Skocz do zawartości
Gość falis

Pompowtryskiwacze, pytanie do znawcow w tym temacie.

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie czy z moimi pompowtryskiwaczami jest wszystko ok bip-y

 

[video=youtube_share;wLxhk76CykY]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są w normie. :)

P.S. Mogłeś jeszcze pokazać grupę 13.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stan pompek 4 - brakuje paliwa, BIPy kosmiczne, korekcje w normie. Do wymiany uszczelnień-> ustawienie pompek na początek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polonez15

po czym wnosisz że brakuje im paliwa? BIPy są kosmiczne to fakt, ale może pomoże dogięcie konektorów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blok 18, stan pompek 0- Ok, 4- zbyt mała ilość paliwa. Nie tu bym szukał problemu, ale warto spróbować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Blok 18, stan pompek 0- Ok, 4- zbyt mała ilość paliwa. Nie tu bym szukał problemu, ale warto spróbować.

 

to by auto musiało zgaść a doczytaj z loga że wszystkie pomki mają 4.

Dodał gazu i puścił = odcina paliwo na czas spadania obrotów ot tyle.

Coś czuje że dogięcie konektorków niewiele pomoże, szykuje się regeneracja lub wymiana na używki PD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4- zbyt mała ilość paliwa

 

Kolego 4 nie oznaczają zbyt małej ilości paliwa.

 

Z tych logów ja nie widzę żeby paliwa brakowało, ale BIPy ma straszne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną takich bipów ? Na - brak paliwa a na +??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podgięcie konektorów nie pomoże, a raczej nie. To wskazuje na zużycie lub zabrudzenie pompowtrysków.

Możliwe że pomoże czyszczenie w myjce ultradźwiękowej, ale na ten temat może niech się wypowiedzą osoby, które przeprowadzały taki zabieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli podgięcie konektorów nie pomoże, a raczej nie. To wskazuje na zużycie lub zabrudzenie pompowtrysków.

Możliwe że pomoże czyszczenie w myjce ultradźwiękowej, ale na ten temat może niech się wypowiedzą osoby, które przeprowadzały taki zabieg.

 

myjka na zabrudzenia , na elektronikę regeneracja, tego nie przeskoczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam straszne bipy więc skłaniam się ku regeneracji tylko nie znam sprawdzonego zakładu, gdzie byście polecili?? Najlepiej miejsca sprawdzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego 4 nie oznaczają zbyt małej ilości paliwa.

 

Z tych logów ja nie widzę żeby paliwa brakowało, ale BIPy ma straszne.

 

 

Sam kiedyś sprawdzałem, obcinając dopływ paliwa wskakiwały 4, dodaj gazu i puść i popatrz, co pokaże blok 18. Kłócić się nie chcę, ale ja bym sprawdził najpierw oringi na pompkach i ciśnienie paliwa przed tandem pompą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem już o moich pompowtryskach. Dzięczny będę jak ktoś rzuci okiem na logi:

 

Basic settings:

 

http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158781.html - grupa 000

http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158782.html - grupa 003

http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158783.html - grupa 011

 

Meas Blocks:

 

http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158784.html - grupy 000, 001, 003

http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158785.html - grupy 014, 018, 023

http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158786.html - grupy 004, 007, 013

Edytowane przez dino89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic szczególnego nie brakuje, synchro wypadało by poprawić tylko w okolice 0, log dynamiczny do pełnego kompletu byłby wskazany jeszcze 04, 03,11, 08. Sprawdź sobie sam najlepiej jak synchro zachowuje się w dynamicznym do 4k obr np.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam takie pytanko, co oznaczają BIP-Y na ,,-" np. -19?? Pytam się dla tego bo auto paliło i jeździło pięknie (silnik AVF pompki AL) zostały wyjęte pompki i Vacum do drugiego auta w celu zdiagnozowaniu w nim złego palenia na zimnym silniku (opisywane w innych wątkach). Po ponownym włożeniu części do auta było dobrze a po kilku dniach zostało zauważone delikatne szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, wszystko ustępuje po delikatnym dodaniu gazu czyli obr. ok 1tyś i jest już równo. Tak mi się wydaje że wcześniej paliło po dotknięciu kluczyka a teraz trzeba zrobić obrót. Podpinałem Vag-a zero błędów, w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2, 18 same zera a po puszczeniu gazu 4 czyli ok, 23 pierwsze 3 nie przekraczają 10 a na czwartym jest -19 i maleje do -9. Wydaje mi się że te minus już było wcześniej jak chodziło dobrze ale to jest jedyna rzecz która mi obecnie nie pasuje. Regulacje sprawdziłem dwa razy tak jak i wsuwki. Co wy na to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy mam takie pytanko, co oznaczają BIP-Y na ,,-" np. -19?? Pytam się dla tego bo auto paliło i jeździło pięknie (silnik AVF pompki AL) zostały wyjęte pompki i Vacum do drugiego auta w celu zdiagnozowaniu w nim złego palenia na zimnym silniku (opisywane w innych wątkach). Po ponownym włożeniu części do auta było dobrze a po kilku dniach zostało zauważone delikatne szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, wszystko ustępuje po delikatnym dodaniu gazu czyli obr. ok 1tyś i jest już równo. Tak mi się wydaje że wcześniej paliło po dotknięciu kluczyka a teraz trzeba zrobić obrót. Podpinałem Vag-a zero błędów, w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2, 18 same zera a po puszczeniu gazu 4 czyli ok, 23 pierwsze 3 nie przekraczają 10 a na czwartym jest -19 i maleje do -9. Wydaje mi się że te minus już było wcześniej jak chodziło dobrze ale to jest jedyna rzecz która mi obecnie nie pasuje. Regulacje sprawdziłem dwa razy tak jak i wsuwki. Co wy na to??

 

uszczelki vacum albo pompek. u mnie zaczęło cieknac paliwo z vacum i z dnia na dzień auto podczas mocnego przyspieszania zaczynało drgac jakby półoś była ugieta. podpialem kompa a tu bipy na "-" podczas jazdy. kupiłem oringi (pompa luk) wymieniłem i jest ok, bipy powyżej zera i auto jedzie normalnie. sam się zastanawiałem czy ma to jakiś związek ale chyba ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2

tym bym się najbardziej martwił, jak przedtem było ok to teraz są źle wyregulowane PD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności