Skocz do zawartości
barman.m

Wymieniona uszczelka pod głowicą- nadal problemy

Rekomendowane odpowiedzi

Syf w cylindrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego akurat nie wiem

 

---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 08:10 ----------

 

No i już passek stoi w ASO - jutro niby do odbioru - zobaczymy co nawymyślają tęgie głowy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie :/ Wysłali tą głowicę do frezowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie pytanie przybywa mi oleju w silniku co to może być. Ale sprawa jest taka że na 100% nie jest to płyn chłodniczy dlatego że wymieniłem uszczelkę pod głowicą, a głowica była sprawdzana na szczelność i jest dobra. Czy może to być paliwo, a jeżeli tak którędy się dostaje do oleju. Dodam jeszcze że w servisie powiedzieli mi że jeden pompowtrysk zamiast mieć czegoś tam zero a najlepiej na minusie to ma trzy (to znaczy że leje) i czy może być tak że nieprzepalone paliwo przedostaje się do oleju. Powinien przecież wypchnąć nadmiar do układu wydechowego. 1.9 TDI 131KM AVF przebieg 244000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam rozumieć, że nie masz "majonezu" w silniku (oleju). Przybywający olej, to może być paliwko (ropa). Nie koniecznie przez pierścienie w cylindrze, ale jeśli się nie mylę (hm hm), to być może jest jakaś nieszczelność na pompowtrysku. Wydaje mi się, że powinno być czuć zapach ropy w oleju. Jak wiesz ropa nie ma tych właściwości smarnych co olej, więc ostrożnie z dalszą eksploatacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mama podejrzenia ze są to uszczelniacze pod pompowtryskami (o ringi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniono uszczelniacze na pompowtryskach więc to też odpada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega robil 2 razy uszczelke i dalej to samo 2 mechanik znalazl przyczyna byla 1 szpilka okazala sie za dluga i po kazdym szlifie bylo gozej obcieli szpilke i autko smiga jak dawniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to nie do końca ten temat ale czy przy złym sprężaniu na cylindrach można obserwować głośniejszą pracę całej jednostki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz złe sprężanie to masz silnik do remontu pierścienie do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mielke - nie twierdzę ani nie podejrzewam złego sprężania, pytam tylko czy może ono powodować głośną pracę silnika V6? W styczniu br. wymieniałem wałki z całą resztą - silnik chodził ciszej i miał więcej mocy - rwał do przodu zaraz po wymianie wałków a teraz znowu jakby słabszy choć nie wiele ale znowu słychac jednostkę głośno (a może jestem przewrażliwiony?). Wałki tym razem wykluczam (na 98%) ponieważ panowie w z ASO w zeszłym tygodniu jak mi zrzucali i montowali głowicę to poprosiłem ich o sprawdzenie wałków - są zdrowe... Możliwe, żeby wtryskiwacze tak głośno pracowały? No i czy sprężanie może mieć coś do tego?

 

---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

 

No i czy preparaty do czyszczenie to tylko chwyt marketingowy czy naprawdę działają?

Edytowane przez dzidek1988xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności