Skocz do zawartości
Gość falis

Pompowtryskiwacze, pytanie do znawcow w tym temacie.

Rekomendowane odpowiedzi

specjalnie przed demontażem sprawdziłem jak były ustawione i każdy był inaczej, 180,230,210,215 teraz mam na 225 i to nie są pierwsze pompki które regulowałem, to na ile byś radził ustawić żeby korekcje się zmniejszyły 180??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 150 i tak się nic im nie powinno stać, ustaw na 180 i sprawdź, bardziej się obawiam tego że w tamtym aucie dostały po dupie , czy to z brudu jakiegoś , od vacum czy filtra, albo przy demontażu/montażu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napiszę tak jak i w tym jak i w tamtym były przestrzegane zasady czystości tak jak i regulacji więc to wykluczam ale spróbuję zrobić na 180 może coś zmieni ale wątpię bo w tamtym aucie do którego były stawione na próbę pracowały super a również miałem na kilka dni pompki z tego auta co nie chce palić i one u mnie też się super sprawowały, więc po tym teście wina pompek została wykluczona jako powód złego palenia na zimnym silniku. To nie jest pierwszy komplet pompek który był montowany moimi rękoma i jeśli zazwyczaj pompki były oki to nigdy nie było problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość canizares85

Witam

Nie znalazłem odpowiedzi więc może ktoś mnie na nią naprowadzi lub odpowie. Mam w Passacie pompowtryskiwacze 038130073AJ, czy mogę wymienić wszystkie 4 na 038130073AG? Ktoś tak z Was robił? Widziałem wpis, że trzeba koniecznie ten sam kod ale nie jestem przekonany. Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie?

Passat 1,9 Tdi, 101km, 2002r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AG są od EDC16 więc bez dłubania w ECU bankowo się nie obejdzie.

Ale ich adaptacja jest jak najbardziej możliwa. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale wczoraj w pasku B6 1,9 tdi 2006r przeżyłem spory problem który sam sie rozwiązał jak się później okazało, mianowicie jade jade dojeżdżam do świateł i nagle trach auto zgasło kręce kręce i nic myślę ale numer auto mam miesiąc i kicha normalnie nogi podcięło, akurat stało się to pod salonem Mazdy no to szybko do mechaników czy by nie zobaczyli co jest grane wychodzą kręcą i nic diagnoza pompowtryskiwacze myśle szlak próbuje jeszcze raz nagle zapala i jakby nigdy nic działa, no to podziękowałem i w drogę do kolegi na komputer co jest grane sprawdził nie ma śladu po awarii wszystko ok idealnie żadnych błędów i teraz mam myślenice co to mogło być pompa ??? wspomnę ze 2 tygodnie wcześniej wymieniłem olej i wszystkie filtry raczej to nie to, po tym incydencie auto działa normalnie nic się nie dzieje co mogło być przyczyna faktycznie padają pompowtryski może pompa ??? a może to jakiś parch w paliwie ??? ma ktoś pomysł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź dziś miałem chwilkę i wrzuciliśmy autko jeszcze raz pod VAGa z kumplem zaczynam wątpić czy to pompki były przyczyną, zastanawia mnie błąd immobiliser może to było przyczyną objawy by się też zgadzały (choć podobno przy takiej awarii odpala i zaraz gaśnie u mnie nie odpalał) średnio się też znam na tym może rzucisz fachowym okiem

 

Saturday,19,July,2014,09:48:37:10074

VCDS Version: Beta 11.6.0

Data version: 20111008

 

Chassis Type: 3C0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 56 77 7D

 

VIN: WVWZZZ3CZ6E223070 Mileage: 159040km/98822miles

 

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

37-Navigation -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

77-Telephone -- Status: OK 0000

7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 021 JQ HW: 03G 906 021 JQ

Component: R4 1,9L EDC G000SG 9969

Revision: --H03--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000071

Shop #: WSC 66664 142 84078

VCID: 77F9EFEF7D0D

 

No fault code found.

Readiness: 0 0 0 0 0

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl

Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P

Component: ESP 440 C2 H015 0003

Revision: H015 Serial number: 0667364523

Coding: 0013569

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 2F69178FC5DD

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Part No SW: 3C0 907 044 AC HW: 3C0 907 044 AC

Component: ClimatronicPQ46 050 0404

Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 62CFAEBBC68F

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J

Component: Bordnetz-SG H37 1301

Revision: 00H37000 Serial number: 00000005521661

Coding: E1888F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 306B14F3D8E3

 

Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419

Component: Wischer VW461 001 0101

Coding: 00063445

Shop #: WSC 05311

 

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 T

Component: RegenLichtSens 011 1110

Coding: 00208933

Shop #: WSC 05311

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl

Part No SW: 3C0 909 605 J HW: 3C0 909 605 J

Component: 04 AIRBAG VW8 029 2521

Revision: 09029000 Serial number: 003A2P6B9CRJ

Coding: 0012340

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 2D550D87CFD1

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl

Part No SW: 3C0 953 549 A HW: 3C0 953 549 A

Component: Lenksäulenmodul 005 0010

Revision: 00005000 Serial number: 3C9953507C

Coding: 0000014

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 2A5F069BFE3F

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl

Part No SW: 3C0 920 870 Q HW: 3C0 920 870 Q

Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 4240

Revision: V0033000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0007105

Shop #: WSC 66664 142 84078

VCID: 316D11F7D3E9

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530.lbl

Part No SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A

Component: Gateway 007 0040

Revision: 00007000 Serial number: 0700C0632107A9

Coding: 3D3D2C44C62002

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 214DE1B78309

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl

Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K

Component: IMMO 038 0367

Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000

Shop #: WSC 131071 1023 2097151

VCID: 326F1EFBD6EF

 

Part No: 3C0 905 861 D

Component: ELV 024 0370

3C0905861D ELV 024 0370

 

2 Faults Found:

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 11

Reset counter: 167

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

 

02827 - Wake-Up request via ESP

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 11

Reset counter: 167

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 37: Navigation Labels: Redir Fail!

Part No SW: 1K0 919 887 K HW: 1K0 035 191 E

Component: J401 0111

Revision: 00014000 Serial number: VWZ1Z2F6152321

Coding: 0043400

Shop #: WSC 05314 000 00000

VCID: 418D41376349

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl

Part No: 1K0 959 701 K

Component: Tuer-SG 024 2801

Coding: 0000053

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 366722EB3A87

 

2 Faults Found:

00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K1 909 144 K

Component: EPS_ZFLS Kl.5 D06 1701

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 33611BFF29F5

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb

Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K

Component: KSG PQ46 ELV 038 0455

Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0091020851030E763804941570084B0E703C00

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 326F1EFBD6EF

 

Part No: 1K0 951 605 C

Component: LIN BACKUP HORN H03 1301

 

Component: NGS n.mounted

 

Component: IRUE n.mounted

 

1 Fault Found:

00896 - Trunk Lock Unit (F256)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 132

Mileage: 158980 km

Time Indication: 0

Date: 2014.07.17

Time: 14:26:23

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl

Part No: 1K0 959 702 K

Component: Tuer-SG 024 2801

Coding: 0000052

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 37792FEF3D8D

 

1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl

Part No SW: 3C0 907 801 G HW: 3C0 907 801 G

Component: EPB VD8HC005 013 0005

Revision: 013

Coding: 0000011

Shop #: WSC 44491 136 83608

VCID: 2647F2ABEA27

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: Redir Fail!

Part No SW: 1K0 035 153 H HW: 1K0 035 191 E

Component: R 0111

Revision: 00014000 Serial number: VWZ1Z2F6152321

Coding: 0043400

Shop #: WSC 05314 000 00000

VCID: 2545F5A79721

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-729.lbl

Part No SW: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E

Component: Telefon 6009

Revision: 00009000 Serial number: 0000000719782

Coding: 0016043

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 2545F5A79721

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl

Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E

Component: PTC-Element 0404

Revision: 00800000 Serial number:

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 2D550D87CFD1

 

1 Fault Found:

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)

014 - Defective

 

End ---------------------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączyłem dzisiaj vag pod auto i w grupie 023 mam następujące dane:

1- 20-25

2- 20-25

3- 30-35

4- 40-50

 

Gdzieś czytałem, że max powinno być +-30. Co z tym robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co z tym robić?

Podoginaj konektory we wtyczkach PD, w moim przypadku bardzo pomogło. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakaś instrukcja jak to zrobić ? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam taki problem.. (posiadam passata 1,9 rok 2000 115km) ,okazalo sie ze moje pompowtryskwiacze padly (na vagu wyszlo ze 3-ci ale po sprawdzeniu okazalo sie ze wszystkie sa na wykonczeniu) wiec po numerach zaczelam wraz mechanikiem szukac takich samych pompowtryskiwaczy i okazalo sie u mnie w aucie sa zamontowane pompowtryski 113km a mianowicie o numerach 038130073AL.

samochod kupilam od kogos i nie wiem teraz co zrobic czy szukac mam takich samych jakie byly czyli 130km czy jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

mam taki problem.. (posiadam passata 1,9 rok 2000 115km) ,okazalo sie ze moje pompowtryskwiacze padly (na vagu wyszlo ze 3-ci ale po sprawdzeniu okazalo sie ze wszystkie sa na wykonczeniu) wiec po numerach zaczelam wraz mechanikiem szukac takich samych pompowtryskiwaczy i okazalo sie u mnie w aucie sa zamontowane pompowtryski 113km a mianowicie o numerach 038130073AL.

samochod kupilam od kogos i nie wiem teraz co zrobic czy szukac mam takich samych jakie byly czyli 130km czy jak ?

 

AL'ki :D jedne z najwydajniejszych seryjnych pompek, ja bym proponował szukać takich samych, ale ciężko znaleźć AL'ki w dobrym stanie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AL'ki :D jedne z najwydajniejszych seryjnych pompek, ja bym proponował szukać takich samych, ale ciężko znaleźć AL'ki w dobrym stanie....

 

No wlasnie szukalam na neci i najlepsze jakie znalalzam to z przebiegiem 80tys komplet za 1200zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wlasnie szukalam na neci i najlepsze jakie znalalzam to z przebiegiem 80tys komplet za 1200zl

 

Te 80 tyś km to chyba na wstecznym biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego odczytu widać problem z modułem komfortu. Sprawdź bezpieczniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odkręcić pokrywę zaworów, i wszystko masz jak na dłoni ;-)

Zsuwasz konektor, delikatnie doginasz i zakładasz spowrotem ,tak robisz ze wszystkimi.

Przy dokręcaniu pokrywy dokrecaj z wyczuciem.

 

Czy tam nie ma jakiejs uszczelki pod pokrywa ktora trzeba wymienic ? Da sie to zrobic bez klucza dynamometrycznego ?

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy tam nie ma jakiejs uszczelki pod pokrywa ktora trzeba wymienic ?

Jest uszczelka, ale nie wymaga wymiany.

Wystarczy że dobrze oczyścisz głowicę w miejscu styku z uszczelką oraz co bardzo ważne, wszystkie śruby dokręcisz (z równą siłą) kluczem dynamometrycznym. :ok

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności