hansb5 Zgłoś #101 Napisano 9 Lutego 2014 specjalnie przed demontażem sprawdziłem jak były ustawione i każdy był inaczej, 180,230,210,215 teraz mam na 225 i to nie są pierwsze pompki które regulowałem, to na ile byś radził ustawić żeby korekcje się zmniejszyły 180?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #102 Napisano 9 Lutego 2014 na 150 i tak się nic im nie powinno stać, ustaw na 180 i sprawdź, bardziej się obawiam tego że w tamtym aucie dostały po dupie , czy to z brudu jakiegoś , od vacum czy filtra, albo przy demontażu/montażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #103 Napisano 9 Lutego 2014 napiszę tak jak i w tym jak i w tamtym były przestrzegane zasady czystości tak jak i regulacji więc to wykluczam ale spróbuję zrobić na 180 może coś zmieni ale wątpię bo w tamtym aucie do którego były stawione na próbę pracowały super a również miałem na kilka dni pompki z tego auta co nie chce palić i one u mnie też się super sprawowały, więc po tym teście wina pompek została wykluczona jako powód złego palenia na zimnym silniku. To nie jest pierwszy komplet pompek który był montowany moimi rękoma i jeśli zazwyczaj pompki były oki to nigdy nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość canizares85 Zgłoś #104 Napisano 2 Lipca 2014 Witam Nie znalazłem odpowiedzi więc może ktoś mnie na nią naprowadzi lub odpowie. Mam w Passacie pompowtryskiwacze 038130073AJ, czy mogę wymienić wszystkie 4 na 038130073AG? Ktoś tak z Was robił? Widziałem wpis, że trzeba koniecznie ten sam kod ale nie jestem przekonany. Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? Passat 1,9 Tdi, 101km, 2002r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #105 Napisano 2 Lipca 2014 AG są od EDC16 więc bez dłubania w ECU bankowo się nie obejdzie. Ale ich adaptacja jest jak najbardziej możliwa. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter7_7 Zgłoś #106 Napisano 17 Lipca 2014 Witam Panowie nie wiem czy dobrze trafiłem ale wczoraj w pasku B6 1,9 tdi 2006r przeżyłem spory problem który sam sie rozwiązał jak się później okazało, mianowicie jade jade dojeżdżam do świateł i nagle trach auto zgasło kręce kręce i nic myślę ale numer auto mam miesiąc i kicha normalnie nogi podcięło, akurat stało się to pod salonem Mazdy no to szybko do mechaników czy by nie zobaczyli co jest grane wychodzą kręcą i nic diagnoza pompowtryskiwacze myśle szlak próbuje jeszcze raz nagle zapala i jakby nigdy nic działa, no to podziękowałem i w drogę do kolegi na komputer co jest grane sprawdził nie ma śladu po awarii wszystko ok idealnie żadnych błędów i teraz mam myślenice co to mogło być pompa ??? wspomnę ze 2 tygodnie wcześniej wymieniłem olej i wszystkie filtry raczej to nie to, po tym incydencie auto działa normalnie nic się nie dzieje co mogło być przyczyna faktycznie padają pompowtryski może pompa ??? a może to jakiś parch w paliwie ??? ma ktoś pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter7_7 Zgłoś #107 Napisano 19 Lipca 2014 Dzięki za odpowiedź dziś miałem chwilkę i wrzuciliśmy autko jeszcze raz pod VAGa z kumplem zaczynam wątpić czy to pompki były przyczyną, zastanawia mnie błąd immobiliser może to było przyczyną objawy by się też zgadzały (choć podobno przy takiej awarii odpala i zaraz gaśnie u mnie nie odpalał) średnio się też znam na tym może rzucisz fachowym okiem Saturday,19,July,2014,09:48:37:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Data version: 20111008 Chassis Type: 3C0 Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 56 77 7D VIN: WVWZZZ3CZ6E223070 Mileage: 159040km/98822miles 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 021 JQ HW: 03G 906 021 JQ Component: R4 1,9L EDC G000SG 9969 Revision: --H03--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000071 Shop #: WSC 66664 142 84078 VCID: 77F9EFEF7D0D No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P Component: ESP 440 C2 H015 0003 Revision: H015 Serial number: 0667364523 Coding: 0013569 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 2F69178FC5DD No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 AC HW: 3C0 907 044 AC Component: ClimatronicPQ46 050 0404 Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 62CFAEBBC68F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J Component: Bordnetz-SG H37 1301 Revision: 00H37000 Serial number: 00000005521661 Coding: E1888F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 306B14F3D8E3 Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 Component: Wischer VW461 001 0101 Coding: 00063445 Shop #: WSC 05311 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 T Component: RegenLichtSens 011 1110 Coding: 00208933 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl Part No SW: 3C0 909 605 J HW: 3C0 909 605 J Component: 04 AIRBAG VW8 029 2521 Revision: 09029000 Serial number: 003A2P6B9CRJ Coding: 0012340 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 2D550D87CFD1 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl Part No SW: 3C0 953 549 A HW: 3C0 953 549 A Component: Lenksäulenmodul 005 0010 Revision: 00005000 Serial number: 3C9953507C Coding: 0000014 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 2A5F069BFE3F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl Part No SW: 3C0 920 870 Q HW: 3C0 920 870 Q Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 4240 Revision: V0033000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0007105 Shop #: WSC 66664 142 84078 VCID: 316D11F7D3E9 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530.lbl Part No SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A Component: Gateway 007 0040 Revision: 00007000 Serial number: 0700C0632107A9 Coding: 3D3D2C44C62002 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 214DE1B78309 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K Component: IMMO 038 0367 Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 VCID: 326F1EFBD6EF Part No: 3C0 905 861 D Component: ELV 024 0370 3C0905861D ELV 024 0370 2 Faults Found: 02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 11 Reset counter: 167 Mileage: 0 km Time Indication: 0 02827 - Wake-Up request via ESP 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 167 Mileage: 0 km Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Labels: Redir Fail! Part No SW: 1K0 919 887 K HW: 1K0 035 191 E Component: J401 0111 Revision: 00014000 Serial number: VWZ1Z2F6152321 Coding: 0043400 Shop #: WSC 05314 000 00000 VCID: 418D41376349 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl Part No: 1K0 959 701 K Component: Tuer-SG 024 2801 Coding: 0000053 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 366722EB3A87 2 Faults Found: 00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent 00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl Part No: 1K1 909 144 K Component: EPS_ZFLS Kl.5 D06 1701 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 33611BFF29F5 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K Component: KSG PQ46 ELV 038 0455 Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0091020851030E763804941570084B0E703C00 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 326F1EFBD6EF Part No: 1K0 951 605 C Component: LIN BACKUP HORN H03 1301 Component: NGS n.mounted Component: IRUE n.mounted 1 Fault Found: 00896 - Trunk Lock Unit (F256) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 132 Mileage: 158980 km Time Indication: 0 Date: 2014.07.17 Time: 14:26:23 ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl Part No: 1K0 959 702 K Component: Tuer-SG 024 2801 Coding: 0000052 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 37792FEF3D8D 1 Fault Found: 00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Part No SW: 3C0 907 801 G HW: 3C0 907 801 G Component: EPB VD8HC005 013 0005 Revision: 013 Coding: 0000011 Shop #: WSC 44491 136 83608 VCID: 2647F2ABEA27 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: Redir Fail! Part No SW: 1K0 035 153 H HW: 1K0 035 191 E Component: R 0111 Revision: 00014000 Serial number: VWZ1Z2F6152321 Coding: 0043400 Shop #: WSC 05314 000 00000 VCID: 2545F5A79721 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 3C0-035-729.lbl Part No SW: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E Component: Telefon 6009 Revision: 00009000 Serial number: 0000000719782 Coding: 0016043 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 2545F5A79721 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D550D87CFD1 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective End --------------------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yamahar66 Zgłoś #108 Napisano 20 Lipca 2014 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=babcdb8193&view=att&th=147482de7cd065e6&attid=0.1&disp=safe&realattid=f_hxr4t3ml0&zw&saduie=AG9B_P9kL4EWdtC8cJjrU1YSH2uv&sadet=1405665611504&sads=U2D2g2_OPzyasNGNERyT7W-ogck - - - - - aktualizacja - - - - - witam,czy moglby ktos zerknac na te logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #109 Napisano 20 Lipca 2014 Witam, Podłączyłem dzisiaj vag pod auto i w grupie 023 mam następujące dane: 1- 20-25 2- 20-25 3- 30-35 4- 40-50 Gdzieś czytałem, że max powinno być +-30. Co z tym robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #110 Napisano 21 Lipca 2014 Co z tym robić? Podoginaj konektory we wtyczkach PD, w moim przypadku bardzo pomogło. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #111 Napisano 21 Lipca 2014 Jakaś instrukcja jak to zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Justyna Zgłoś #112 Napisano 2 Września 2014 witam mam taki problem.. (posiadam passata 1,9 rok 2000 115km) ,okazalo sie ze moje pompowtryskwiacze padly (na vagu wyszlo ze 3-ci ale po sprawdzeniu okazalo sie ze wszystkie sa na wykonczeniu) wiec po numerach zaczelam wraz mechanikiem szukac takich samych pompowtryskiwaczy i okazalo sie u mnie w aucie sa zamontowane pompowtryski 113km a mianowicie o numerach 038130073AL. samochod kupilam od kogos i nie wiem teraz co zrobic czy szukac mam takich samych jakie byly czyli 130km czy jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #113 Napisano 2 Września 2014 witammam taki problem.. (posiadam passata 1,9 rok 2000 115km) ,okazalo sie ze moje pompowtryskwiacze padly (na vagu wyszlo ze 3-ci ale po sprawdzeniu okazalo sie ze wszystkie sa na wykonczeniu) wiec po numerach zaczelam wraz mechanikiem szukac takich samych pompowtryskiwaczy i okazalo sie u mnie w aucie sa zamontowane pompowtryski 113km a mianowicie o numerach 038130073AL. samochod kupilam od kogos i nie wiem teraz co zrobic czy szukac mam takich samych jakie byly czyli 130km czy jak ? AL'ki jedne z najwydajniejszych seryjnych pompek, ja bym proponował szukać takich samych, ale ciężko znaleźć AL'ki w dobrym stanie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Justyna Zgłoś #114 Napisano 2 Września 2014 AL'ki jedne z najwydajniejszych seryjnych pompek, ja bym proponował szukać takich samych, ale ciężko znaleźć AL'ki w dobrym stanie.... No wlasnie szukalam na neci i najlepsze jakie znalalzam to z przebiegiem 80tys komplet za 1200zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #115 Napisano 2 Września 2014 No wlasnie szukalam na neci i najlepsze jakie znalalzam to z przebiegiem 80tys komplet za 1200zl Te 80 tyś km to chyba na wstecznym biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servicemen Zgłoś #116 Napisano 3 Września 2014 Z tego odczytu widać problem z modułem komfortu. Sprawdź bezpieczniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #117 Napisano 3 Września 2014 Odkręcić pokrywę zaworów, i wszystko masz jak na dłoni Zsuwasz konektor, delikatnie doginasz i zakładasz spowrotem ,tak robisz ze wszystkimi. Przy dokręcaniu pokrywy dokrecaj z wyczuciem. Czy tam nie ma jakiejs uszczelki pod pokrywa ktora trzeba wymienic ? Da sie to zrobic bez klucza dynamometrycznego ? Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #118 Napisano 3 Września 2014 Czy tam nie ma jakiejs uszczelki pod pokrywa ktora trzeba wymienic ? Jest uszczelka, ale nie wymaga wymiany. Wystarczy że dobrze oczyścisz głowicę w miejscu styku z uszczelką oraz co bardzo ważne, wszystkie śruby dokręcisz (z równą siłą) kluczem dynamometrycznym. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach