radek9 Zgłoś #81 Napisano 29 Grudnia 2013 mam pytanie czy z moimi pompowtryskiwaczami jest wszystko ok bip-y [video=youtube_share;wLxhk76CykY] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #82 Napisano 29 Grudnia 2013 Są w normie. P.S. Mogłeś jeszcze pokazać grupę 13. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #83 Napisano 26 Stycznia 2014 (edytowane) Witam Co sadzicie o tym http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_157575.html Edytowane 26 Stycznia 2014 przez maciuch1075 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #84 Napisano 26 Stycznia 2014 Coś nie tak z linkiem wyżej http://vaglog.rtnet.pl/maciuch10_157575.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #85 Napisano 26 Stycznia 2014 Stan pompek 4 - brakuje paliwa, BIPy kosmiczne, korekcje w normie. Do wymiany uszczelnień ustawienie pompek na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #86 Napisano 27 Stycznia 2014 polonez15 po czym wnosisz że brakuje im paliwa? BIPy są kosmiczne to fakt, ale może pomoże dogięcie konektorów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #87 Napisano 27 Stycznia 2014 Blok 18, stan pompek 0- Ok, 4- zbyt mała ilość paliwa. Nie tu bym szukał problemu, ale warto spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #88 Napisano 27 Stycznia 2014 Blok 18, stan pompek 0- Ok, 4- zbyt mała ilość paliwa. Nie tu bym szukał problemu, ale warto spróbować. to by auto musiało zgaść a doczytaj z loga że wszystkie pomki mają 4. Dodał gazu i puścił = odcina paliwo na czas spadania obrotów ot tyle. Coś czuje że dogięcie konektorków niewiele pomoże, szykuje się regeneracja lub wymiana na używki PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #89 Napisano 28 Stycznia 2014 4- zbyt mała ilość paliwa Kolego 4 nie oznaczają zbyt małej ilości paliwa. Z tych logów ja nie widzę żeby paliwa brakowało, ale BIPy ma straszne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #90 Napisano 28 Stycznia 2014 Co może być przyczyną takich bipów ? Na - brak paliwa a na +?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #91 Napisano 28 Stycznia 2014 Jeżeli podgięcie konektorów nie pomoże, a raczej nie. To wskazuje na zużycie lub zabrudzenie pompowtrysków. Możliwe że pomoże czyszczenie w myjce ultradźwiękowej, ale na ten temat może niech się wypowiedzą osoby, które przeprowadzały taki zabieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #92 Napisano 28 Stycznia 2014 Jeżeli podgięcie konektorów nie pomoże, a raczej nie. To wskazuje na zużycie lub zabrudzenie pompowtrysków. Możliwe że pomoże czyszczenie w myjce ultradźwiękowej, ale na ten temat może niech się wypowiedzą osoby, które przeprowadzały taki zabieg. myjka na zabrudzenia , na elektronikę regeneracja, tego nie przeskoczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #93 Napisano 29 Stycznia 2014 też mam straszne bipy więc skłaniam się ku regeneracji tylko nie znam sprawdzonego zakładu, gdzie byście polecili?? Najlepiej miejsca sprawdzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #94 Napisano 29 Stycznia 2014 Kolego 4 nie oznaczają zbyt małej ilości paliwa. Z tych logów ja nie widzę żeby paliwa brakowało, ale BIPy ma straszne. Sam kiedyś sprawdzałem, obcinając dopływ paliwa wskakiwały 4, dodaj gazu i puść i popatrz, co pokaże blok 18. Kłócić się nie chcę, ale ja bym sprawdził najpierw oringi na pompkach i ciśnienie paliwa przed tandem pompą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitoleko Zgłoś #95 Napisano 29 Stycznia 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/51667-Samodzielna-analiza-TDI post nr 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dino89 Zgłoś #96 Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) Mówiłem już o moich pompowtryskach. Dzięczny będę jak ktoś rzuci okiem na logi: Basic settings: http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158781.html - grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158782.html - grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158783.html - grupa 011 Meas Blocks: http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158784.html - grupy 000, 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158785.html - grupy 014, 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/pavelp89_158786.html - grupy 004, 007, 013 Edytowane 6 Lutego 2014 przez dino89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #97 Napisano 6 Lutego 2014 nic szczególnego nie brakuje, synchro wypadało by poprawić tylko w okolice 0, log dynamiczny do pełnego kompletu byłby wskazany jeszcze 04, 03,11, 08. Sprawdź sobie sam najlepiej jak synchro zachowuje się w dynamicznym do 4k obr np. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #98 Napisano 9 Lutego 2014 koledzy mam takie pytanko, co oznaczają BIP-Y na ,,-" np. -19?? Pytam się dla tego bo auto paliło i jeździło pięknie (silnik AVF pompki AL) zostały wyjęte pompki i Vacum do drugiego auta w celu zdiagnozowaniu w nim złego palenia na zimnym silniku (opisywane w innych wątkach). Po ponownym włożeniu części do auta było dobrze a po kilku dniach zostało zauważone delikatne szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, wszystko ustępuje po delikatnym dodaniu gazu czyli obr. ok 1tyś i jest już równo. Tak mi się wydaje że wcześniej paliło po dotknięciu kluczyka a teraz trzeba zrobić obrót. Podpinałem Vag-a zero błędów, w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2, 18 same zera a po puszczeniu gazu 4 czyli ok, 23 pierwsze 3 nie przekraczają 10 a na czwartym jest -19 i maleje do -9. Wydaje mi się że te minus już było wcześniej jak chodziło dobrze ale to jest jedyna rzecz która mi obecnie nie pasuje. Regulacje sprawdziłem dwa razy tak jak i wsuwki. Co wy na to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #99 Napisano 9 Lutego 2014 koledzy mam takie pytanko, co oznaczają BIP-Y na ,,-" np. -19?? Pytam się dla tego bo auto paliło i jeździło pięknie (silnik AVF pompki AL) zostały wyjęte pompki i Vacum do drugiego auta w celu zdiagnozowaniu w nim złego palenia na zimnym silniku (opisywane w innych wątkach). Po ponownym włożeniu części do auta było dobrze a po kilku dniach zostało zauważone delikatne szarpanie silnikiem na wolnych obrotach, wszystko ustępuje po delikatnym dodaniu gazu czyli obr. ok 1tyś i jest już równo. Tak mi się wydaje że wcześniej paliło po dotknięciu kluczyka a teraz trzeba zrobić obrót. Podpinałem Vag-a zero błędów, w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2, 18 same zera a po puszczeniu gazu 4 czyli ok, 23 pierwsze 3 nie przekraczają 10 a na czwartym jest -19 i maleje do -9. Wydaje mi się że te minus już było wcześniej jak chodziło dobrze ale to jest jedyna rzecz która mi obecnie nie pasuje. Regulacje sprawdziłem dwa razy tak jak i wsuwki. Co wy na to?? uszczelki vacum albo pompek. u mnie zaczęło cieknac paliwo z vacum i z dnia na dzień auto podczas mocnego przyspieszania zaczynało drgac jakby półoś była ugieta. podpialem kompa a tu bipy na "-" podczas jazdy. kupiłem oringi (pompa luk) wymieniłem i jest ok, bipy powyżej zera i auto jedzie normalnie. sam się zastanawiałem czy ma to jakiś związek ale chyba ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #100 Napisano 9 Lutego 2014 w 13 są duże korekcje ok. 1.5 - 2 tym bym się najbardziej martwił, jak przedtem było ok to teraz są źle wyregulowane PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach