Skocz do zawartości
Gość chabov

wskaźnik poziomu paliwa...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chabov

mam problem bowiem wskaźnik schodzi tylko do najwyższej kreski rezerwy... Gdy jest pusto w baku pokazuje jakby była jeszcze pełna rezerwa... Co może być tego przyczyną?? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak pokazuje na polowe rezerwy (schodzi minimalnie do polowy) to jest pusto, jak dochodzi do rezerwy na czerwone to juz wtedy gnam do CPN :) Pewnie czujnik zle daje dane, albo licznik zle pokazuje, w sumie to olalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może przetarta ścieżka w mierniku poziomu. To wygląda jak wskazówka na szalkowej wadze z pływakiem. Im niższy poziom tym pływak schodzi na dół i "strzałka" po stykach też idzie w dół, może tam się coś przetarło, albo fizycznie coś blokuje opuszczenie pływaka. Trzeba by zajrzeć do baku, wymacać ręką a jak nie to wyciągnąc całą pompe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chabov

a wejście jest od bagażnika no nie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W bagażniku, po podniesieniu dywanika masz taki odkręcany zawór. Musisz to odkręcić i wyjąć co się da. Prawdopodobnie będziesz musiał zdjąć przewody paliwowe ale nie jestem pewien. Wymieniałem pompe paliwa (wkład) samemu ale już dokładnie nie pamiętam co i jak. Wiem, że pływak z wkładem jest do dna baku przymocowany i trzeba go (cały pływak z pompą) tak jakby odkręcić. Najlepiej robić to przy pustym baku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby nie zakładac nowego tematu podepnę się pod ten...

 

panowie, pierwszy raz tankowałem swojego VR-a do pełna, wskaźnik był już na ostatniej kresce czerwonego pola, podjechałem na stację i zalałem 85l, z odpowietrzeniem!!! czy to trochę nie za mało? co dziwne wskazówka poziomu paliwa zatrzymuje się przed kreską wskazującą 70 litrów paliwka w baku, mniemam że powinna być na równo albo trochę za, czy wskaźniki mnie okłamują? czy tak ma być? czy co? :D

 

najlepszym sposobem chyba by było zlanie paliwka i zobaczenie ile się mieści w baku... czy na baku jest gdzieś oznaczenie ile litrów można wlać (z odpowietrzeniem). Chodzi o B4 VR6 z 94r

 

albo można jeździć do końca na rezerwie aż silnik stanie, wiem że to nie zdrowe bo pompa paliwa może zassać trochę syfu z baku... ale co by się stało gdyby silnikowi VR6 zabrakło paliwka? Zalewamy ponownie, kręcimy i odpala? czy trzeba jakoś specjalnie odpowietrzać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podjechałem na stację i zalałem 85l, z odpowietrzeniem!!!

 

Ja stawałem prawym tylnym kołem na drewnianym klinie ;) i wchodziło ok 98 l

 

co dziwne wskazówka poziomu paliwa zatrzymuje się przed kreską wskazującą 70 litrów paliwka w baku,

 

Tak miałem w B4 i mam w B3

 

czy na baku jest gdzieś oznaczenie ile litrów można wlać (z odpowietrzeniem)

 

Nie

 

Zalewamy ponownie, kręcimy i odpala?

 

Tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alkor

Hmm, ja niedawno wyjeździłem do czerwonej kreski, podjechałem na stację i weszło... 58l. Więcej nawet z upychaniem nie chciało :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już wiem :D

 

zlałem tyle ile mogłem paliwka, wskaźnik był na ostatniej czerwonej kresce (tej z biała kropką) i zrobiłem jeszcze prawie 100km, w tym z 20 po mieście a reszta na trasie przy intensywnym "sandałowaniu" ;)

 

aż pasio zaczą przerywać - brak paliwa, to zalałem mu 4litry PB które miałem przygotowane w bagażniku, podjechałem na pobliski CPN i weszło mi do baku 96l ;) więc już wiem co i jak, czyli pasio mnie nieźle oszukuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nuttie, w TDI nie ma pompy w baku. Jest tylko smok ze czujnikiem poziomu. A wyciąga się go bajecznie prosto.

1. Otworzyć bagażnik :P

2. Podnieść wykładzinę.

3. Odkręcić okrągłą pokrywę (3 wkręty na gwiazdkowy śrubokręt).

4. Zdjąć przewody paliwowe (2).

5. Odkręcić okrągły pierścień plastikowy.

6. Wyjąć smoka z czujnikiem, przechylając lekko żeby się zmieścił pływak przez otwór.

 

Taki mały HOW TO bo niedawno wyciągałem smoka :6:57:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Mam taki sam problem z ilością paliwa w baku.... zalewam do pełna, to on pokazuje ok 65 litrów (wlane jest pod korek, czyli z odpowietrzeniem), natomiast koniec paliwa to właśnie ok 10 (12) litrów rezerwy (między drugą a trzecią czerwoną kreską). Wyjmowałem tego "smoka" i sprawdzałem, więc jestem pewny, że działa dobrze (wskazania "na sucho" przy pomocy podnoszenia pływaka palcem były ok, żadnych przerw w dolnym zakresie).

A teraz ciekawostka... w baku jest pusto, smok włożony prawidłowo (znacznikami do siebie), włączam zapłon i... mam na wskaźniku 10 (12) litrów paliwa!!!

 

Nie wiem co jest grane. Myślałem, że może ktoś kombinował i smok nie jest od tego baku ( bo były też 90 litrów, a ja mam 70), ale teraz , to już nie wiem:(

Moje zdanie jest takie:

pływak po włożeniu do baku po prostu opiera się za wcześnie o dno baku i dlatego dolne wskazania to herezje.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odpowiedz na ten wątek jest prosta :) Najpierw trzeba wyciągnąć smoka tak jak napisał skcrack

A wyciąga się go bajecznie prosto.

1. Otworzyć bagażnik :P

2. Podnieść wykładzinę.

3. Odkręcić okrągłą pokrywę (3 wkręty na gwiazdkowy śrubokręt).

4. Zdjąć przewody paliwowe (2).

5. Odkręcić okrągły pierścień plastikowy.

6. Wyjąć smoka z czujnikiem, przechylając lekko żeby się zmieścił pływak przez otwór.

Bierzemy cały smok w ręce, i widzimy plastikowy pływak na cieniutkim druciku a następnie: jak nam wskażnik zawyża poziom to pływak podginamy do góry, jezeli zaniża to podginamy do dołu. Tylko uwaga trzeba to robić delikatnie bo małe podgięcie to już duża poznaka na wskaźniku. Np. ja u siebie to zsynchronizowałem tak: jak w baku było sucho zalałem 35l bo na wskaźniku jest tyle i wtedy sobie podginałem pływak zeby wskazówka na tarczy pokrywała sie z 35l :), teraz gdy wskazówka schodzi mi na rezerwe mam ok 5 litrów w baku a jak ju znic nie ma to wskazówka praktycznie sie nie podnosi i cała filozofia,:D pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Niestety b0ss Twój pomysł przerabiałem już rok temu i nie zadziałał w moim przypadku, a to dlatego, że jak podgiąłem go, żeby pokazywał "zero" przy pustym baku, to po zatankowaniu właśnie 35 litrów pokazał mi ok 45 (50), a więc pokazywał gorzej niż przed kombinacją.

U mnie przyczyna jest zupełnie gdzie indziej (obstawiam pływak nie z tego baku, ale nie mam weny, żeby się do tego zabrać).

 

Ale próbować należy wszystkiego!!!!!!!!!!

 

Pozdrawiam. :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przypadkowo bo myslalem, że smok się zatkał przy czyszczeniu nadepnelem na niego i teraz jak paliwko sie kończy to jest 1,5 kreski :P a przedtem to 3,5 kreski max i już na amen stawał :) Każdy passat chyba to ma. Z odpowietrznikiem mi raz weszło aż 105l :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm no nie wiem u mnie to elegansko działało, do czasu.... Niedawno zmieniałem licznik w aucie (nie miałem obrotomierza wiec kupiłem licznik z obrotomierzem i cyfrowym zegarkiem ) i teraz o dziwo w tych co mam teraz całkiem inaczej wskazuje mi poziom paliwa. Dokładnie to zaniża, jak w baku mam jeszcze ok. 8-10l to wskazówka nie daje oznak życia po włączeniu zapłonu jak lezała tak i lezy. także licznik też ma jakiś wpływ na wskazówke od paliwa, taka sugestia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim temat wskaźnika wygląda tak:

 

- pełny zbiornik (70L) - wskazanie 70L

- po 150km (ok. 55L) - wskazanie 35L

- kolejne 300km (ok. 25L) - rezerwa

- po przejechaniu ~ 600km wskazówka umiera, do zbiornika wchodzi około 60Litrów, więc jeszcze 10 powinna być.

 

Po pierwszym tankowaniu i przejechaniu 150km byłem zrozpaczony, znając (błędną na szczęście:6:57:) opinię o spalaniu automatów - wg wskaźnika 23L/100km....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności