show_item.php?...2+wys%C5%82any teraz mam pytanie,czy bedzie dobra ta pompa do passata b5 1997r 1,9TDI silnik AHU 90koni sprzedawca pisze że to jest ta pompa ale potrzebne są jakies namiary z tabliczki znamionowej,a czym się to moze roznic przeciez to jeden rocznik a po zdjeciach widze ze to ta sama pompa Edytowane 9 Marca 2010 przez Roberto Nice - trance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak Zgłoś #48 Napisano 2 Września 2010 Panowie łożyska w pompie wspomagania nie ma ja mam pompe KYABA oryginał jest tylko tam umieszczony tylko simering kierunkowy który kosztuje 31 zł pod zamówienie w libiążu tam nie ma co piszczeć.pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gseptember Zgłoś #49 Napisano 27 Września 2010 Hej miałem to samo wiec po kolei zająłem się pompą wodną ,bo między innymi ona piszczała ,potem łożyska alternatora ,i wymieniłem popiskujące łożyska pompy wspomagania (miałem nadzieje ,że ucichnie )a tu sru pompa zaczęła wyć ,po odpowietrzeniu dokładnym wyje jakby miała się rozpaść ,a wcześniej tylko popiskiwała .Normalnie ręce opadają może ktoś ma jakieś pomysły ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #50 Napisano 9 Października 2010 http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-nowa-i1230407918.html czy taka pompa wspomagania będzie ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #51 Napisano 11 Października 2010 http://moto.allegro.pl/pompa-wspomag...230407918.html czy taka pompa wspomagania będzie ok? Tak będzie dobra,taka też http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-seat-i1266689397.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #52 Napisano 8 Stycznia 2011 Witam mam taki problem a mianowicie po przekreceniu kierownicy na maksa nie wazne w którą strone to piszczy pewnie pompa czy da sie ja jakos naprawic czy trzeba wymienic a jak wymienic to czy z innego autka pasuje czy musi byc okreslona do modelu i roku produkcji czy wystarczy ze uchwyty mocowan sa takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #53 Napisano 8 Stycznia 2011 Jeśli dzieje się to w maxymalnym położeniu kierownicy w prawo lub w lewo, to będzie piszczeć. Czyli wszystko jest OK. Jak ciebie by ktoś workiem cegieł przygniótł, to też byś piszczał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #54 Napisano 8 Stycznia 2011 ok ale wczesniej nie piszczało miałem mało oleju i dolałem przyszła zima i zaczeło piszczec a nie piszczało wczesniej czyli tak ma byc czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #55 Napisano 8 Stycznia 2011 Mnie też tak piszczało przy max skręcie w L jak i w R na postoju. Okazało się, że to nie pompa, a sprzęgiełko od alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #56 Napisano 10 Stycznia 2011 a mozesz mi powiedziec gdzie i jak wygląda to sprzegiełko a moze ktos wie co to i moze byc cos innego piszcie ja bede sprawdzał ---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 18:24 ---------- a dzisiaj zauwazyłem ze piszczy mi cos po odpaleniu samochodu ale piszczy do puki samochód sie nie zagzeje bo puzniej juz nie piszczy co to moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #57 Napisano 10 Stycznia 2011 tu taj masz "poglądowe piszczenie": http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=90968&highlight=sprz%EAg%B3o+alternatora a mozesz mi powiedziec gdzie i jak wygląda to sprzegiełko tak wygląda: http://allegro.pl/kolo-pasowe-alternatora-i1394377478.html a znajduje się na alternatorze. Na nim chodzi pasek wielorowkowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #58 Napisano 13 Stycznia 2011 Odświeżam troche:) Dzisiaj oddałem auto do mechanika, bo pompa leje i to dość sporo upuszcza płynu i piszczy przy max skręcie. Oddał on do gości co mu zawsze robią, oni odkręcili pompę i okazało się że to jest dosłownie jednorazówka, bo łożysko jest wprasowane na stałe (chyba na gorąco) i nici z naprawy. Proponuje mi za 400zł nową, ale jak się rozejrzałem w cenach to masakra za 200 lekko można kupić. Jaką w tym wypadku polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #59 Napisano 14 Stycznia 2011 Po rozeznaniu sie w cenach u mnie zwątpiłem najtańsza ponad 450zł ale nie mają inne ceny to około 550zł. Zamówiłem http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1411882625 mam nadzieje że będzie dobra to raz a dwa że będzie pasować. Moja jest taka i ma takie same numery http://allegro.pl/pompa-wspomagania-passat-b5-1-9-tdi-8d0145156t-i1394003136.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #60 Napisano 17 Stycznia 2011 witam mam takie pytanie bo nie wymieniłem jeszcze tego co piszczy czy mozna jezdzic na ty bo mam wyjazd i nie wiem czy cos moze sie stac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach