_chris_ Zgłoś #61 Napisano 18 Stycznia 2011 A piszczy tylko czy widac np że leje? Jeśli piszczy to nie powinno się nic stać. Mi piszczała przy max skręcie pół roku temu i do tej pory dojeździłem i nie wymieniałbym gdyby nie lała (za 2 tyg musiałem 100ml dolać) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #62 Napisano 18 Stycznia 2011 Mi nie leje ale piszczy też jak zapałe samochód to prawdopodobnie alternator wyżej jest opisany problem pytam bo jadę w trasę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #63 Napisano 25 Stycznia 2011 moze wystarczy podciagnac pasek Jak podciągnąć? Po to jest napinacz żeby sam sobie napinał pasek:) Nie naciąga się go tak jak w starszych silnikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #64 Napisano 25 Stycznia 2011 moze wystarczy podciagnac pasek Mi nie leje ale piszczy też jak zapałe samochód to prawdopodobnie alternator wyżej jest opisany problem pytam bo jadę w trasę czy pasek podciągnąć to nie wiem, ale wstawić przynajmniej przecinki - jak najbardziej wskazane :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #65 Napisano 25 Stycznia 2011 chłopaki powiedzcie bo juz nie wiem co to piszczy jak zapolam samochód to piszczy to cos jak włacze radio swiatła i podgrzewanie szyby tylnej piszczy bardziej a jak wyłącze to juz mniej piszczy co to jest napinacz czy to sprzegiełko na alternatorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #66 Napisano 25 Stycznia 2011 chłopaki powiedzcie bo juz nie wiem co to piszczy jak zapolam samochód to piszczy to cos jak włacze radio swiatła i podgrzewanie szyby tylnej piszczy bardziej a jak wyłącze to juz mniej piszczy co to jest napinacz czy to sprzegiełko na alternatorze albo rolka napinacza albo łożysko alternatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #67 Napisano 27 Stycznia 2011 juz wiem co to tak piszczało ani rolka napinacza ani rolka alternatora to był walniety amortyzator tłumik napinacza był wybity na mocowaniu u góry i poszedł tak wesoko ze ocierał o rolke i to piszczało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arturek5 Zgłoś #68 Napisano 30 Kwietnia 2011 witam podepne sie do tematu a wiec mnie tez piszczy przy duzym skrecie w prawo czy w lewo bez znaczenia ale tylko na rozgrzanym silniku przy zimnym jest jak najbardziej ok , do tego powiedzcie prosze , poniewaz samochod mam od miesiaca czy wspomaganie w passacie jest takie ze tak powiem twarde , czy jego twardosc wynika z powodu wyzej wymienionych piskow , jezdzilem roznymi autami gorszymi i lepszymi ale nigdy passatem we wszystkich obracalem kierownice jednym palcem , ale nie w tym egzemplarzu niestety -moze tak ma byc , jeszcze raz napisze na zimnym jest ok na cieplym piszczy na razie przy duzym skrecie kol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tycjan Zgłoś #69 Napisano 11 Kwietnia 2013 Co prawda w poście obok już napisałem, zauważyłem, że przy max skręconych kołach mój Pasio piszczy, wiele osób twierdzi, że to normalka i żeby nie katować pompy maksymalnym skrętem kierownicy. Co sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu89lubin Zgłoś #70 Napisano 2 Sierpnia 2013 Witam, Mam mały problem a nie wiem czy to pompa wspomagania. Tzn jak stoję na przykład to słychać jak chodzi tzn tak jakby miała mało płynu ale płyn jest. Słychać ją jak nie ruszam kierownicą ale jeśli ruszę obojętnie, w którą stronę to ten dźwięk znika... Po otworzeniu maski dźwięk ten dochodzi z lewej strony silnika ( od kierowcy ). To może być pompa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość haken11 Zgłoś #71 Napisano 20 Października 2013 Witam. Jadąc dziś moim passatem b5(1,9tdi 131km) wjechałem w dziurę. Samochód zaczął strasznie warczeć. Mechanik powiedział że musiałem udeżyć pompą wspomagania( spadło z niej koło, mechanik powiedział że pierwszy raz cos takiego widzi) Za wymianę pompy krzyknął 2000zł . Czy to nie za drogo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #72 Napisano 20 Października 2013 O jedno zero za dużo... Popatrz ile kosztują używki lub chinole, 400 zł z montażem max... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrzej Zgłoś #73 Napisano 27 Października 2013 Witam Od pewnego czasu piszczy mi pompa wspomagania , niżej zamieszczam filmik z odgłosów. Wspomaganie działa ok, nie piszczy bardziej przy kręceniu kołami - jest bez różnicy, siła wspomagania jest taka sama na luzie jak i na obrotach. Psiknąłęm tam od góry (na tyle ile mi się udało rękę wsadzić) WD40 i jest cisza na dłuższą chwilę - więc wydaje mi się że to łożysko tak piszczy a sama pompa jest ok - czy się mylę? (laik jestem) Co to może być? Drugie pytanie czy żeby wymontować pompe trzeba zdejmować przedni zderzak itd.? [video=youtube;fxAzx1BV-ew]http://www.youtube.com/watch?v=fxAzx1BV-ew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrzej Zgłoś #74 Napisano 27 Października 2013 nikt nic nie podpowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #75 Napisano 27 Października 2013 Na moje ucho przy tej jakości nagrania to łożysko już się skończyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrzej Zgłoś #76 Napisano 27 Października 2013 A drugie pytanie czy żeby wymontować pompe trzeba zdejmować przedni zderzak itd.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #77 Napisano 28 Października 2013 Nie. Od dołu odkręcasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Renvi123 Zgłoś #78 Napisano 21 Kwietnia 2019 Panowie mam problem, otóż wyje mi pompa 2 razy w regeneracji, zmieniony zbiorniczek, płynu to chyba z 10 litrów przelalem i zielony febi i czerwony Atf llD, caly czas wyje jedynie od 4 biegu mniej słychać.Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach