gino9 Zgłoś #41 Napisano 30 Lipca 2009 koledzy prosze pomozcie co sie dzieje:confused::confused:tu jest moj temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #42 Napisano 30 Lipca 2009 Proponuję wyczyścić filterek siatkowy (o ile u Ciebie taki jest) na zaworze w pompie, Szukaj na forum było o tym. Sam zawór też może nie działać odpowiednio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych Zgłoś #43 Napisano 30 Lipca 2009 jeśli masz ZF to za wiele nie zdziałasz bo tam jest trochę inna zasada pracy tej pompy i wymiana uszczelniacza nic nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eyeye Zgłoś #44 Napisano 28 Marca 2011 Witam. Mam problem z pompą wspomagania. Podczas kręcenia kierownica strasznie wyje, a jak dokręcę kierownicą do końca obojętnie w którą stronę to aż się koło pasowe zatrzymuje i piszczy pasek....aczkolwiek pompa wspomaganie działa dobrze,nie trzeba używać dużej siły żeby kręcić kierownicą na postoju.Dodam jeszcze że pompa jest cała mokra. Czy sama regeneracja jej pomoże? Mam na myśli wymianę łożyska i simeringa(czytałem na w jakimś innym temacie że pomaga) mam taką pompę w swoim samochodzie,nie znalazłem lepszego zdjęcia a nie mam dostępu do swojego paska http://moto.allegro.pl/pompa-wspomagania-vw-passat-b3-1-8-i1497371147.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #45 Napisano 28 Marca 2011 (edytowane) aczkolwiek pompa wspomaganie działa dobrze Poluźnij pasek i poruszaj za koło pasowe, jak będzie miało luz to już wiesz że łożysko, czasem jak jest przygnity korpus pompy pod łożyskiem to nie trzeba pompy rozpoławiać aby wymienić łożysko, ściągasz tylko pistkę z oski-ściagacz lub dłuższe śruby wkręcasz w piastkę te zapierają sie o korpus pompy i piastka sama schodzi potem zabezpieczenie sprężynowe i ...łożysko samo może zjechać z ośki. Uszczelniacze z reguły są w dobrej kondycji tylko zużycie łożyska powoduje bicie oski i wyciek oleju. Na forum jest troche o wspomaganiu i pompie, wystarczy poczytać , a TUTAJ kilka fotek rozebranej pompy. Edytowane 28 Marca 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eyeye Zgłoś #46 Napisano 30 Marca 2011 Dzięki za wskazówkę. W sobotę postaram się to sprawdzić.Napiszę co i jak. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #47 Napisano 28 Czerwca 2012 Pytanko czy z 1.8t fl podejdzie pompa do. 1.8 przed liftem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #48 Napisano 28 Czerwca 2012 Pytanko czy z 1.8t fl podejdzie pompa do. 1.8 przed liftem??? w dziale b5 może podejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach