Skocz do zawartości
Gość olexi

Pompa wspomagania piszczy

Rekomendowane odpowiedzi

to co było na filmiku to tak jakbyś nie miał odpowietrzonego układu lub pompa nie wyrabia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo w audi s4 po odpaleniu silnika rano po chwili pompa zaczyna wyć i burzy się płyn w zbiorniczku jak by się odpowietrzała po nagrzaniu cichnie pompa i przestaje buzować płyn ani nie ubywa ani nie przybywa płynu w zbiorniczku wymieniłem płyn na FEBI zielony i dalej to samo prosze o pomoc bo jusz niewiem gdzie szukać przyczyny pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tak że burzyła sie i potem przestało dopoki się rozgrzał płyn i swzystko ładnie i pięknie do nastepnego dnia,potem to samo ale płyn juz nie ucichł i też nie ubywało lecz się coraz bardziej burzyło,teraz mam taki motyw ze wczoraj mi wybiło górą płyn ze zbiorniczka a jak go dokręciłem to wybiło grzieś przez pompe,i prawdopodobnie wyszło łożyskiem,spojrzałem na kółko ktore napedza pas wielorowkowy i zauważylem ze ono jest troszke luzne i słychać z tamtad stuki,aha wczesniej klilka dni temu słyszałem jak sie łożysko gdzieś zacierało,dziś jestem pewien ze to z pompy wspomagania,tu moim zdaniem nic nie pomoże sama wymiana płynu,jutro sie biore za rozbiorke i regeneracje tego wynalazka i chce wymienic te łożysko,wyczytałem to na forum że siądają w pompach łożyska i zimering,jak to nie pomoże to bede musiał kupić nową pompe,nie bawem wrzuce fotki z naprawy jak sie uda,tylko nie wiem co najpierw odkręcić ale chyba alternator bo jego też chce obejrzeć czy z nim wszystko wporządku

Edytowane przez Roberto Nice - trance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli na zgaszonym silniku kręconc kierownicą wywala płyn ze zbiorniczka to dolać ponad stan przy odkręconym korku kręcic kierownicą wprawo i w lewo troche szybkawo oczywiście przy zapalonym tak do 3 tys obrot silniku tak po 15 razy następnie podejść do zbiorniczka oczwiście nie gasząc silnika odlać szczykawką tyle aby był stan następnie zgasić silnik poziom ma być niszczy sprawdzić czy w korku od zbiorniczka odpowiecznik jest nie zatkany jeśli tak to przedmuchać zakręcić korek i zapalić silnik nie powinno wyrzucać jusz płynu pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli bulgocze płyn i ustaje po nagrzaniu prosze wymienić bezwzględnie przewód gumowy ten krótki przy pompie i nowe opaski i drugi przewud od zbiorniczka w strone pompy nowe zaciski problem napewno zniknie jeszcze wczoraj pisałem że mam z tym problem dzisiaj rano zrobiłem dosłownie to co piszę i problem znikną myślę że wielu z tego skorzysta pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nalałem dziś tak na próbe płynu chociaż wiedziałem ze to nie rozwiąze problemu i po uruchomieniu piszczał pasek,zobaczyłem jak się obraca koło od pompy i mało zawału nie dostałem latało jak by padło łożysko,tak się dowiedziałem dlaczego mi piszczał pasek po uruchomieniu i teraz zamierzam kupić ta pompe: http://www.allegro.pl/show_item.php?...2+wys%C5%82any

 

teraz mam pytanie,czy bedzie dobra ta pompa do passata b5 1997r 1,9TDI silnik AHU 90koni sprzedawca pisze że to jest ta pompa ale potrzebne są jakies namiary z tabliczki znamionowej,a czym się to moze roznic przeciez to jeden rocznik a po zdjeciach widze ze to ta sama pompa

Edytowane przez Roberto Nice - trance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie łożyska w pompie wspomagania nie ma ja mam pompe KYABA oryginał jest tylko tam umieszczony tylko simering kierunkowy który kosztuje 31 zł pod zamówienie w libiążu tam nie ma co piszczeć.pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej miałem to samo wiec po kolei zająłem się pompą wodną ,bo między innymi ona piszczała ,potem łożyska alternatora ,i wymieniłem popiskujące łożyska pompy wspomagania (miałem nadzieje ,że ucichnie )a tu sru pompa zaczęła wyć ,po odpowietrzeniu dokładnym wyje jakby miała się rozpaść ,a wcześniej tylko popiskiwała .Normalnie ręce opadają może ktoś ma jakieś pomysły ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem a mianowicie po przekreceniu kierownicy na maksa nie wazne w którą strone to piszczy pewnie pompa czy da sie ja jakos naprawic czy trzeba wymienic a jak wymienic to czy z innego autka pasuje czy musi byc okreslona do modelu i roku produkcji czy wystarczy ze uchwyty mocowan sa takie same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dzieje się to w maxymalnym położeniu kierownicy w prawo lub w lewo, to będzie piszczeć. Czyli wszystko jest OK. Jak ciebie by ktoś workiem cegieł przygniótł, to też byś piszczał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ale wczesniej nie piszczało miałem mało oleju i dolałem przyszła zima i zaczeło piszczec a nie piszczało wczesniej czyli tak ma byc czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też tak piszczało przy max skręcie w L jak i w R na postoju. Okazało się, że to nie pompa, a sprzęgiełko od alternatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mozesz mi powiedziec gdzie i jak wygląda to sprzegiełko a moze ktos wie co to i moze byc cos innego piszcie ja bede sprawdzał

 

---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 18:24 ----------

 

a dzisiaj zauwazyłem ze piszczy mi cos po odpaleniu samochodu ale piszczy do puki samochód sie nie zagzeje bo puzniej juz nie piszczy co to moze byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tu taj masz "poglądowe piszczenie":

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=90968&highlight=sprz%EAg%B3o+alternatora

a mozesz mi powiedziec gdzie i jak wygląda to sprzegiełko

tak wygląda:

http://allegro.pl/kolo-pasowe-alternatora-i1394377478.html

a znajduje się na alternatorze. Na nim chodzi pasek wielorowkowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam troche:) Dzisiaj oddałem auto do mechanika, bo pompa leje i to dość sporo upuszcza płynu i piszczy przy max skręcie. Oddał on do gości co mu zawsze robią, oni odkręcili pompę i okazało się że to jest dosłownie jednorazówka, bo łożysko jest wprasowane na stałe (chyba na gorąco) i nici z naprawy. Proponuje mi za 400zł nową, ale jak się rozejrzałem w cenach to masakra za 200 lekko można kupić.

 

Jaką w tym wypadku polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po rozeznaniu sie w cenach u mnie zwątpiłem :D najtańsza ponad 450zł ale nie mają inne ceny to około 550zł. Zamówiłem http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1411882625 mam nadzieje że będzie dobra to raz a dwa że będzie pasować. Moja jest taka i ma takie same numery http://allegro.pl/pompa-wspomagania-passat-b5-1-9-tdi-8d0145156t-i1394003136.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytanie bo nie wymieniłem jeszcze tego co piszczy czy mozna jezdzic na ty bo mam wyjazd i nie wiem czy cos moze sie stac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności